До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
0
4
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Соціальний захист учнів у системі педагогічного колективу. Виступ на педагогічній раді.

Опис документу:
Соціальний захист учнів у системі педагогічного колективу (спосіб життя школи, стиль стосунків у ній, самопочуття дитини). Перелік урядових і галузевих документів, що забезпечують дотримання законодавства в галузі охорони дитинства

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Соціальний захист учнів у системі педагогічного колективу (спосіб життя школи, стиль стосунків у ній, самопочуття дитини)
Слайд № 1

Соціальний захист учнів у системі педагогічного колективу (спосіб життя школи, стиль стосунків у ній, самопочуття дитини)

Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителе...
Слайд № 2

Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.                                          Ш. Амонашвілі

Перелік урядових і галузевих документів, що забезпечують дотримання законодавства в галузі охорони дитинства 1. Конституція України 2. Конвенція ОО...
Слайд № 3

Перелік урядових і галузевих документів, що забезпечують дотримання законодавства в галузі охорони дитинства 1. Конституція України 2. Конвенція ООН про права дитини 3. Сімейний Кодекс України 4. Закон України від 23.05.1991 № 1060-ХІІ "Про освіту”. 5. Закон України від 26.04.2001 № 2402-III «Про охорону дитинства» 6. Закон України від 13.05.1999 № 651-ХІV "Про загальну середню освіту” 7. Закон України від 22.06.2000 № 1841-ІІІ "Про позашкільну освіту” 8. Закон України від 11.07.2001 № 2628-ІІІ "Про дошкільну освіту” 9. Закон України від 04.09.2008 №375-VI «Про оздоровлення та відпочинок дітей»

10. Закон України від 28.02.1991 № 796-ХІІ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” 11. Закон...
Слайд № 4

10. Закон України від 28.02.1991 № 796-ХІІ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” 11. Закон України від 21.11.1992 №2811-ХІІ «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» 12. Закон України від 16.11.2000 №2109-ІІІ «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» 13. Закон України від 13.01.2005 №2342-ІV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» 14. Закон України від 02.06.2005 №2623-ІV «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей»

Дитина – це цілий світ. Лише ставши дорослим, кожен з нас усвідомлює, на скільки цінне дитинство та як сильно залежить формування особистості від е...
Слайд № 5

Дитина – це цілий світ. Лише ставши дорослим, кожен з нас усвідомлює, на скільки цінне дитинство та як сильно залежить формування особистості від емоцій, які переживає дитина. Психологи вважають, що гра є грою, але наші відчуття та переживання в ній та ми самі завжди справжні. Озирнувшись в минуле та згадуючи своє дитинство, ми завжди знайдемо багато радісних спогадів маленьких трагедій. І ми, вже дорослі, розуміємо, що цих маленьких, але насправді важливих для нас радостей могло бути значно більше, а трагедій, сліз, розчарувань можна було б уникнути. Дорослі інколи занадто швидко забувають чи не хочуть згадувати своє дитинство. Але ж насправді ми багато чого можемо зробити, щоб захистити дітей від несправедливості й жорстокості.

Основні завдання, які стоять перед колективом школи  ■ створення сприятливих умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей...
Слайд № 6

Основні завдання, які стоять перед колективом школи  ■ створення сприятливих умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей, забезпечення їх правового та соціального захисту; ■ допомога в розвитку творчих і потенціальних здібностей дітей; ■ соціальний захист дітей пільгового контингенту.

Як реалізувати З метою соціального захисту та всебічного розвитку особистості, захисту прав дитини, охорони здоров’я: постійно поповнювати банк дан...
Слайд № 7

Як реалізувати З метою соціального захисту та всебічного розвитку особистості, захисту прав дитини, охорони здоров’я: постійно поповнювати банк даних на дітей -сиріт та позбавлених батьківської опіки ; дітей з малозабезпечених сімей та сімей у складних життєвих обставинах; дітей з багатодітних, сімей, які постраждали від аварії на ЧАЕС, інвалідів; Дітей учасників АТО; Дітей диспансерного обліку; Обдарованих дітей; Учнів, які стоять на внутрішкільному обліку.

