Стаття "Фізкультхвилинки в початковій школі".

Опис документу:
Приймаючи дитину до школи, потрібно враховувати, що маємо справу з дитячим організмом. Норма природної потреби в русі в дітей — приблизно 1,5-2 години на добу. Проте за час навчання у школі рухова активність дитини зменшується. Руховий режим з відносно довільного змінюється на обумовлений суворими правилами поведінки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Фізкультхвилинки в початковій школі

Приймаючи дитину до школи, потрібно враховувати, що маємо справу з дитячим організмом. Норма природної потреби в русі в дітей — приблизно 1,5-2 години на добу. Проте за час навчання у школі рухова активність дитини зменшується. Руховий режим з відносно довільного змінюється на обумовлений суворими правилами поведінки.

Виявивши в дітей перші ознаки перевтоми, необхідно робити перерви, під час яких діти б могли виконувати нескладні фізичні вправи. Такі перерви під час уроку (фізкультхвилинки) сприяють поліпшенню функціонування мозку, відновлюють тонус м'язів, що підтримують правильну поставу, позбавляють напруження з органів зору і слуху, з утомлених від письма пальців. Фізкультхвилинка має стати обов'язковим елементом кожного уроку в початковій школі (крім тих уроків, на яких сам процес навчання передбачає достатню рухливість, наприклад, уроків музики, трудового навчання, ритміки, фізичного виховання).

Фізкультхвилинка містить 3-4 вправи, що добре знайомі дітям і легкі для виконання. Кожну вправу виконують 3-4 рази в середньому темпі. Тривалість фізкультхвилинки — 2-3 хв.

«Каченята»

Раз-два — всі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П'ять, шість — на воді

Кріпнуть крильця молоді,

Сім, вісім — що є сили

Всі до берега поплили,

Дев'ять, десять — обтрусились

І за парти опустились.

«Зайченята»

Сірі зайчики маленькі

(Вушка є у них довгенькі)

В лісі грались, веселились, —

Працювати вже стомились.

А щоб добре працювати,

Треба трішки пострибати.

Відпочили, розім'ялись

Й до роботи знову взялись.

Один комплекс вправ виконується протягом 2—3-х тижнів.

«Ходить білочка по лісі»

Ходить білочка по лісі, — Діти ходять по кімнаті, прос-

По високому, густому, тягають руки вперед, розводять

По зеленому, рясному. в сторони, слідкують поглядом,

В неї стежечок багато: відводять руку у загадану сторо-

По землі і по деревах. ну, слідкують поглядом, поверта-

Справа стежечка — до зірки, ються назад, простягають руки

Зліва стежечка — до шишки, вперед, слідкують поглядом.

Ззаду стежка — до горішка.

«Зозуля»

Облітала я лісок вздовж, Махають руками в сторони,

ушир і навкосок. вперед, навкоси.

Відпочила в холодку,

на кленовому листку.

І росинок з тирличу Імітують пиття води.

напилася досхочу.

Діти йшли через лісок — Ходьба по кімнаті.

подала їм голосок.

Налічила їм літа: двадцять, Піднімаються на носки, руки

тридцять, аж до ста. вгору, дивляться на них.

Щоб ні горя, ні біди,

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!