Анотація: у статті розглянуто методичні підходи до формування навичок, орієнтованих на сталий розвиток, у дітей дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти. Акцентовано увагу на важливості виховання екологічної свідомості, соціальної відповіда-льності, економного використання ресурсів та розвитку особистісної активності дітей у контексті сталого майбутнього. Описано ефективні форми організації освітньої діяльності, що базуються на ігрових, проєктних, дослідницьких та інтегрованих підходах. Проаналізовано інноваційні освітні практики, які формують у дошкільників базові уявлення про відповідальне ставлення до природи, людей і власного способу життя. Підкреслено значущість партнерства з родинами, місцевими громадами та використання цифрових технологій для реалізації цілей сталого розвитку в дошкіллі.