Сюжетні ігри, їх сучасний зміст і роль у процесі соціалізації дошкільників

docx

Дошкільна освіта

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років)

15.05.2022

94

17

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Гра – головна ознака дитинства, що певною мірою визначає благополуччя його екології. Саме у грі як провідній діяльності відбувається особистісний та психічний розвиток дошкільника, і саме в грі він потребує постійної підтримки з боку дорослого та однолітків. На гру дитину надихає предметне середовище. Від його наповненості залежать і зміст, і тривалість та розвиток дитячих ігор.

Гра для дошкільняти - зовсім не забава, в ній малюк переживає різноманітні емоції, задовольняє потребу в дії, закріплює знання і пізнає нове, набуває соціального досвіду, засвоює морально-етичні норми. У грі малюк живе і різнобічно розвивається, хоча сам про це й не здогадується, захоплений ігровим процесом і спілкуванням з дорослими та однолітками.