і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

«Розвиток професійного потенціалу педагогів Нової української школи»

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

«Розвиток професійного потенціалу педагогів Нової української школи»

Пам’ятай: усі ми разом розумніші, ніж кожен із нас.

Нова ідея – це нова комбінація старих елементів.

Г. Драйден

Методичні рекомендації

«Розвиток професійного потенціалу педагогів Нової української школи»

Професійна зрілість педагога – це готовність до творчої діяльності, яка спирається на професійну компетентність, педагогічну майстерність і гуманістичну спрямованість осіб, стійку мотивацію до вдосконалення педагогічної майстерності (за В. Максимовою).

Країни світу, у тому числі ЄС, розробляють такі напрями професійного розвитку педагогів:

  • Забезпечення безперервності, скоординованості та послідовності професійного розвитку вчителя, його ресурсного забезпечення та оцінки його якості.

  • Вироблення системи професійних цінностей, що включають прагнення до рефлексії власної практики, автономії в процесі професійного розвитку.

  • Сприяння зростанню привабливості вчительської професії через розширення спектра можливостей всередині вчительської кар'єри, конкурентоспроможності умов праці, якісний набір кадрів.

  • Забезпечення необхідної кваліфікації, одержуваної на базі вузів, яка буде поєднувати володіння даними досліджень і практичну підготовку.

  • Підтримка вчителів протягом їхньої кар'єри, що включає введення в професію, підтримку менторів та наставників протягом всієї кар'єри, мотивацію вчителів до визначення своїх професійних дефіцитів і професійного розвитку.

  • Зростання попиту і пропозицій в галузі підвищення кваліфікації, вдосконалення якості підготовки в цій сфері, забезпечення відповідності програм підготовки вчителів потребам шкіл і суспільства,

  • Підготовка керівників освіти, що передбачає озброєння вчителів, які виконують управлінські функції, вміннями в області менеджменту і лідерства.

Компетентнісний підхід до професійного розвитку педагога потребує трансформації змісту навчання, перетворення його з моделі, яка об’єктивно існує для «всіх» педагогів, на суб’єктивні надбання кожного педагога.

Для забезпечення професійного розвитку педагогів в умовах навчальних закладів необхідно враховувати вимоги Концепції «Нова українська школа», Закон «Про освіту», інші нові нормативні документи.

Кожному керівнику закладу освіти потрібно переглянути підходи до організації методичної роботи з педагогами, вивчити рівень компетентностей педагогів закладу і на основі цього створити нову сучасну модель методичної роботи, яка б відповідала меті і завданням роботи закладу, інтересам і потребам вчителів. До проектування методичної роботи радимо залучати педагогічних працівників закладу.

Для забезпечення сприятливого психологічного мікроклімату в педагогічному колективі під час проведення методичних заходів пропонуємо скористатися порадами відомого педагогічного експерта Г. Драйдена:

1. Створити найкращий для навчання «стан», тобто настрій, зручності (квіти на кожен стіл, фотозона, вітання, зручні меблі, канцприладдя).

2. Формат подання інформації, який задіює всі ваші органи чуття, і який є одночасно розслаблюючим, веселим, різноманітним, швидким і стимулюючим (музика, кольорова гама, цікаві завдання).

3. Творчий і критичний види мислення, які допомагають «внутрішній обробці інформації».

4. «Активація» для того, щоб зробити матеріал більш доступним, з використанням ігор, жартів і сценок, плюс маса можливостей попрактикуватися.

5. Зв'язок отриманих знань з реальним життям.

6. Регулярне повторення і сеанси аналізу; а разом з ними - можливість відсвяткувати отримання нових знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Професійна зрілість педагога – це готовність до творчої діяльності, яка спирається на професійну компетентність, педагогічну майстерність і гуманістичну спрямованість осіб, стійку мотивацію до вдосконалення педагогічної майстерності
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    152
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер материала
    NP876140
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання