Сценарій свята "Прощавай, Буквар!"

Опис документу:
Кінець першого класу... Символом цього є свято Букваря. Це, мабуть, перша така відповідальна подія у житті школярів. На цьому святі діти звітують про те, що вже встигли вивчити та відкривають плани на майбутнє.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Навкруги гостей багато –

Є бабусі,мами й тата.

Всі прийшли нас привітати,

Із Буквариковим святом.

День вітання і прощання

Свято перших букварів,

Перша сходинка зростання

Для найменших школярів.

Ми навчились з Букваря читати,

Про це усім сміливо можемо сказати.

Тому читаємо ми залюбки,

Журнали, газети і книжки.

Всі букви старанно вивчали,

Складали чарівні слова.

І в мову свою ми вплітали,

Духмяність і спів солов`я.

Уміє читати кожен із нас,

Бо дружним був перший нас клас.

-Мамо, я вже читати вмію!

Хто ж тебе, синку, навчив?

-Бабуся!

-Ну ж бо прочитай.

-Де чорне – там слово, а де біле –

Там нічого.

Пісня

А де ж той, чиє свято ми сьогодні святкуємо, той, з ким ми сьогодні

Прощаємося,

Той, хто допоміг нам вивчити усі літери. Де ж Буквар?!

-Я веселий Букварик, весело співаю,

Бо веселе свято в школі я сьогодні маю.

Я – щасливий Букварик! Я тому радію,

Що всі діти в першім класі вже читати вміють.

Я святковий Букварик – прошу всіх на свято.

Кожну літеру всі разом будемо вітати.

Нас 33, нас 33, у нас міцна сім`я.

Складаємо слова нові від А до Я.

-Це – літери відомі і кожному знайомі,

Але про кожну літеру ви знаєте не все.

Це – літери незвичні, ще й дуже симпатичні,

Бо кожна жарт чи віршика, чи казочку несе.

Отож, слово літерам.

Голосиста буква «А»

Наш букварик відкрива

Не сама вона іде,

А всю азбуку веде.

Буква «Б», як бегемотик,

Що вхопився за животик.

Він морозива поїв,

А тому і захворів.

Буква «В» така цікава –

Стовпчик тут і дужки справа.

Буква «Г» - як кочерга,

В неї довга ось нога.

Буква «Ґ» з ріжком вгорі

Посміхнулась дітворі.

Буква «Д» неначе дім,

Хто живе у домі тім тім?

Здогадалися, мабуть,

В ньому літери живуть.

«Же» - то літера така –

Що дуже схожа на жука.

Збоку, знизу і згори

Схожа «Зе» на цифру «3».

«и» - великої немає

«и» - слова не починає.

Буква «І» - неначе свічка

З ясним вогником вгорі.

А погасне – чорний гнотик

Стане крапкою над «І».

Мов з пелюсток карусель

У танку кружляла «еЛ».

Буква «Н», немов драбинка:

Палки дві і перетинка.

О-о-о! незвичайна буква ця.

Ні початку ні кінця.

Мов півонія цвіте,

Виступає пишна «Пе».

Ліз ось равлик по стеблинці,

Налякався і завмер –

Схожим став на букву «ер».

Зізнававсь горобчик татку

«У» ця схожа на рогатку.

Руки в боки – два підскоки.

Буква «еф» на довгій ніжці

Пострибала по доріжці.

Здивувалася дитина:

Від стовпця аж три ж

Здогадалася: «Еге!»

Це напевно буква «Е».

Буква «Є». Яка ж вона?

Вгорі – гачок.

Внизу – гачок.

Поміж ними – язичок.

«І» без «Ї» не ступить кроку.

Поміж ними свар нема.

«І» до «Ї» моргає оком,

«Ї» у відповідь – двома.

Ну а я ось буква «іЙ».

Щоб мене не сплутав з «и»,

Я купив берет новий.

«Ка» - кіт дрімав у холодочку.

Катя котика любила –

Кашу з молочком зварила.

«еМ» - морозець малює мальви

Для Мишка і Мирослави.

Буква «ес», буква «ес»…

Усміхається Олесь:

Мов пів бублика смачного,

А чому це він не весь?

Тук-тук-тук, ток-ток-ток,-

Вибиває молоток,

Ним ви цвяхи заб`єте.

Схожий він на букву «те».

А ось дві палички схрестились

На букву «Ха» перетворились.

«Це» - цвіркотів малий цвіркун –

Працьовитий цокотун

Про чарівний дуже світ,

Про цілющий липи цвіт.

На четвірку подивись:

Вона як «Че» - не помились.

Три стовпці, внизу межа –

От і вийшла буква «Ша».

Буква «ща» - як буква «ша»

Тільки знизу хвостик.

Я не шість! Я м`ягкий знак!

Це повинен знати всяк.

