Розвиток мовлення 2 клас 2 семестр для дітей зі зниженим зором

Різне

Для кого: 2 Клас

04.06.2020

335

3

0

Опис документу:
Складено відповідно до програми «Розвиток мовлення» з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором// Укладачі: Скринникова С. М., Соляник Л. Д.,//Харків-2016
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розвиток мовлення

Складено відповідно до програми «Розвиток мовлення» з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором// Укладачі: Скринникова С. М.,

Соляник Л. Д.,//Харків-2016

п/п

Дата

Тема

II семестр

33

Слова. Назви ознак предметів (Який? Яка? Яке? Які?).

34

Слова. Назви ознак предметів (Який? Яка? Яке? Які?).

35

Групування слів за певними ознаками (колір, форма, розмір, матеріал).

36

Групування слів за певними ознаками (колір, форма, розмір, матеріал).

37

Слова назви дій предметів (Що робити? Що зробити?).

38

Слова назви дій предметів (Що робити? Що зробити?).

39

Спільнокореневі слова. Корінь слова.

40

Спільнокореневі слова. Корінь слова.

41

Позначення звуків буквами.

42

Позначення звуків буквами.

43

Вимова і написання слів з ненаголошеними голосними.

44

Вимова і написання слів з ненаголошеними голосними.

45

Культура оформлення письмових робіт.

46

Культура оформлення письмових робіт.

47

Читання напам’ять вивчених віршів.

48

Читання напам’ять вивчених віршів.

49

Слухання – розуміння зв’язного мовлення.

50

Слухання – розуміння зв’язного мовлення.

51

Практичне ознайомлення із засобами виразності усного мовлення (сила голосу, темп мовлення).

52

Практичне ознайомлення із засобами виразності усного мовлення (сила голосу, темп мовлення).

53

Слухання -розуміння співрозмовника та відповіді на запитання, репліки діалогу.

54

Слухання -розуміння співрозмовника та відповіді на запитання, репліки діалогу.

55

Формування ініціативних реплік під час діалогу.

56

Формування ініціативних реплік під час діалогу.

57

Формування уявлень про мову, як засіб спілкування між людьми, про існування різних мов.

58

Формування уявлень про мову, як засіб спілкування між людьми, про існування різних мов.

59

Поняття про усне і писемне мовлення.

60

Поняття про усне і писемне мовлення.

61

Говоримо, записуємо, відповідаємо (відповіді на запитання).

62

Говоримо, записуємо, відповідаємо (відповіді на запитання).

63

Речення і текст. Робота з деформованими реченнями.

64

Речення і текст. Робота з деформованими реченнями.

65

Текст. Будова тексту (відновлення тексту з деформованих складових частин).

66

Текст. Будова тексту (відновлення тексту з деформованих складових частин).

67

Вчимося розпізнавати (побудова тексту – розповіді).

68

Вчимося розпізнавати (побудова тексту – розповіді).

69

Повторення в кінці року.

70

Повторення в кінці року.

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.