! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Щоденний план групи продовженого дня

Опис документу:
Щоденний план групи продовженого дня трішки спростить роботу і час. Виховатилю доведеться тільки вписати час і заходи, які він запланував на цей день. План зроблений у вигляді таблиці , яка систематизує нашу роботу протягом дня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Щоденний план роботи вихователя ГПД

Дата: __________________ Вихователь_____________

№ п/п

Години

Зміст роботи

Примітки

1.

Прийом дітей

  • Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.

  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.

  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.

  • Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.

  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

2.

Фізкультурно-оздоровча робота

(Спортивні години, години здоров’я, спортивні естафети, турніри, спортивні,ігри )

Спортивна година

Організаційний перехід дітей

Перша частина –«Підготовча»: шикування, організаційні вказівки вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби

Друга частина--"Основна"

Третя частина – "Заключна" : спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан .

3.

Обід

Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.

Підготовча частина

  • Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).

Основна частина

  • Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.

  • Повторення правил культурної поведінки за столом.

Заключна частина

  • Прослідкувати за прибиранням посуду.

  • Подяка поварам.

4.

Виховна робота

Тема, мета ___________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________

5.

Розвивальні заняття

(Розфарбовування, штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки, ліплення, аплікація, .. тощо )

Робота в гуртках. Заняття за інтересами. Індивідуальна робота

(Складання будівельного конструктора, сюжетно-рольові ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)

Індивідуальні бесіди,консультації з учнями.

6.

Прогулянки , екскурсії, рухливі ігри, суспільно-корисна праця

    Прогулянка:

а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;

б) стеження за одягом дітей;

в) ознайомлення з планом прогулянки;

г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";

д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;

е) організація спортивної години;

є) організація ігор за вибором дітей;

ж) підбиття підсумків прогулянки.

7.

Перебування на свіжому повітрі.

Проведення рухливих ігор, малорухливих ігор, змагань.

Співпраця з батьками

Індивідуальні консультації (бесіди ) з батьками.

Завершення роботи ГПД

1. Повторення правил дорожнього руху.

2. Прибирання робочих місць, іграшок.

3. Збір дітей додому.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись