Розробка конспекту з образотворчого мистецтва в 5 класі

Опис документу:
Конспект уроку з образотворчого мистецтва в 5 класі на тему " Інтер’ єр зорельота. Створення інтер’єру зорельоту у перспективі. Фронтальне зображення " Підготувала Фоменко Н.І.-вчитель образотворчого мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект уроку в 5 класі до підручника О.В.Калініченко, Л.М.Масол

Тема: Інтер’єр зорельота

Мета: ознайомити учнів із загальним поняттям «перспектива» ознайомити з основними правилами побудови лінійної перспективи; розширити знання про лінію горизонту; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу.

Обладнання: підручник, альбом, олівці, гумка, лінійка, мультимедійна презентація, ПК.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

IІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми з вами потрапили на борт зорельота. Яка краса! Таких кімнат, коридорів удома не побачиш. Уздовж стін розміщено безліч приладів, посередині незвичайної форми приміщень розташовано спеціальне обладнання. Оце так інтер’єр! Давайте навчимося його малювати!

ІV. Вивчення нового матеріалу

Зображення внутрішнього простору приміщень – його інтер’єрів – популярний жанр графіки і живопису. Саме в зображеннях інтер’єрів художники залишили нам детальні свідчення про моду, побут, посуд, меблі різних часів, а також дали уявлення про захоплення їхніх господарів. Так реалістично малювати інтер’єри художникам допомагають закони перспективи. Згідно з ними візуально здається, що предмети у просторі зменшують свій розмір з віддаленням до лінії горизонту – умовної лінії, що знаходиться на рівні очей інтер’єру доцільно використовувати лінійну перспективу. Часто інтер’єр зображають фронтально – коли видно три стіни приміщення. Тоді фронтальна стіна розміщена посередині, паралельно лінії горизонту. Ракурс інтер’єру залежить від зміни розміщення горизонту. Тому спочатку обирають лінію горизонту, а стіни, віддаляючись, сходяться в цій точці. Коли «каркас» побудований, розпочинається перспективна побудова вікон, дверей. Все, що знаходиться паралельно стінам, підлозі, стелі, також спрямовано в точку сходження. У фронтальній перспективі вертикальні й горизонтальні лінії свій напрямок не змінюють. Лінія також відіграє значну роль у виявленні перспективні побудови. На передньому плані вона жирна, насичена, а з віддаленням стає тоншою, світлішою. Штрих змінюється так само.

V. Практичне завдання

Графітними або кольоровими олівцями намалюй інтер’єр зорельота.

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів.

  • Назви основні етапи побудови лінійної перспективи

  • Що таке інтер’єр?

  • Що таке перспектива?

  • Визнач фронтальний і кутовий інтер’єри.

VIII. Рефлексія.

IX. Підсумок уроку. Виставлення оцінок.

X. Домашне завдання.

Спробуйте дізнатися як льотчики існують в зорельоті, як харчуються, як сплять та інше.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
2
міс.
0
2
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!