Стаття з педагогіки. Діти Індиго

Опис документу:
У статті розглянуті сучасні наукові теорії про дітей Індиго, особливості їх розвитку, навчання і виховання, дослідження передових учених стосовно дітей Індиго, наведено рекомендації методистів і психологів для практичної роботи з дітьми Індиго.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характерні риси дітей Індиго.

Напрями світогляду Індиго. Частина 1

Розглянемо характерні риси дітей Індиго:

Незалежність, непокора нав’язаному авторитету. Авторитетом для індиго не може бути той, хто нав’язує йому свою волю силою. Принцип вільної волі – це один з основних принципів, з яким вони народжуються, і який вони завзято відстоюють все життя. Індиго не визнає над собою авторитет лідера, але визнає союзника і тільки на підставі «союзництва» будує відносини. Авторитет у них можна заслужити тільки повагою.

Пояснюючи дітям Індиго «що добре, а що погано», важливо вести бесіду на рівних, не сюсюкаючи, зрозуміло пояснювати той чи інший факт на прикладах, не вдаючись до звичних заборон, образів Баби Яги, Бабая та інших дитячих страшилок. Нав’язані заборони чи дії без обґрунтування, навіть якщо вони виправдані, викличуть бурю обурення, протест і призведуть до конфлікту.

Активно протестують при нав’язуванні догм. Дитину Індиго не можна змусити робити те, у що він не вірить.

Інтуїтивно відрізняють правду від неправди.

Мають космополітичний світогляд. Дитину Індиго неможливо змусити любити Батьківщину, тому що вона мислить як громадянин Планети. Їй абсолютно не властиве яке-небудь національне самовизначення, вона не зараховує себе до якого-небудь певного народу і не окреслює перевагу перед іншими народами. Серед дітей Індиго неможна зустріти національних ненависників, які проповідують перевагу якоїсь національності, раси, народу над іншими. Для Індиго не існує кордонів між державами, а всі люди – брати, незалежно від національної приналежності. Де, в якій країні б не народилися, вони чітко відстоюють своє доброзичливе ставлення до інших людей.

Можуть конфліктувати зі шкільною системою. У школі дитина Індиго існує сама по собі. Однолітки вважають, що вона дивна. Зазвичай школярі відчувають себе некомфортно поряд з Індиго, але не усвідомлюють, чому. Справа в тому, що високі вібрації Індиго входять в резонанс з їх вібраціями. І якщо різниця між вібраціями виявиться значною – дитині Індиго доведеться поміняє школу.

Через різницю у вібраціях таких дітей можуть не любити і вчителі, навіть якщо Індиго вчитися на «відмінно». Батьки обурюються, адже щойно вони змінять одну школу, як аналогічні проблеми починаються в іншій , при цьому їх дитина зовсім не агресивна, але в школі чомусь у неї талант притягувати негативні ситуації.

У групі собі подібних діти Індиго почувають себе рибами в океані. Вони радіють один одному, навіть найзамкнутіші і неговіркі змінюються і відкриваються на очах, тому дуже важливо забезпечити їм гармонійне оточення.

Мають підвищене почуття справедливості. Їм не відоме поняття провини і розплати. Вони усвідомлюють, що наслідок є результат їх дій, легко визнають свої помилки, але ви ніколи не побачите, щоб дитина Індиго каялася у своїх вчинках або відчувала провину. Безглуздо вимагати від них спокутування провини. Індиго мислить раціонально, для нього будь-який результат (позитивний, негативний) – це досвід. Для такої дитини абсолютно не зрозуміло, чому його треба карати за негативний результат.

Якщо не праві батьки, вихователі або викладачі, дитина Індиго скаже їм це в обличчя.

Я хочу проілюструвати наведене твердження прикладом. Ось думка 12річного хлопчика Індиго про справедливість: «Справедливість звичайних людей – це поняття суб’єктивне, воно завжди ґрунтується на власній оцінці ситуації, яка далеко не завжди є правильною. У кожного з нас – своя правда, тобто те, у що ми віримо. Таких «правд» дуже багато, а істина одна і незмінна. Тому у кожного своя справедливість, істина ж залишається незмінною. Моя справедливість має бути завжди заснована на істині, тоді я не порушу всесвітню гармонію».

Використана література:

1) Бейнарович Е. Под знаком Индиго.

2) Кэрролл Ли, Тоубер Джен. Дети Индиго

3) Гиндилис Н. Л. Ценности современных старшеклассников и понятие «дети индиго» (электронный ресурс: http://indigodeti.com/index.php/indigo/2011-11-06-21-58-52/190-zennosti.html)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.