Братик з колесом на дроті

Зупинився біля плоту

І стоїть, мов буква «ю».

Буква «я», немов віночок,

Без музики йде в таночок.

Пісня

Ну що ж читати навчився цілий ваш клас. Настала пора залишати вже вас.

Зачекай , Букварику! Невже не хочеш знати, що ми з тобою навчилися?

І хотілось би страшнувато. А коли щось не так?

Ну тоді ще залишишся. Згода?

Що ж, мабуть, доведеться.

От і чудово! Давайте, друзі, розкажемо Букварику, що ми виконали, чому навчилися і що згаємо.

………………………………………………

За час навчання в першому класі нами перечитано до сторінок сто художніх книжок.

Списано, переписано, не дописано в зошитах багато сторінок.

Загублено п`ять поганих звичок, сімнадцять ручок, десять олівців і тридцять Ґудзиків.

Над важкими правилами «поломано» п`ять голів, зламано два стільці і шість замків у портфелях.

Клас живе цікаво і не збирається зупинятись на досягнутому.

Ой-ой-ой ! Оце навчив! Оце дожився!

Букварику, ти розізлився? Насмішили…

Що тут смішного? Тут плакати треба!Доведеться мені ще залишитись. Яка ганьба!

Букварику, не журися, це ми навмисне придумали, щоб веселіше було. І про носи, і про вікна, і про стільці. А ще ми хочемо показати тобі веселий урок.

Андрійку! Було в нас 4 апельсини.

3 ми дамо Оленці. Скільки лишиться?

Ми їй краще одного дамо,

Бо в неї діатез буде!

Сподіваюсь, я не побачу, що ти

Списуєш з чужого зошита.

Я теж на це сподіваюсь.

……….

Миколо, яка найкраща пора для

Збирання яблук?

Коли собака на прив`язі.

Чому ти запізнився на урок?

Бо на вулиці хлопці бились.

А ти що робив?

Камінці підносив.

……………………………………………

Веселе місто Алфавіт. В нім слово – цілий світ.

В нім кожна літера жива – із них складаються слова.

Ви розпізнати їх зуміли? Запам`ятали? Зрозуміти?

Тоді до зустрічі в книжках – у букварях і читанках.

А вчитися – це не просто. Слід бути дуже наполегливим і уважним. Але слід

Пам`ятати, що крім вірних друзів, є підступні, які заважають учитися. Ось

Гляньте, що сталося з М`яким знаком, який подружився з Помилкою.

Ми веселі і меткі, ми – глухі, а ми – дзвінки,

Починаєм різні звуки, а як візьмемось за руки,

Починаючи дива, нові народжуєм слова.

А я – не звук, а тільки так. Так?

Отак весь час терплю образу.

Мене не названо ні разу.

Я – помилка лукава,

І погана в мене слава.

Букви плутаю бува,

Перекручую слова.

Ображають, мов ледащо,

Мов нездатного нінащо.

А, здрастуй, любий м`який знак,

Ти – надто добрий, ти дивак.

Якщо гарненько розібратись

Ти – серед букв – велика цяця.

Усі м`які переді мною,

Мені б і бути головою.

Але невдячні букви ці,

Мене тримають у кінці.

А ти з образи та від злості,

Кинь їх, ходи до мене в гості.

Ой, помилко моя мила,

Моя досаду зрозуміла.

Від справедливих твоїх слів,

У мене стричі виріс гнів.

Молодець, то як же?

Гаразд! Алфавіт я залишаю, до тебе в гості вирушаю!

Ой, що з нами, добрі люди,

Без м`якого знака буде?

Скільки це почнеться в нас

Неприємностей, образ.

Замість кільки будуть кілки,

А робітнику не гальку, а привезуть

У клітці галку

.

Чуєш, помилко, лукава,

Жде тебе погана слава.

За помилку я соромлюсь,

Перед вами вибачаюсь,

Що за місце ображався,

Дуже м`якістю пишався.

У нас почесні всі місця,

Чи спочатку, чи з кінця.

Бо чи звук ти, а чи знак,

Дорогий в родині всяк.

Стали букви дружно в ряд,

На письмі і мир, і лад.

Все напишемо гаразд,

Помилкам не місце в нас.

Є тут кращі, є тут гірші.

Щось вподобав кожен з вас.

Хороше, малята, звами,

Та дивіться вже не рано

І мені прощатись час.

Прощай, Букварику,

Наш найперший друже.

Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже.

Пісня

Дякую вам за добрі слова.

Йду, бо чекає мене дітвора.

Всіх я мушу навчити читати,

Щоб кожен розумним міг стати.

А ви учіться мої друзі,

Відмінниками будьте,

Любіть поля свої, діброви.

І де б ви не юули, та де б ви не жиди,

Не забувайте своєї вкраїнської мови.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.