Анотація: у статті розглядається педагогічне моделювання розвитку критичного мислення молодших школярів через застосування ігрових методів у межах здоров’язбережувальних технологій. Обґрунтовано, що критичне мислення у початковій школі формується ефективніше за умов створення безпечного, емоційно позитивного середовища, де провідна роль відводиться грі як природному виду дитячої діяльності. Ігрові стратегії сприяють не лише когнітивному розвитку, а й зниженню психоемоційного напруження, зміцненню психічного здоров’я учнів, підвищенню навчальної мотивації. Розглянуто практичні підходи до впровадження інтелектуально-ігрових методів (інтерактивні ігри, рольові ситуації, елементи гейміфікації), що поєднують розвиток логічного мислення з турботою про психофізичний комфорт дитини. Увагу приділено інтеграції гри та критичного аналізу у структуру уроків НУШ, а також підбору завдань із врахуванням вікових особливостей молодших школярів. Стаття має на меті надати педагогам інструменти для створення здоров’язбережувального освітнього простору, де дитина мислить, діє, аналізує — і водночас зростає щасливою.