Розробка гри "Взаємопізнання гендерних стереотипів"

Опис документу:
Розробка гри "Взаємопізнання гендерних стереотипів" дає можливість дослідження ґендерних настанов юнаків та дівчат. Мета гри полягає в дослідженні гендерних настанов (соціальні очікування певної поведінки від особи в залежності від її статі) юнаків та дівчат конкретної групи. Як правило, підліткові групи статево неоднорідні. Тому, в ході гри, можна визначитися зі соціальними стереотипами щодо дівчат, що склалися у юнаків і, відповідно, стереотипні риси юнаків в сприйнятті дівчат.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Взаємопізнання гендерних стереотипів

Гра "Дослідження ґендерних настанов юнаків та дівчат"

Останнім часом в гуманітарному знанні все більше уваги приділяється дослідженню гендерних проблем. Гендер можна, дуже узагальнюючи, визначити як соціальну стать людини, на відміну від статі біологічної. Кожне суспільство, кожна національна, вікова, статева група має певні гендерні стереотипи.

Мета гри полягає в дослідженні гендерних настанов (соціальні очікування певної поведінки від особи в залежності від її статі) юнаків та дівчат конкретної групи. Як правило, підліткові групи статево неоднорідні. Тому, в ході гри, можна визначитися зі соціальними стереотипами щодо дівчат, що склалися у юнаків і, відповідно, стереотипні риси юнаків в сприйнятті дівчат.

Хід гри

На дошці, що поділена навпіл вертикальною лінією, вгорі правої колонки пишемо: «Жінка (дівчина) – це ...». Над лівою, відповідно: «Чоловік (юнак) – це ...».

Звертаючись до «чоловічої» частини групи викладач просить називати риси, що їм згадуються, коли вони чують слово «жінка». Можна називати як позитивні, так і негативні чи нейтральні психологічні риси.

Коли всі бажаючі юнаки зроблять це (як правило, називається 15-20 рис і якостей), така ж процедура проводиться дівчатами, характеризуючи юнаків (чоловіків).

Після того як обидва списки будуть записані на дошці, викладач, називаючи якість з певної колонки (наприклад, чоловік – сильний, мужній тощо) і запитує, чи притаманна ця риса жінкам, дівчатам. Теж саме здійснюється щодо другого списку. Риси, що притаманні як тій, так і іншій статі, викреслюються.

Завершення роботи: відбувається обговорення і взаємна оцінка отриманих переліків, що визначають конкретні гендерні стереотипи даної групи щодо маскулінних та фемінних якостей. Варто також визначитися зі статевими

характеристиками чоловіків і жінок (якщо їх в переліках немає, можна попросити згадати і навести їх).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!