СПОСТЕРЕЖЕННЯ НА ЕКОЛОГІЧНІЙ СТЕЖИНІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ТЕМУ: «СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА БЕРІЗКОЮ ВОСЕНИ»

Опис документу:
МЕТА: навчальні завдання: формувати вміння виділяти берізку серед інших дерев за її характерними ознаками: білий стовбур, тоненькі гілочки, дрібненьке листячко; дати знання дітям про зміни в природі, а саме ранньої осені: зміна кольору листя, стан погоди. розвивальні завдання: розвивати вміння дітей порівнювати берізку в різні пори року. виховні завдання: виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

МЕТА::

навчальні завдання: формувати вміння виділяти берізку серед інших дерев за її характерними ознаками: білий стовбур, тоненькі гілочки, дрібненьке листячко; дати знання дітям про зміни в природі, а саме ранньої осені: зміна кольору листя, стан погоди.

розвивальні завдання: розвивати вміння дітей порівнювати берізку в різні пори року.

виховні завдання: виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Матеріал: картинки, вірші, загадки, осінні листочки, оповідання В.О. Сухомлинського «Білокора і вродлива, віти-коси розпустила», музичний запис.

ХІД СПОСТЕРЕЖЕННЯ

(Звучить спокійна музика)

Вихователь: Уночі, як вам ще не спиться,

Ходить, знаю, чарівниця?

Ходить садом, полем, гаєм,

Все у шати одягає.

Стає гарно навкруги,

В золоті сади, луги.

Одяг хто подарував?

Хто їх так розмалював? (Осінь)

Вихователь: Хто мандрує по гаях

З диво-пензлем на руках.

Все прикрасить на путі,

Дерева стануть золоті.

Відкривається картина. На ній зображені дерева в осіннім вбранні,

голі поля тощо.

Вихователь: Погляньте, яка гарна картина. Хто цей художник? Чому ви думаєте, що це осінь? Я вважаю, що ця фея-чарівниця — Зима. Якщо ви не згодні зі мною, то доведіть, що цю картину намалювала саме осінь, а не зима. (Дерева одягли нове вбрання-жовті сукні; трава пожовкла, почала сохнути; в садах і парках зів’яли квіти; на городах достигла городина.)

Вихователь: А тепер давайте пограємо в гру.

Дидактична гра «Листочки»

(У дітей у руках листочки з дерев: каштана, клена, горобини, берези.)

Вихователь: Подув вітер, розлетілись листочки і впали на землю. Принеси мені, вітре, кленові листочки.

(Діти з кленовими листочками підбігають до вихователя. Аналогічна гра повторюється з іншими листочками.)

Вихователь: Погляньте, що це за стежина? Вона незвичайна. Чим прикрасила її осінь? (відповідь дітей)

Вихователь: А якого кольори тут листочки? Як ще можна сказати?

(відповідь дітей)

Вихователь: Давайте подивимось, куди веде ця стежина.

Дитина: Між дерев у лісі йдем,

Йдем по листю золотому,

Мов по килиму м’якому,

Що настелено для нас.

(Діти виходять на подвір’я та підходять до берізки)

Вихователь: Яке це дерево нас зустрічає?

Дитина: Стрімко вибігли на гору

Дві подружки білокорі,

Дощик їм полоще кіски.

Звуть цих подружок-берізки.

Вихователь: Помилуємось красунею-берізкою! Яка берізка за висотою? Що є у берізки? Якого кольору стовбур? Що на гілках? Якого вони кольору?

(відповіді дітей)

Вихователь: Як ви думаєте, який настрій у дерева? Чому? А чи знаєте ви, що в різні пори року наша берізка різна?

(відповіді дітей)

Вихователь: Подивіться на картинки, якою вона буває взимку, весною, влітку і якою ми її бачимо восени.

(Діти роздивляються картинки)

Читання оповідання В.О. Сухомлинського

«Білокора і вродлива, віти-коси розпустила»

Вихователь: Давайте біля дерева поведемо хоровод.

(діти з вихователем виконують хоровод)

Ми берізки і кленці.

В нас маленькі стовбурці. (Встати)

Ми в стрункі стаєм рядки.

Виправляєм гілочки. (Руки поставили перед собою)

Ледь зіп’ялись з корінців,

Дістаємо промінців. (Руки підняти вгору)

Ми стискаєм їх вогонь

В зелені своїх долонь. (Стискають кулачки)

Хилять свіжі вітерці

Вліво-вправо стовбурці. (Нахили тулуба)

Ще й верхівки кожен ряд

Нахиля вперед-назад. (Вправи для шиї)

Вихователь: Діти, чим сподобалася вам наша подорож в осінню природу? (відповіді дітей).

Вихователь: А на згадку про цю подорож ми зберемо і складемо букет з осіннього листя, яким прикрасимо нашу групову кімнату. (Складання букету)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!