Стаття з педагогіки. Діти Індиго (продовження)

Опис документу:
У статті розглянуті сучасні наукові теорії про дітей Індиго, особливості їх розвитку, навчання і виховання, дослідження передових учених стосовно дітей Індиго, наведено рекомендації методистів і психологів для практичної роботи з дітьми Індиго.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характерні риси дітей Індиго.

Напрями світогляду Індиго. Частина 2

Специфічний погляд «внутрішнього проникнення». Цей погляд не можна ні з чим порівняти. Він притаманний усім Індиго. У звичайних людей виникає відчуття, що їм дивляться прямо в серце. І вони не помиляються, цей погляд дозволяє проникати крізь будь-які оболонки, як щільні фізичні, так і тонкі духовні.

Розважливі не по роках (міркують, як дорослі). Із самого раннього дитинства у цих дітей осмислений дорослий погляд. Вони рано починають говорити. У дітей Індиго дуже багатий словниковий запас, вони дуже швидко запам’ятовують нові слова. Вони надзвичайно здатні до вивчення іноземних мов, рано усвідомлюють себе і вибудовують свої особистісні кордони, чекають, щоб з ними поводилися як із самостійними особистостями.

Одна мама дитини Індиго писала: «Іноді мені здається, що йому 70 років, коли йому всього шість. Я не розумію, звідки у нього стільки життєвої мудрості. У дитячому саду всі діти як діти, дружать, грають у пісочниці, а він дружить тільки з вихователями, нашими друзями і скаржиться, що йому не цікаво з дітьми в садку. Він із задоволенням дивиться дорослі програми по телевізору, наприклад, програму «Новини», болісно переживає, якщо десь війна чи природні катаклізми».

Визнають єдиний авторитет – істину. У ній бачать одну з найвищих цінностей. Найголовніше для них - жити по правді. Дев’ятирічний хлопчик індиго: «Той, хто живе по істині, ніколи не хворіє, тому, що не порушує гармонію. Істина ніяк не залежить від наших бажань, адже вона написана Творцем. Істина завжди одна»

Не прив’язані до матеріальних речей. Легко розстаються з ними. Такі діти не прив’язані до своїх речей і легко розлучаються з ними. Вони ніколи не заплачуть, якщо у них щось забрати, тому як найцінніше від них невіддільне. Пригадується римське прислів’я «Omnia mea mecum porto» - «Все своє ношу з собою».

Заперечують поняття «добро і зло». Десятирічна дівчинка Індиго каже: «Добро і Світло , Зло і Темрява – це не тотожні поняття! Світло і Темрява – це прояви єдиного Бога , а добро і зло – це суб’єктивна оцінка людей. Для того щоб відбувалася природна еволюція людського духу необхідна противага, тільки роблячи вибір людина пізнає. Творець все мудро придумав – Він створив Закон, за яким живуть дві сили, Закон, який вони обидві поважають і не порушують – це Закон вільної волі. Ми самі для себе вирішуємо що добре, а що погано, і все це відносно»

ДНК дитини Індиго відрізняється від ДНК звичайної людини. Звичайна людська ДНК містить 64 кодона, з яких тільки 20 постійно включені, а інші інертні. У феноменальних дітей включені в дію від 24 кодонів і вище.

У них відносно рівномірно розвинені обидві мозкові півкулі. Це не можна сказати про всіх дітей Індиго, але дослідження вчених показали, що у більшості з дітей, зарахованих до групи індиго, рівномірно розвинені обидві півкулі. Це значно збільшує їх можливості, в порівнянні із звичайними дітьми.

Використана література:

1) Бейнарович Е. Под знаком Индиго.

2) Кэрролл Ли, Тоубер Джен. Дети Индиго

3) Гиндилис Н. Л. Ценности современных старшеклассников и понятие «дети индиго» (электронный ресурс: http://indigodeti.com/index.php/indigo/2011-11-06-21-58-52/190-zennosti.html)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.