Для забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти в сучасних умовах необхідно враховувати виклики та освітні втрати, які зазнала система дошкільної освіти внаслідок повномасштабного вторгнення росії в Україну. В умовах воєнного стану освітній процес в закладах дошкільної освіти, в регіонах, де військова ситуація не дозволяє здійснювати освітній процес у звичному режимі, набув значних перетворень. Педагогічним працівникам необхідно постійно підвищувати професійну компетентність з питань цифрових комунікацій, застосування інформаційно-комп’ютерних технологій, налагодження онлайн-комунікацій з батьками для здійснення освітнього процесу в онлайн режимі. При вирішенні цього питання виникає рід труднощів пов’язаних із матеріально-технічним забезпеченням закладів дошкільної освіти, рівнем володіння педагогами інформаційно-комп’ютерними технологіями , мотивацією педагогічних працівників вдосконалювати навички, готовністю та можливостю батьків брати участь в освітньому процесі в онлайн режимі.