Щоденний план роботи вихователя ГПД

Опис документу:
Прийом дітей 1. Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня. 2. Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності. 3. Оголошення учням основних заходів протягом дня. 4. Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять. 5. Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Щоденний план роботи вихователя ГПД

(2, 3, 4 класи)

Дата: __________________ Вихователь ______________

п/п

Години

Зміст роботи

Примітки

1

Методична година

  1. Підготовка до навчально – виховного процесу.

  2. Робота з підручником 2,3,4 класів.

2

Прийом дітей

  1. Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.

  2. Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.

  3. Оголошення учням основних заходів протягом дня.

  4. Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.

  5. Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

3

Обід

Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.

Підготовча частина

  1. Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).

Основна частина

  1. Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.

  2. Повторення правил культурної поведінки за столом.

Заключна частина

  1. Прослідкувати за прибиранням посуду.

  2. Подяка поварам.

Застосовуються дидактичні методи-заохочення: «Який столик їсть найтихіше», «Конкурс чистих тарілок», тощо .

4

Прогулянки , екскурсії, рухливі ігри, суспільно-корисна праця

Прогулянка:

а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;

б) стеження за одягом дітей;

в) ознайомлення з планом прогулянки;

г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";

д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;

е) організація спортивної години;

є) організація ігор за вибором дітей;

ж) підбиття підсумків прогулянки.

1.Проведення інструктажів з безпеки життє-діяльності.

2.Спостереження за дітьми, допомога в організації розваг.

5

Самопідготовка

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки:

- відвідування туалету;

- миття рук;

- перевірка наявності навчального приладдя;

- підготовка необхідних підручників, посібників, збірників.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

- організаційний момент (1-3 хв.), створення санітарно-гігієнічних умов для виконання домашніх завдань;

- фронтальну та індивідуальну перевірку готовності учнів;

- використання різних форм та методів виховання та роз-витку самостійності та самоконтролю (пам'ятки про виконання письмових та усних завдань, таблиці, схеми, ігрові моменти);

- встановлення зв'язку уроку та домашнього завдання, роз'яснення змісту домашнього завдання, інструктаж, повторення правил, виконання аналогічних вправ, прикладів.

ІІІ. Самостійна робота учнів

- здійснювати диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності та проводити індивідуальну роботу з трьома умовними групами учнів

Слідкувати за дисципліною під час самостійного виконання завдань

6

Виховна робота

Тема,мета _______________________________________________

_____________________________________________.__

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

7

Заняття за інтересами

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8

Спортивна година.

_______________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Безпека життє-діяльності під час спортивно-оздоровчих занять.

9

Перебування на свіжому повітрі.

Проведення рухливих ігор, малорухливих ігор, змагань.

Завершення роботи ГПД

1. Повторення правил дорожнього руху.

2. Прибирання робочих місць, іграшок.

3. Збір дітей додому.

Завершення роботи:

а) стеження за зборами дітей;

б) проконтролю-вати прибирання приміщення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн