Анотація: у статті розглядається діяльнісний підхід як одна з провідних методологічних основ Нової української школи, що забезпечує формування ключових, наскрізних і предметних компетентностей у молодших школярів. Акцентовано увагу на зміні ролі вчителя, який виступає не транслятором знань, а організатором активної, пізнавально значущої діяльності учнів. Описано ефективні форми й методи реалізації діяльнісного підходу на уроках і в позаурочний час, зокрема проєктне навчання, навчальні ситуації, дослідницьку та ігрову діяльність. Розкрито практичні аспекти формування навичок критичного мислення, творчості, командної взаємодії та самостійності учнів через участь у навчальному процесі як активних суб’єктів. Обґрунтовано значення діяльнісного підходу як засобу досягнення цілей компетентнісного навчання в умовах реформування початкової освіти.