Самостійна робота 6 клас "Перетворення звичайних дробів"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМА. ПЕРЕТВОРЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ У ДЕСЯТКОВІ

Варіант 1

Середній рівень

1. Перетворити у десяткові дроби:

1) ; 2) ; 3) ; 4) .

2. Знайти десяткове наближення до сотих чисел: а) 5,(87); б) .

3. Порівняти числа: а) і 0,3; б) 0,(3) і 0,3.

Достатній рівень

1. 1) Із дробів виписати ті, що перетворюються у:

а) скінченні десяткові дроби; б) нескінченні періодичні десяткові дроби.

2) Перетворити у періодичний десятковий дріб і знайти його десяткове наближення до тисячних.

3) Порівняти числа: а) 0,(4) і 0,(43); б) 0,3(7) і 0,(37);

2. Записати у вигляді десяткового дробу суми чисел .

3. Способом зрівняння кількості двійок і п’ятірок у знаменнику дробу перетворити у десяткові дроби звичайні дроби: а) ; б) .

Високий рівень

1. 1) Перетворити у періодичний десятковий дріб і знайти десяткове наближення до тисячних.

2) Перетворити у скінчений десятковий дріб двома способами.

3) Записати у порядку зростання числа: 0,33; 0,(3); 0,3; 0,033; .

2. Записати у вигляді періодичного десяткового дробу:

а) 10  0,(3); б) 10  5,(13); в) 0,(2) + 0,(31).

3. Дано a = 0,(7). Послідовно знайти десяткові записи чисел 10a і 9a та записати число a у вигляді звичайного дробу.

ТЕМА. ПЕРЕТВОРЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ У ДЕСЯТКОВІ

Варіант 2

Середній рівень

1. Перетворити у десяткові дроби:

1) ; 2) ; 3) ; 4) .

2. Знайти десяткове наближення до сотих чисел: а) 4,(72); б) .

3. Порівняти числа: а) і 0,6; б) 0,(6) і 0,6.

Достатній рівень

1. 1) Із дробів виписати ті, що перетворюються у:

а) скінченні десяткові дроби; б) нескінченні періодичні десяткові дроби.

2) Перетворити у періодичний десятковий дріб і знайти його десяткове наближення до тисячних.

3) Порівняти числа: а) 0,(3) і 0,(31); б) 0,2(5) і 0,(25);

2. Записати у вигляді десяткового дробу суми чисел .

3. Способом зрівняння кількості двійок і п’ятірок у знаменнику дробу перетворити у десяткові дроби звичайні дроби: а) ; б) .

Високий рівень

1. 1) Перетворити у періодичний десятковий дріб і знайти десяткове наближення до тисячних.

2) Перетворити у скінчений десятковий дріб двома способами.

3) Записати у порядку зростання числа: 0,66; 0,(6); 0,066; 0,6; .

2. Записати у вигляді періодичного десяткового дробу:

а) 10  0,(2); б) 10  6,(27); в) 0,(4) + 0,(31).

3. Дано a = 0,(4). Послідовно знайти десяткові записи чисел 10a і 9a та записати число a у вигляді звичайного дробу.

ТЕМА. ПЕРЕТВОРЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ У ДЕСЯТКОВІ

Варіант 3

Середній рівень

1. Перетворити у десяткові дроби:

1) ; 2) ; 3) ; 4) .

2. Знайти десяткове наближення до сотих чисел: а) 4,(27); б) .

3. Порівняти числа: а) і 0,1; б) 0,(2) і 0,2.

Достатній рівень

1. 1) Із дробів виписати ті, що перетворюються у:

а) скінченні десяткові дроби; б) нескінченні періодичні десяткові дроби.

2) Перетворити у періодичний десятковий дріб і знайти його десяткове наближення до тисячних.

3) Порівняти числа: а) 0,(5) і 0,(51); б) 0,4(3) і 0,(43).

2. Записати у вигляді десяткового дробу суми чисел .

3. Способом зрівняння кількості двійок і п’ятірок у знаменнику дробу перетворити у десяткові дроби звичайні дроби: а) ; б) .

Високий рівень

1. 1) Перетворити у періодичний десятковий дріб і знайти десяткове наближення до тисячних.

2) Перетворити у скінчений десятковий дріб двома способами.

3) Записати у порядку зростання числа: 0,22; 0,(2); 0,2; 0,022; .

2. Записати у вигляді періодичного десяткового дробу:

а) 10  0,(5); б) 10  8,(34); в) 0,(3) + 0,(25).

3. Дано a = 0,(3). Послідовно знайти десяткові записи чисел 10a і 9a та записати число a у вигляді звичайного дробу.

ТЕМА. ПЕРЕТВОРЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ У ДЕСЯТКОВІ

Варіант 4

Середній рівень

1. Перетворити у десяткові дроби:

1) ; 2) ; 3) ; 4) .

2. Знайти десяткове наближення до сотих чисел: а) 5,(84); б) .

3. Порівняти числа: а) і 0,6; б) 0,(7) і 0,7.

Достатній рівень

1. 1) Із дробів виписати ті, що перетворюються у:

а) скінченні десяткові дроби; б) нескінченні періодичні десяткові дроби.

2) Перетворити у періодичний десятковий дріб і знайти його десяткове наближення до тисячних.

3) Порівняти числа: а) 0,(7) і 0,(74); б) 0,8(1) і 0,(81).

2. Записати у вигляді десяткового дробу суми чисел .

3. Способом зрівняння кількості двійок і п’ятірок у знаменнику дробу перетворити у десяткові дроби звичайні дроби: а) ; б) .

Високий рівень

1. 1) Перетворити у періодичний десятковий дріб і знайти десяткове наближення до тисячних.

2) Перетворити у скінчений десятковий дріб двома способами.

3) Записати у порядку зростання числа: 0,(7); 0,7; 0,777; 0,077; .

2. Записати у вигляді періодичного десяткового дробу:

а) 10  0,(7); б) 10  6,(23); в) 0,(3) + 0,(41).

3. Дано a = 0,(5). Послідовно знайти десяткові записи чисел 10a і 9a та записати число a у вигляді звичайного дробу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.