Систематично перед осінніми, зимовими, весняними та літніми канікулами вчителями школи повинні проводитися інструктажі з техніки безпеки, пожежної ...
Слайд № 8

Систематично перед осінніми, зимовими, весняними та літніми канікулами вчителями школи повинні проводитися інструктажі з техніки безпеки, пожежної безпеки, поводження біля водойм, з електроприладами, вибуховими речовинами, на дорозі. Відомості заносити у журнали. Перед кожним походом, чи екскурсією проводити інструктажі із вчителями та з учнями, щодо дотримання техніки безпеки, та недопущення травматизму. На нарадах, педагогічних радах проводити аналіз стану дитячого травматизму в побуті та під час навчально – виховного процесу. Вести облік відвідування учнями школи та щоденно робити відповідні записи у журналі обліку відвідування. Повідомляти адміністрацію школи про випадки безпричинних пропусків навчальних занять учнів

З метою виявлення та розвитку дитячих талантів Організовано: мережу гуртків, діяльність яких спрямована на розвиток особистої діяльності дитини, на...
Слайд № 9

З метою виявлення та розвитку дитячих талантів Організовано: мережу гуртків, діяльність яких спрямована на розвиток особистої діяльності дитини, на розкриття нахилів та здібностей. виховні заходи, які забезпечують успіх у розвитку особистості дитини, розкритті її талантів, також такі заходи є превентивними щодо учнів, схильних до правопорушень; виховні та навчальні проекти, які підвищують мотивацію до громадських справ класу, навчання та сприяють згуртованості учнівських колективів.

Стосунки та самопочуття дитини у школі Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи пор...
Слайд № 10

Стосунки та самопочуття дитини у школі Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 1, 5, 10 класах

Моніторинг дослідження ставлення учнів 5, 10 класів до : себе
Слайд № 11

Моніторинг дослідження ставлення учнів 5, 10 класів до : себе

Ставлення до однокласників
Слайд № 12

Ставлення до однокласників

до батьків
Слайд № 13

до батьків

до вчителів
Слайд № 14

до вчителів

до друзів поза школою
Слайд № 15

до друзів поза школою

Ставлення до навчання
Слайд № 16

Ставлення до навчання

до праці
Слайд № 17

до праці

до громадської роботи
Слайд № 18

до громадської роботи

Адаптація дітей до шкільного середовища
Слайд № 19

Адаптація дітей до шкільного середовища

проявами дезадаптації є:
Слайд № 20

проявами дезадаптації є:

Методичні поради для вчителів основної школи   До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані д...
Слайд № 21

Методичні поради для вчителів основної школи   До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані дані у процесі роботи. Забезпечити єдність вимог до учнів. Забезпечити поступовий перехід на предметну систему викладання, нову побудову уроків, методи та прийоми роботи, вимоги до дітей . Розвивати в учнів уміння й навички самостійної роботи. Розвивати творче мислення учнів. Враховувати вікові та індивідуальні особливості школярів у процесі навчання. Виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності. Проводити профорієнтаційну роботу. Дотримуватися принципів культури педагогічного спілкування.

Принципи культури педагогічного спілкування : · виправдовувати щодня і щохвилини довіру тих, з ким маєш справу, кого навчаєш і в кого вчишся сам; ·...
Слайд № 22

Принципи культури педагогічного спілкування : · виправдовувати щодня і щохвилини довіру тих, з ким маєш справу, кого навчаєш і в кого вчишся сам; · неухильно дотримуватися професійної етики спілкування; · в будь-якій ситуації координувати свої дії зі своїми колегами; · бути добре підготовленим до будь-якого діалогу, з будь-якою людиною з усіх питань, що належать до кола професійної компетенції; · знаючи, що педагогічне спілкування потребує духовної та фізичної витривалості, постійно розвивати в собі цю рису.

  • 13.10.2019
  • Виховна робота
  • 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Презентація
  • 69
  • 0
  • 2
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.