і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • "Система роботи вчителя з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури"

"Система роботи вчителя з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури"

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №EC710017
За публікацію цієї методичної розробки Бугай Любов Іванівна отримав(ла) свідоцтво №EC710017
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Система роботи вчителя з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Радомишльської ЗОШ №3 Бугай Л. І.

Слайд № 2

Епоха, що настала, - епоха змін, інновацій, епоха інтелекту, – диктує свої умови життя, висуває нові вимоги до людини. Якісно нові зміни в суспільстві переконують, що найбільшою цінністю є неповторна людська особистість з її нахилами, вподобаннями, обдаруваннями.

Слайд № 3

Обдарованість людини - це маленький паросточок, який ледве прокльовується із землі і вимагає до себе величезної уваги. Необхідно пестити і леліяти, доглядати за ним, зробити все необхідне, щоб він виріс і дав рясний плід. В.А.Сухомлинський

Слайд № 4

Основне завдання – віднайти талановитих, виявити розумову обдарованість. Обдарованість – складне, багатогранне явище. Кожна обдарована дитина –   індивідуальність, що потребує особливого підходу.

Слайд № 5

Що таке обдарованість? (мала модель Рензулі)

Слайд № 6

1. Творча технічна творчість; конструювання. 2. Інтелектуальна і академічна високий рівень IQ; здатність до практичного одержання знань; високий рівень розвитку психологічних процесів (пам’ять, увага).. 3. Практична - адекватна самооцінка ; - уміння використовувати свої позитивні якості.

Слайд № 7

Індивідуально-особистісний підхід базую на необхідності врахування усієї системи стосунків особистості з оточенням Реалізуючи цей підхід, досягаю: вивчення досягнутого рівня розвитку особистості; індивідуалізації процесу навчання, яка би відштовхувалася від досягнутого рівня і зберігалася протягом усього процесу навчання.

Слайд № 8

Намагаючись творчо будувати освітній процес з обдарованими дітьми, враховую індивідуально-особистісний і дидактичний підходи

Слайд № 9

Дидактичні принципи, з опорою на які здійснюю навчання та виховання обдарованих учнів : індивідуалізація та диференціація навчання; довіра та підтримка; залучення обдарованих учнів до участі у житті школи.

Слайд № 10

Система роботи  з виявлення обдарованих дітей включає в себе: попередню діагностику сформованості інтелектуальних умінь; спостереження за роботою учнів на уроках словесності, під час  позакласних заходів; аналіз результатів виконання самостійних, творчих робіт; аналіз результатів участі учнів у олімпіадах, інтелектуальних змаганнях, конкурсах тощо.

Слайд № 11

Характерні особливості обдарованих дітей обдаровані діти мають добру пам’ять, особистий світогляд; в обдарованих дітей добре розвинута свідомість; обдаровані діти, як правило, дуже активні  і завжди чимось зайняті; обдаровані діти настирливі у досягненні результату в сфері, яка їх цікавить, для них характерний творчий пошук; вони хочуть вчитися і досягають у навчанні успіхів. Навчання дає їм задоволення;

Слайд № 12

вони вміють критично оцінювати навколишню дійсність і прагнуть проникнути у суть речей і явищ, вміють фантазувати; вони із задоволенням виконують складні та довгострокові завдання; вміють розкривати взаємозв’язки між явищами і сутністю, індуктивно і дедуктивно думати, маніпулювати  логічними операціями, систематизувати, класифікувати та узагальнювати їх.

Слайд № 13

Шляхи розвитку обдарувань та нахилів учнів створювати проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви; допомагати оволодівати технічними засобами для записів; розвивати критичне сприйняття дійсності; стимулювати та підтримувати ініціативу учнів, самостійність; під час занять чітко контролювати досягнуті результати та давати завдання підвищеної складності, створювати ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання; залучати до роботи з розробки та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створювати ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення; використовувати творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят.

Слайд № 14

Однією з найважливіших умов розвитку обдарованості учнів є формування пізнавального інтересу, який є підґрунтям для  розвитку  пізнавальної активності учнів.

Слайд № 15

Під впливом пізнавального інтересу з’являються такі важливі компоненти активного навчання як активний пошук, здогад, дослідницький підхід, готовність до виконання різних завдань.

Слайд № 16

Обов’язковою передумовою розвитку обдарувань школярів повинна виступати проблемність викладання.

Слайд № 17

У роботі з обдарованими дітьми використовую наступні форми навчання: індивідуальні, фронтальні, групові, фронтальні заняття-дискусії, семінари, дебати, організаційно-діяльні ігри (ОДІ), рольові ігри.

Слайд № 18

Розвитку обдарованості сприяє самостійна робота учнів Класифікація типів самостійної роботи: алгоритмічний; із вказанням способу виконання; розпізнання; обґрунтування; творчість.

Слайд № 19

Всебічний розвиток обдарувань школярів здійснюю не тільки в ході навчальної діяльності, а й під час проведення позакласних заходів. Це різноманітні конкурси, вікторини, семінари, предметні дебати, в ході яких  учні не тільки поглиблюють знання з предмету, а й мають можливість розвивати інтелект, ерудицію, вміння спілкуватись.

Слайд № 20

Зміна форм діяльності, опора на творчі інтереси дітей, різноманітність областей застосування здібностей – все це допомагає зберігати високу працездатність обдарованих дітей. У них виробляється потреба брати все нові і нові рубежі на шляху свого зростання.      

Слайд № 21

Результати олімпіад, конкурсів

Слайд № 22

Висновки: Систематична робота з обдарованими та здібними учнями підвищує рівень якості знань учнів, їхню пізнавальну активність; сприяє результативності участі учнів у предметних олімпіадах, творчих конкурсах, проектній і пошуково - дослідницькій діяльності; сприяє більш високому рівню підготовки випускників до вступу у вищі навчальні заклади, здатності швидше адаптуватись у сучасних умовах; формує потребу самовдосконалення та саморозвитку.

Слайд № 23

«Нам, сучасникам, не байдуже, Що перейде у спадок молодшим. Нам у майбутнє з тим ввійти дано, Що ми зараз творимо і значим» С. Макітов

Слайд № 24

Дякую за увагу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація з досвіду роботи з обдарованими дітьми
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    5879
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    EC710017
  • Вподобань
    1
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти