Розробка уроку з образотворчого мистецтва "ПТАХИ В ПОЛЬОТІ "

Опис документу:
Тема ПТАХИ В ПОЛЬОТІ Данний урок спрямований на ознайомлення учнів із будовою тіла птахів; навчити відтворювати характерні особливостей силуету птахів (тварин) у русі; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема

ПТАХИ В ПОЛЬОТІ

Мета:

навчальна: ознайомити учнів із будовою тіла птахів; навчити відтворю­вати характерні особливостей силуету птахів (тварин) у русі;

розвивальна: розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;

виховна: прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

Оснащення

Матеріали та інструменти: альбоми, олівці, акварель, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, клейонки.

Зоровий ряд: репродукції творів художників (Кітагава Утамаро «Птахи», «Півень та курка»; А. Торберн «Серія творів “Птахи”»), схеми малювання птаха.

Літературний ряд: загадки про тварин.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Бесіда

Про що йшлося на попередньому уроці?

Що ми називаємо анімалістичним жанром?

Чи запам’ятали ви імена художників-анімалістів? Яких тварин вони зображували?

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. Відгадайте загадки.

Маленька, чорненька, співає, щебече,

Під стріхою з глини зліпила гніздечко,

Роздвоєний хвостик, як ножички, має.

Що це за пташина? Хто пташку цю знає?

(Ластівка)

Пташка невеличка, в неї білі щічки,

Сірі лапки, чорна шапка, фартушок

Жовтенький, голосок тоненький,

і ця пташка невеличка називається... (синичка).

Швидко скрізь цей птах літає,

Всіх комашок поїдає,

За вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує.

В нього спереду шильце,

Ззаду вильце,

На грудях біле полотенце. (Ластівка)

Хто це у садку скрекоче,

Всі новини знати хоче?

Це хитренька, білобока,

З чорним хвостиком… (сорока).

IV. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Розповідь учителя

Де б ми не були — на морському узбережжі, у лісі, у селі чи місті — нас завжди оточують пташині голоси. Які ж вони різні! Чи помічали ви, що, коли співає пташка, людина підводить голову, щоб побачити цього дивовижного співака. Пташка може бути зовсім маленькою, майже непомітною, але з сильним та красивим голосом. Як, наприклад, соловей.

Вони всі різняться і за формою, і за кольором! Світом птахів за­хоплюються і художники. Один із них — це шотландський художник Арчибальд Торберн, якого зараз визнано одним з найкращих худож­ників, які зображували птахів. (Учитель демонструє наочність.)

Арчибальд Торберн «Серія творів „Птахи“»

Арчибальд Торберн «Серія творів „Птахи“»

Мабуть, у вас уже виникало бажання намалювати свого улюбленого птаха? Сьогодні ознайомимось із правилами зображення птаха.

Це зробити зовсім не складно. Спочатку погляньте або пригадай­те, який у птаха тулуб, голівка, хвостик, дзьобик, крильця. Тільки після цього ви зможете розпочати роботу.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ІНСТРУКТАЖ

Учитель. Починаємо малювати з великих форм — тулуба та голови. Потім з’єднуємо їх між собою шиєю. А вже після цього малюємо дрібні деталі — хвіст, крила, лапки, дзьобик.

Послідовність малювання птаха у стані спокою

Ще дуже цікаво виглядає птах, коли він летить, — його крила розправлені, шия витягнута. Він ширяє у небі та дивиться на нас згори вниз.

Птахи у русі

Послідовність малювання птаха у русі — у польоті

VII. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

Творче завдання

Намалюйте птаха в русі. Спочатку намітьте контури олівцем, потім розфарбуйте акварельними фарбами.

VIII. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

Бесіда

Які птахи зустрічаються у нашій місцевості?

Як вони виглядають? Кого з них хочете намалювати?

Чи відрізняється зображення птаха в стані спокою та в русі?

IХ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку).

2. Визначення завдання для підготовки до наступного уроку (вдо­ма знайти та розглянути репродукції робіт різних художників; принести на наступний урок альбоми, пластилін (глину), стеки, дощечки, альбоми, олівці, гуаш, пензлі).

3. Проголошення уроку завершеним.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!