СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА БЕРІЗКОЮ ВОСЕНИ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Опис документу:
Програмовий зміст: розвивати вміння дітей порівнювати берізку в різні пори року; формувати вміння виділяти берізку серед інших дерев за її характерними ознаками: білий стовбур, тоненькі гілочки, дрібненьке листячко. Дати знання дітям про зміни в природі, а саме ранньої осені: зміна кольору листя, стан погоди. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА БЕРІЗКОЮ ВОСЕНИ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Програмовий зміст: розвивати вміння дітей порівнювати берізку в різні пори року; формувати вміння виділяти берізку серед інших дерев за її характерними ознаками: білий стовбур, тоненькі гілочки, дрібненьке листячко. Дати знання дітям про зміни в природі, а саме ранньої осені: зміна кольору листя, стан погоди. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Матеріал: картинки, вірші, загадки, осінні листочки, оповідання В. Сухомлинського «Білокора і вродлива, віти-коси розпустила», музикальний запис.

Хід спостереження

(Звучить спокійна музика)

Уночі, як вам ще не спиться,

Ходить, знаю, чарівниця?

Ходить садом, полем, гаєм,

Все у шати одягає.

Стає гарно навкруги,

В золоті сади, луги.

Одяг хто подарував?

Хто їх так розмалював? (Осінь)

Хто мандрує по гаях

З диво-пензлем на руках.

Все прикрасить на путі,

Дерева стануть золоті.

Відкривається картина. На ній зображені дерева в осіннім вбранні, голі поля тощо.

-Погляньте, яка гарна картина. Хто цей художник? Чому ви думаєте, що це осінь? Я вважаю, що ця фея-чарівниця – Зима. Якщо ви не згодні зі мною, то доведіть, що цю картину намалювала саме осінь, а не зима. (Дерева одягли нове вбрання-жовті сукні; трава пожовкла, почала сохнути; в садах і парках зів’яли квіти; на городах достигла городина).

-А тепер давайте пограємо в гру.

Дидактична гра «Листочки»

(У дітей у руках листочки з дерев: каштана, клена, горобини, берези).

-Подув вітер,розлетілись листочки і впали на землю. Принеси мені, вітре, кленові листочки.

(Діти з кленовими листочками підбігають до вихователя. Аналогічна гра повторюється з іншими листочками.)

  • Погляньте, що це за стежина? Вона незвичайна. Чим прикрасила її осінь? (Листочки)

  • А якого кольори тут листочки? (червоні, жовті, зелені)

  • Як ще можна сказати? (Золоті, різнокольорові)

  • Давайте подивимось, куди веде ця стежина.

Між дерев у лісі йдем,

Йдем по листю золотому,

Мов по килиму м’якому,

Що настелено для нас.

(Діти виходять на подвір’я та підходять до берізки)

-Яке це дерево нас зустрічає? (Берізка)

Стрімко вибігли на гору

Дві подружки білокорі,

Дощик їм полоще кіски.

Звуть цих подружок – берізки.

-Помилуємось красунею-берізкою!

-Яка берізка за висотою?

-Що є у берізки?

-Якого кольору стовбур? (Чорно-білий)

-Що на гілках? (Листочки)

-Якого вони кольору?

-Як ви думаєте, який настрій у дерева? Чому?

-А чи знаєте ви, що різні пори року наша берізка різна? Подивіться на картинки, яка вона буває взимку, весною, влітку і зараз ми її бачимо восени.

(Діти роздивляються картинки)

Читання оповідання В. Сухомлинського «Білокора і вродлива, віти-коси розпустила».

-Давайте біля дерева поведемо хоровод.

Ми берізки і кленці.

В нас маленькі стовбурці. (Встати)

Ми в стрункі стаєм рядки.

Виправляєм гілочки. (Руки поставили перед собою)

Ледь зіп’ялись з корінців,

Дістаємо промінців (Руки підняти вгору)

Ми стискаєм їх вогонь

В зелені своїх долонь. (Стискають кулачки)

Хилять свіжі вітерці

Вліво-вправо стовбурці. (Нахили тулуба)

Ще й верхівки кожен ряд

Нахиля вперед-назад. (Вправи для шиї)

- Діти, чим сподобалася вам наша подорож в осінню природу? (Відповіді дітей). А на згадку про цю подорож ми зберемо і складемо букет з осіннього листя, яким прикрасимо нашу групову кімнату. (Складання букету)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!