Анотація: у статті розглянуто методичні засади використання онлайн-технологій у процесі викладання математики в початкових класах. Обґрунтовано актуальність упровадження цифрових інструментів як засобу підвищення ефективності навчального процесу та розвитку ключових компетентностей молодших школярів, зокрема математичної та цифрової. Проаналізовано сучасні онлайн-ресурси, платформи, інтерактивні сервіси й методи їх ефективного застосування на різних етапах уроку. Висвітлено практичні прийоми організації навчальної діяльності з використанням освітніх платформ (LearningApps, Classtime, Kahoot, Miro тощо), що сприяють формуванню навичок логічного мислення, умінь розв’язувати проблеми, працювати самостійно й у команді. Акцентовано увагу на інтеграції онлайн-технологій з традиційними методами навчання задля досягнення кращих результатів у засвоєнні математичних знань.