Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Розвиток мовлення Календарне планування 2 клас для дітей зі зниженим зором

Різне

Для кого: 2 Клас

04.06.2020

294

12

0

Опис документу:
Складено відповідно до програми «Розвиток мовлення» з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором// Укладачі: Скринникова С. М., Соляник Л. Д.,//Харків-2016
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розвиток мовлення

Складено відповідно до програми «Розвиток мовлення» з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором// Укладачі: Скринникова С. М.,

Соляник Л. Д.,//Харків-2016

п/п

Дата

Тема

I семестр

1

Обстеження дітей.

2

Обстеження дітей.

3

Вступне заняття. Повторення засвоєних звуків.

4

Вступне заняття. Повторення засвоєних звуків.

5

Правильна і чітка вимова вивчених звуків, розрізнення їх у словах.

6

Правильна і чітка вимова вивчених звуків, розрізнення їх у словах.

7

Речення. Слова, як частина речення.

8

Речення. Слова, як частина речення.

9

Практичне розрізнення голосних і приголосних.

10

Практичне розрізнення голосних і приголосних.

11

Складання речень. Модель речення.

12

Складання речень. Модель речення.

13

Текст. Фактичний зміст прослуханого тексту, послідовність дій.

14

Текст. Фактичний зміст прослуханого тексту, послідовність дій.

15

Розвиток діалогічного мовлення.

16

Розвиток діалогічного мовлення.

17

Розвиток усного монологічного мовлення (переказ, самостійне висловлювання).

18

Розвиток усного монологічного мовлення (переказ, самостійне висловлювання).

19

Текст. Поняття про текст як зв’язне висловлювання. Заголовок тексту.

20

Текст. Поняття про текст як зв’язне висловлювання. Заголовок тексту.

21

Речення. Поняття про речення, як завершене висловлювання думки.

22

Речення. Поняття про речення, як завершене висловлювання думки.

23

Інтонаційне оформлення речень. Речення завершене і незавершене.

24

Інтонаційне оформлення речень. Речення завершене і незавершене.

25

Твори усної народної творчості (загадки, прислів’я, приказки, казки).

26

Твори усної народної творчості (загадки, прислів’я, приказки, казки).

27

Твори різних жанрів (оповідання, вірші).

28

Твори різних жанрів (оповідання, вірші).

29

Слова. Тематичні групи слів. Їх групування за певними ознаками.

30

Слова. Тематичні групи слів. Їх групування за певними ознаками.

31

Слова – назви предметів (Хто? Що?). Їх розподіл за певним лексичним значенням.

32

Слова – назви предметів (Хто? Що?). Їх розподіл за певним лексичним значенням.

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.