"Щоденник спостережень за дітьми з ООП" (доповнено)

Опис документу:
«Знедолена природою дитина не повинна знати, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим» В. О. Сухомлинський Зміст корекційно-розвивальної роботи визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, мети, завдань та напрямів такої роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Опорний навчальний заклад …..

ЖУРНАЛ СПОСТЕРЕЖЕННЬ

Розвитку дитини

з особливими освітніми потребами

2019-2020 н.р.

Асистент вчителя:______________________________

Учень інклюзивного класу:______________________

  1. Чи орієнтується учень у розкладі?______________________________

  2. Чи може самостійно організувати робоче місце? Скільки часу він на це затрачає?________________________________________________________________________________________________________________

  3. Чи розуміє і знає призначення навчального приладдя?__________________________________________________

  4. Чи вміє користуватися підручником (де зміст? для чого він? як знайти необхідний параграф? скільки часу він для цього потребує?)?_____________________________________________________________________________________________________________

  5. Чи сприймає звернення учителя до всього класу? Чи потребує постійного звернення до нього особисто?__________________________________________________

  6. Який темп виконання різних типів завдань (тестове, розгорнуті відповіді, усне тощо)? ________________________________________________________________________________________________________________________

  7. Які завдання викликають труднощі?____________________________________________________

  8. Чи потребує додаткових вказівок, навідних питань?________________

  9. Які предмети даються легше, які важче?____________________________________________________

  10. Як швидко втомлюється?__________________________________

  11. Чи відволікається на зовнішні подразники?___________________

  12. Чи зручно розташоване робоче місце учня?___________________

  13. Чи старається працювати в темпі з класом? Наскільки йому це вдається?________________________________________________________________________________________________________________

  14. Чи легко йде на контакт з оточуючими?_________________________________________________

  15. Як веде себе на перерві?_________________________________________________________________________________________________________________

  16. Чи шукає спілкування з однолітками?________________________________________________

  17. Чим захоплюється?___________________________________________________________________________________________________________

  18. Що вдається найкраще?_________________________________________________________________________________________________________________

  19. Чи має друзів?__________________________________________

  20. Скільки часу витрачає на виконання домашніх завдань? Чи потребує їх спрощення? Чи потребує сторонньої допомоги? ________________________________________________________________________________________________________________________

  21. Як проводить свій вільний час?____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Початок року

Успіхи: _________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Риси характеру: __________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Здібності,інтереси: ________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

Поведінка: ____________________________________________________________

______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Інше: (у т.ч. підстави для занепокоєння або ситуації, що потребують обговорення з іншими членами команди) __________________________________________________________________ _______________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Кінець першого семестру:

(визначення динаміки змін за кожним із параметрів та фіксація нових даних).

Спостереження учителя та асистента вчителя.

Успіхи:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Умови успішного виконання завдань:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Риси характеру (позитивні,негативні):______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Здібності,інтереси:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Поведінка:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Інше: (у т.ч. підстави для занепокоєння або ситуації, що потребують обговорення з іншими членами команди) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Початок другого семестру

(Адаптація дитини після канікулярного відпочинку)

Спостереження вчителя та асистента вчителя

Успіхи:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Умови успішного виконання завдань: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Риси характеру: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Поведінка:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Інше(у т.ч. підстави для занепокоєння або ситуації,

що потребують обговорення з іншими

членами команди)__________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Кінець року

(Підсумкова фіксація даних)

Спостереження учителя та асистента вчителя

Успіхи______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Умови успішного виконання завдань____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Риси характеру(позитивні,негативні)_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Здібності,інтереси___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Поведінка____________________________________________________________________________________________________________________________

Інше(обговорення з вчителями та іншими фахівцями успіхи та здібності учениці,наскільки засвоєний навчальний матеріал,нащо звернути увагу)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата

Предмети

Характеристика діяльності учня на уроці

Була потрібна допомога асистента

Уважний(-а)

Кількість виконаних завдань

Адаптація

Відволікався

Навідні запитання

Примітки

Укр.мова

Математика

Природа

Читання

Математика

Укр..мова

Природа

Укр..мова

Математика

Англійська

Читання

Укр..мова

Інформатика

Математика

Укр.мова

Математика

Природа

Читання

Математика

Укр..мова

Природа

Читання

Укр..мова

Математика

Англійська

Дата

Предмети

Характеристика діяльності учня на уроці

Була потрібна допомога асистента

Уважний(-а)

Кількість виконаних завдань

Адаптація

Відволікався

Навідні запитання

Примітки

Читання

Укр..мова

Інформатика

Математика

Укр.мова

Математика

Природа

Читання

Математика

Укр..мова

Природа

Укр..мова

Математика

Англійська

Читання

Укр..мова

Інформатика

Математика

Укр.мова

Математика

Природа

Читання

Математика

Укр..мова

Природа

Читання

Укр..мова

Математика

Англійська

  • 15.01.2020
  • Інклюзивна освіта
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 337
  • 0
  • 39
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!