Розробка уроку з використанням коуч-інструментів

Опис документу:
Методична мета уроку: використання принципів та інструментів педагогічного коучингу:цитата; захлоплення; правила роботи в групі; привернення уваги;створення контакту;дирижерська пауза;змоделювання результату; інтрига;дослідження;розминка; зворотний зв’язок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Кримінальна відповідальність

Мета:

навчальна:ознайомити учнів з ознаками і підстави кримінальної відповідальності, видами кримінальних покарань; розкрити особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх;

Розвивальна:розвивати вміння працювати з нормативно-правовими документами;

Виховна:виховувати в учнів почуття розуміння важливості дотримання законів.

Методична:використання принципів та інструментів педагогічного коучингу:

-цитата;

-захлоплення;

-надихнути;

-правила роботи в групі;

-привернення уваги;

-створення контакту;

-дирижерська пауза;

-змоделювання результату;

-інтрига;

-дослідження;

-розминка;

-зворотний зв’язок.

Основні поняття: кримінальна відповідальність, обставини, що обтяжують і пом’якшують відповідальність, покарання.

Обладнання: Кримінальний кодекс України, підручник, роздатковий матеріал, мультимедійний проектор, ілюстрації.

Тип уроку:комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація

Відео-привернення уваги;

«Рівень злочинності серед неповнолітніх зріс» Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=0Rym6vltOMs

Запитання: - розминка;

Що таке злочин?

Які ви знаєте ознаки злочину?

Які визнаєте види злочинів?

Чому зростає злочинність?

Викладач підводить підсумки:

За порушення правил, законів, як визнаєте, наступає відповідальність.

За скоєннязлочинунаступаєкримінальнавідповідальність, яка породжує стан судимості.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

-змоделювання результату (запис на дошці)

1.Поняття, ознаки і підстави кримінальної відповідальності.

Формування поняття Кримінальна відповідальність – це вид юридичної відповідальності, яка полягає в обмеженні прав і свобод особи, яка вчинила злочин, що індивідуалізується в обвинувальному вироку суду і здійснюється спеціальними уповноваженими органами.

За допомогою підручника учитель спільно з учнями визначають спільні та відмінні ознаки юридичної та кримінальної відповідальності.

Інтрига:

На основі статті 67 – 68 Кримінального кодексу України визначіть обставини, що пом’якшують та обтяжують відповідальність

Юридична задача

Коровин, знаходячись у стані сп’яніння, зустрів п’ятирічного Толю Лесова, що кілька днів назад скривдив його сина, і став бити хлопчика армійським ременем. При цьому один удар він наніс пряжкою по голові, що привело до перелому тім’яної кісти черепа і струсу головного мозку III-го ступеня. Відповідно до висновку судово-медичної експертизи ці ушкодження відносяться до числа тяжких, небезпечних для життя в момент заподіяння. У результаті отриманих ушкоджень Толя більше місяця лежав у лікарні, у нього виникли дефекти мови, судороги ніг.

Визначте обставини, які пом’якшують та обтяжують відповідальність особи, відповідно до умов задачі. Обґрунтуйте відповідь.

(Джерело:http://studopedia.org/10-39618.html)

Поняття і види кримінальних покарань.

Робота з підручником. Робота з ілюстраціями.

Завдання

За допомогою ілюстрацій та підручника визначіть основні види покарань.

Примітка: учитель завчасно готує схему на дошці.

Приклади ілюстрацій: (Візуалізація)

Кримінальна відповідальність неповнолітніх

Робота в групах

-правила роботи в групі

-дослідження;

1 група.

Вік, з якого може наставати кримінальна відповідальність (ст.. 22 ККУ)

2 група.

Види кримінальних покарань неповнолітніх (Гавриш С. Б. Правознавство: підручник для 10 класу… стор. 289)

3 група.

Звільнення від покарання із застосуванням примусових заходів виховного характеру (ст. 105 ККУ)

Групи предстваляють результати у вигляді інфографіки

ІV. Узагальнення та систематизація знань.

Метод «Незакінчене речення» зворотний звязок

«Для мене сьогодні важливим було…»;

«Сьогодні я навчився…»;

«Мені хотілося надалі навчитися».

V. Домашнє завдання

Визначити проблеми зростання злочинності та шляхи їх вирішення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
7
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!