Роль вчителя у формуванні спільних цінностей у класі

Опис документу:
Короткий огляд теми з методики НУШ та власного досвіду. Важливим складником системи формування нового змісту освіти є чітке бачення результатів педагогічного партнерства «учень – вчитель», в основі якого відповідні цін- ності, зазначені в Концепції Нової української школи. Встановлення основних моральних цінностей, які приймають усі члени дитячого колективу та створення правил класу - невід'ємна частина успіху Нової школи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА Підготувала вчитель вищої категорії Гвоздецька Я.І. 2018 рік
Слайд № 1

РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА Підготувала вчитель вищої категорії Гвоздецька Я.І. 2018 рік

РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА Учителі мають пам’ятати, що те, як вони навчають, є таким же важливим, як і те, чому в...
Слайд № 2

РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА Учителі мають пам’ятати, що те, як вони навчають, є таким же важливим, як і те, чому вони навчають.

Освітнє середовище має бути безпечним, мобільним, створеним і батьками, і вчителем, і дітьми.
Слайд № 3

Освітнє середовище має бути безпечним, мобільним, створеним і батьками, і вчителем, і дітьми.

РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА Відповідальність за своїх учнів і обов’язки: Поважати кожну дитину Вірити в успішність...
Слайд № 4

РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ ПСИХОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА Відповідальність за своїх учнів і обов’язки: Поважати кожну дитину Вірити в успішність кожної дитини Бути чесними і визнавати власні помилки Вміти слухати й дотримуватись конфіденційності Бути послідовними і справедливими Мати високі очікування щодо кожного учня Цінувати особисті зусилля дітей

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА ВИБОРУ Шкільні успіхи зростають, коли дитина певною мірою контролює своє навчання.
Слайд № 5

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА ВИБОРУ Шкільні успіхи зростають, коли дитина певною мірою контролює своє навчання.

ФОРМУВАННЯ СПІЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ Діти приходять із різних сімей, де є певні цінності, тому важливо їх обговорити з усіма дітьми класу і визначити спіл...
Слайд № 6

ФОРМУВАННЯ СПІЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ Діти приходять із різних сімей, де є певні цінності, тому важливо їх обговорити з усіма дітьми класу і визначити спільні цінності, які будуть лежати в основі дій, як дітей, так і дорослих-вчителів і батьків.

ФОРМУВАННЯ СПІЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ Креативність, Цікавість, Критичне мислення, Любов до навчання, Наполегливість, Чесність, Співпраця, Вміння пробачати,...
Слайд № 7

ФОРМУВАННЯ СПІЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ Креативність, Цікавість, Критичне мислення, Любов до навчання, Наполегливість, Чесність, Співпраця, Вміння пробачати, Самоконтроль, Вдячність, Оптимізм. (концепція Нової української школи)

Обговорення цінностей та складання правил Запитайте дітей, що, на їхню думку, означає бути чесним, добрим, відповідальним, аби зрозуміти, як діти с...
Слайд № 8

Обговорення цінностей та складання правил Запитайте дітей, що, на їхню думку, означає бути чесним, добрим, відповідальним, аби зрозуміти, як діти ставляться до різних цінностей, виходячи з власного досвіду. Наприклад, така цінність, як «повага». Запитайте дітей, чи повинні дорослі їх поважати? Як дізнатися, чи тебе поважають? Чи поважають діти в класі один одного? Звідки вони про це знають? ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ : Під час ранкових зустрічей попросіть дітей розповісти про ситуації, в яких вони почували себе дуже добре і в яких – погано. Обговоріть ці цінності з дітьми – дайте їм можливість виразити свої позитивні і негативні почуття.

Запитайте дітей, що означає захищати когось словами, а не кулаками. Чи можуть вони пригадати такий випадок зі школи? Чи були випадки, коли їх ображ...
Слайд № 9

Запитайте дітей, що означає захищати когось словами, а не кулаками. Чи можуть вони пригадати такий випадок зі школи? Чи були випадки, коли їх ображали, або коли вони запобігали образі. Записуйте на папері думки, які виникають під час обговорення. У дітей розвивається активне слухання. Діти звикають, що кожен у класі може говорити по черзі і ви хочете почути всі їхні думки. Таким чином, діти демонструють повагу один до одного, а ви – до дітей.

Унаочнення таких правил та щоденне слідування їм створює психологічно безпечне середовище у дитячому колективі ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !
Слайд № 10

Унаочнення таких правил та щоденне слідування їм створює психологічно безпечне середовище у дитячому колективі ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.