Матеріал:

«Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами»

docx
21.01.2025
8 0
Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Опис методичного матеріалу:

«Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами»

ВСТУП

Актуальність дослідження. Розвиток творчих здібностей учнів став важливим соціальним явищем на сучасному етапі. Суспільство вимагає не лише кваліфікованих робітників-виконавців, але й спеціалістів, здатних швидко, якісно, естетично та творчо виконувати свої обов'язки.

Досліджено, що діти з особливими освітніми потребами розвиваються за тими ж закономірностями, що й їхні здорові однолітки. Це стосується як пізнавальної діяльності, так і загального розвитку особистості.

Реформування системи шкільної освіти вимагає вирішення безлічі проблем, зокрема важливе значення має формування творчої особистості.

Проблемі розвитку людських здібностей завжди приділялося величезне значення. Проте в минулому не відчувалося виняткової потреби у розвитку творчості, оскільки таланти розвивалися стихійно та природним чином, приносячи унікальні твори та ідеї.

У сучасному світі ситуація змінилася. Науково-технічний прогрес призводить до ускладнення та розмаїття життя, вимагаючи від особистості гнучкого мислення, швидкого адаптування та творчого підходу до вирішення різноманітних завдань.

Ураховуючи той факт, що в сучасному світі практично в будь-якій професії зростає частка розумової праці, а значна частина виконавчих функцій вже виконується машинами, можна вважати, що творчі здібності стають невід'ємною складовою інтелекту особистості. Розвиток цих здібностей вважається одним із важливих завдань у формуванні сучасної людини. Всі культурні цінності, які накопичило суспільство, є результатом творчої праці людей, а майбутнє суспільства залежатиме від творчого потенціалу молодого покоління. Зміст, що вкладений у поняття творчих здібностей, визначає особливості аналізу їх розвитку.

Нерідко у нашому повсякденному мисленні творчість асоціюється з художньою діяльністю, такою як створення віршів або музики. Однак творчість не обмежується цим. Це поняття пов'язане з ідеєю «творчої діяльності», де результатом є створення чогось нового: будь-то предмет реального світу, нові знання або переживання, що відображають нове розуміння дійсності.

Різні аспекти корекційної роботи з учнями, що мають вади розумового розвитку, в процесі їх технології розглядаються в комплексних або системних дослідженнях В. Бондаря. Більшість досліджень стосується різних психолого-педагогічних аспектів вироблення у школярів загальнотрудових умінь та їх складових. У працях А. А. Колупаєвої, О. П. Хохліної та ін. також знаходимо матеріали, що різною мірою стосуються проблеми корекційної спрямованості трудової підготовки дітей з недоліками розумового розвитку.

У контексті предмету «технологія» розглядати питання розвитку творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами стає особливо актуальним. Впровадження ефективних методик та підходів на уроках технології може відігравати ключову роль у поліпшенні когнітивних та творчих здібностей цієї групи дітей. Однак на сьогоднішній день існує недостатньо наукових досліджень, присвячених саме цьому аспекту.

Отже, проблема розвитку творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами мало розробленою. Тому дана проблема актуальна нині, особливо у сфері розробок, вкладених у визначення педагогічних умов, методів, методів ефективного розвитку творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами. Це зумовило вибір теми дослідження «Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами».

Об’єктом дослідження процес розвитку творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами.

Предметом дослідження корекційна робота з розвитку творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках технології.

Мета даної роботи полягає в аналізі та вдосконаленні методів розвитку творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках технології.

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

+Показати ще (15)

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

0.
docx
332,4 Кб
Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Рекомендуємо

Щоденник спостережень розвитку дитини з особливими освітніми потребами

docx
Щоденник спостережень розвитку дитини з особливими освітніми потребами

508

Аватар профіля Коваль Вікторія Олегівна
Інклюзивна освіта
1—12 клас

30 грн

Робота з дітьми з особливими освітніми потребами

pptx
Робота з дітьми з особливими освітніми потребами

1453

Аватар профіля Василишина Дар'я Олександрівна
Інклюзивна освіта
1—9 клас та змішані

70 грн

Презентація "Освітній простір для дітей з особливими освітніми потребами"

ppt
Презентація "Освітній простір для дітей з особливими освітніми потребами"

929

Аватар профіля Боса Катерина Леонідівна
Інклюзивна освіта
змішані

50 грн

Лялькотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

docx
Лялькотерапія  в  роботі  з  дітьми  з  особливими  освітніми  потребами.

999

Аватар профіля Галяс Анжеліка Дамірівна
Інклюзивна освіта
дорослі

130 грн

Журнал спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами

pptx
Журнал спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами

4998

Аватар профіля Полякова Юлія Костянтинівна
Інклюзивна освіта
3—6 років та 1—12 клас

100 грн

Схожі матеріали

конспект заняття з РРС та ФВ із дітьми з порушеннями слуху «Зимовими вулицями міста»

docx
конспект заняття з РРС та ФВ із дітьми з порушеннями слуху «Зимовими вулицями міста»

9

Аватар профіля Корчак Алла Петрівна
Інклюзивна освіта
2 клас

Досвід роботи "Сучасні виклики та ефективні стратегії роботи асистента вчителя з дітьми з ООП"

docx
Досвід роботи "Сучасні виклики та ефективні стратегії роботи асистента вчителя з дітьми з ООП"

17

Аватар профіля Ємець Любов Миколаївна
Інклюзивна освіта
1 клас

Корекційно-розвиткове заняття з розвитку мовлення Уточнення артикуляції та вимови звука «О». Вживання слів-назв предметів в однині та множині. (Осінь)

docx
Корекційно-розвиткове заняття з розвитку мовлення Уточнення артикуляції та вимови звука «О». Вживання слів-назв предметів в однині та множині. (Осінь)

21

Аватар профіля Ободянська Олена
Інклюзивна освіта
3—4 роки та 2 клас

Стаття “Сучасні підходи до організації інклюзивного освітнього середовища у початковій школі: створення комфортного простору, адаптація навчальних матеріалів та індивідуальний підхід до кожної дитини”

pdf
Стаття “Сучасні підходи до організації інклюзивного освітнього середовища у початковій школі: створення комфортного простору, адаптація навчальних матеріалів та індивідуальний підхід до кожної дитини”

22

Аватар профіля Аксьонова Альона Сергіївна
Інклюзивна освіта
1—4 клас

Батьківські збори «Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права — рівні можливості»

docx
Батьківські збори «Дитина з особливими освітніми потребами у нашому класі: рівні права — рівні можливості»

11

Аватар профіля Попелюська Вікторія Євгеніївна
Інклюзивна освіта
змішані