Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Сценарій батьківських зборів у молодшій групі

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VZ884207
За публікацію цієї методичної розробки Луценко Ірина Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №VZ884207
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЧЕРКАСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО

Конспект тренінгу з батьками

Тема:

«Я ЗНАЮ СВОЮ ДИТИНУ»

Черкаси – 2017Сценарій батьківських зборів у молодшій групі №1

Мета зборів:

  1. Налагодження взаємодії дошкільного закладу з батьками.

  2. Створення дружніх і доброзичливих стосунків між батьками групи.

  3. Спонукати батьків до вільного невимушеного спілкування.

  4. Формувати у батьків модель позитивних стосунків з дітьми.

  5. Створити ситуацію позитивного настрою.

Форма проведення: круглий стіл

Учасники: вихователі, батьки

Підготовча робота: анкетування батьків (додаток 1), індивідуальні запрошення (додаток 2), пам'ятки для батьків (додаток 3,4), гра-забава «Лялька Маша» (додаток 5), оформлення залу, музичний супровід, матеріали для творчої роботи (додаток 6).

Обладнання:

- столи розставлені по колу, на столах заготовки для візитних карток;

- олівці і фломастери;

- картки та обладнання для творчої роботи батьків;

- музична іграшка;

- паперові метелики;

- пластилін;

- блискітки;

- дощечки.

Хід заходу

I. Вступна частина

Вихователь: - Доброго вечора, доброго дня. Хай сонце всміхається людям щодня, Дорослим і дітям, звіряткам і квітам. Ми раді зустрічі з вами щодня. - Добрий день шановні батьки, колеги. Сьогодні я хочу познайомити Вас з однією притчею.

Психологічна розминка «Усмішка»

- Але спочатку я хотіла б дізнатися: у Вас гарний настрій? Як без слів подарувати його іншим людям при зустрічі? Як без слів повідомити про своє гарному настрої? Звичайно, посмішкою. Посмішка може зігріти своїм теплом, показати вашу дружелюбність і поліпшити настрій. А щоб нам всім зараз захотілося посміхнутися, я вас познайомлю з цим симпатичним зайчиком. (Зайчик співає веселу пісню).

II. «Будьмо знайомі»

Заповнення візитних карток

- Для того щоб наша розмова була душевною і відвертою, щоб ви краще пізнали один одного, давайте познайомимося. Я пропоную вам заповнити візитну картку, на якій напишіть своє ім'я і намалюйте картинку, відповідну вашому настрою (сонечко, хмаринка і т.д.)

ІІІ. «Притча»

Притча: За день до свого народження дитина запитала у Бога: «Я не знаю, для чого йду в цей світ, що я там буду робити?» Господь відповів:- Я подарую тобі янгола, який завжди буде рядом із тобою. Він усе тобі пояснить.

- Але як я зрозумію його, я ж зовсім не знаю його мови?

- Янгол буде вчити тебе своєї мови. Він буде охороняти тебе від бід. Твій янгол навчить тебе жити. –А як звуть мого янгола? –Не важливо, як його звуть. Ти будеш звати його «мама».

Вихователь: - А й справді матуся для своєї дитини і янгол і подружка, і лікар, і порадник, і вчитель, і співрозмовник. В нашій групі є і зовсім молоді матусі і трішки старші. Але я впевнена, що ви всі дуже любите своїх діточок .Як маленьке немовля у світ двері відчиняє , то дарують йому слово . Слово це – його ім’я. Підростає немовлятко, чи дівчатко, чи хлоп’я , разом з ним іде це слово, слово це – його ім’я. Зараз я пропоную вам пригадати, як ви називаєте вдома свою дитину пестливо і записати це на паперовому метелику, а потім кожна з вас розмістить свого метелика на «квітковому полі».

(батьки виконують завдання)

Вихователь: - зараз почитаємо які діти живуть у нашій групі.

(вихователь читає «метеликів» )

ІV. «Впізнай настрій дитини»

Вихователь: Ваші діти всі різні у кожного свій характер, вони по різному виявляють свій настрій. А тепер пропоную пограти в гру «Впізнай настрій дитини». Я буду вам по-черзі показувати малюнки, а ви уважно подивіться і скажіть в якому настрої зображена дитина і яка ситуація могла викликати такі емоції, добре? (Малюнки:радість, злість, сум, занепокоєння, здивування, спокій тощо).

Вихователь: - Молодці, розумієтесь в станах дитини. Кожній родині потрібен свій затишний будинок.

V. «Побудуємо будинок»

Вихователь: Зараз я пропоную побудувати будинок.

  • У будинку є дах, так? Хто хоче бути дахом?

  • Хто бути стінами? (Двоє учасників)

  • У будинку є віконце.

  • Хто хоче бути віконцем?

  • А на підвіконні сидить пухнаста киця. Ви будите кицею? Сидить киця і бачить, що почався дощик.

  • Хто у нас буде дощиком? (двоє учасників)

  • Вийшла кішка на ганок. Аж бачить: жабка стрибає.

  • Хто у нас буде жабка?

  • Потім подув сильний вітер і пригнав дощову хмару. І нарешті вийшло сонечко.

VI. Фізична хвилинка «Таночок Вперед чотири кроки»

Вихователь: я буду вам показувати рухи, а ви будите під музику повторювати.

Вихователь: - Ось ми з вами відпочили, а тепер на стільчики сідайте уважно слухайте і казку відгадайте.

VII. «Відгадай казку»

а) Котився, котився у Лисиці на носі опинився» (Колобок).

б) Він моторний і проворний по подвір’ю йшов та щось знайшов» (Півник з казки «Колосок»).

в) Квоктала, квоктала Бабу і Діда здивувала» (Курочка ряба).

г) З соломи його зробили бік смолою засмолили» (Солом’яний бичок).

д) Друга в гості запросила, каші йому наварила, а її друг пригощав – борщу в горщик наливав» (Лисичка та Журавель).

е) Звірі в гості його запросили і борщу йому наварили, самі від нього ж сховались і на нього подивлялись» (Пан Коцький).

Вихователь: - Молодці, казки знаєте, а чи діткам ви читаєте?

Поради батькам:

1. У своїх стосунках із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її, коли цього заслужила, підкреслюйте успіхи. Це зміцнює впевненість дитини у власних сила, підвищує її самооцінку.

2. Розмовляйте з дитиною завжди стримано, спокійно.

3. Заохочуйте дитину за виконання нею будь-яких видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.

4. Використовуйте гнучку систему заохочень і покарань.

5. Дотримуйтесь чіткого розпорядку дня.

6. Давайте дитині можливість витрачати надлишкову енергію. Корисні щоденні прогулянки та ігри на свіжому повітрі.

7. Забезпечуйте дитині безпеку життєдіяльності.

8. Порівнюйте дитину з нею самою (якою вона була раніше), а не з її однолітками.

9. Будьте для дитини прикладом у словах та вчинках.

VIII. «Перлини народної мудрості»

Вихователь: -А зараз давайте пригадаємо перлини народної мудрості:

Навіщо клад, коли в сім’ї …(лад)

Нема того храму, щоб купити …(маму)

На сонці тепло, а біля матері …(добре)

Які мама й татко, таке й …(дитятко)

Який дуб, такий тин; який батько , такий …(син)

У дитини заболить пальчик, а у мами …(серце)

Вихователь: Шановні батьки, пам’ятайте: ваша дитина – дар, який потрібно розвивати і формувати. Саме від вас залежить те, яким стане цей подарунок долі. І весь педагогічний колектив нашого садочка буде допомагати вам виховувати ваших діток щасливими, розумними та здоровими.

А зараз я пропоную вам виліпити першу букву імені вашої дитини. А як це просто зробити я вам підкажу. На столах у себе ви знайдете пластилін, дощечки, блискітки, а особливо застосовуйте свою креативність. (Батьки виконують завдання)

Вихователь: Я сподіваюся, що вашим діткам буде затишно і комфортно в стінах нашого садочку. А зараз пропоную вам висловити свої враження від нашого заходу. (Батьки запалюють декоративні свічки і висловлюють свої враження).

Вихователь:

Я хочу щоб полум’я цієї свічі нагадало нам про те що:

Хай місяць обійде свій дім до світанку,

Від вас все залежить, чарівні матусі,

І сонечко ясне світитиме зранку,

Від вас наші милі красиві матусі,

Весною і влітку заквітне земля,

Від вашого серця і щирої правди,

Хлібами рясними уродять поля…

Яку ви засієте дітям назавжди!

Дай ,Бог, вам уміння і правди святої,

Щоб зло побороти для долі нової !

Дай, Боже здоров’я і довгого віку

Та років щасливих без ліку, без ліку!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета зборів: 1. Налагодження взаємодії дошкільного закладу з батьками. 2. Створення дружніх і доброзичливих стосунків між батьками групи. 3. Спонукати батьків до вільного невимушеного спілкування. 4. Формувати у батьків модель позитивних стосунків з дітьми. 5. Створити ситуацію позитивного настрою.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    4931
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    9
  • Номер матеріала
    VZ884207
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VZ884207
За публікацію цієї методичної розробки Луценко Ірина Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №VZ884207
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти