Роль потенціалу уроку в підвищенні рівня якості навчання і виховання молодших школярів в умовах гуманізації навчально-виховного процесу

Опис документу:
Сучасна школа має стати середовищем, де відбувається становлення духовно зрілої, вільної особистості, спроможної захищати загальнолюдські цінності, творити цілісний гуманний світ. В основі навчально-виховного процесу має бути особистісно- зорієнтований, гуманістичний принцип навчання, виховання та міжособистісних стосунків педагогів і учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Роль потенціалу уроку в підвищенні рівня якості навчання і виховання молодших школярів в умовах гуманізації навчально-виховного процесу Підготувала...
Слайд № 1

Роль потенціалу уроку в підвищенні рівня якості навчання і виховання молодших школярів в умовах гуманізації навчально-виховного процесу Підготувала вчитель початкових класів ЗОШ I-II ст.с.Мукошин Марчук Б.О.

Вихователь, який не затискує, а визволяє, не пригнічує, а підносить, не мне, а формує, не диктує, а вчить, не вимагає, а запитує, переживає разом з...
Слайд № 2

Вихователь, який не затискує, а визволяє, не пригнічує, а підносить, не мне, а формує, не диктує, а вчить, не вимагає, а запитує, переживає разом з дитиною багато натхненних хвилин… Януш Корчак

Сучасна школа має стати середовищем, де відбувається становлення духовно зрілої, вільної особистості, спроможної захищати загальнолюдські цінності....
Слайд № 3

Сучасна школа має стати середовищем, де відбувається становлення духовно зрілої, вільної особистості, спроможної захищати загальнолюдські цінності. В основі навчально-виховного процесу має бути гуманістичний принцип навчання, виховання та міжособистісних стосунків педагога та учня.

Запроваджувати гуманний підхід у навчанні і вихованні дітей потрібно починаючи з дошкільного віку на рівні дошкільних навчальних закладів, а в поча...
Слайд № 4

Запроваджувати гуманний підхід у навчанні і вихованні дітей потрібно починаючи з дошкільного віку на рівні дошкільних навчальних закладів, а в початковій школі здійснювати наступність і продовжувати гуманізацію навчально-виховного процесу.

В основу своєї діяльності педагоги початкових класів можуть взяти ідеї гуманізації педагогічного процесу, обговорення яких нині знаходить широке ві...
Слайд № 5

В основу своєї діяльності педагоги початкових класів можуть взяти ідеї гуманізації педагогічного процесу, обговорення яких нині знаходить широке відображення в педагогіці. Ці ідеї пронизують праці педагогів минулого – Я.А.Коменського, Ж.Ж.Руссо. К.Д.Ушинського.

Гуманізація педагогічного процесу – це його олюднення, забезпечення з боку тих, хто виховує, любові і уваги до дітей, поваги до їхньої гідності. Пр...
Слайд № 6

Гуманізація педагогічного процесу – це його олюднення, забезпечення з боку тих, хто виховує, любові і уваги до дітей, поваги до їхньої гідності. При цьому слід враховувати стан здоров’я, вік, потреби, інтереси, рівень розвитку, стать, індивідуальність, створювати умови для різнобічного і повноцінного розвитку.

Для того щоб ефективніше здійснювати гуманізацію педагогічного процесу в початковій школі , бажано керуватись рядом принципів, які покладені в осно...
Слайд № 7

Для того щоб ефективніше здійснювати гуманізацію педагогічного процесу в початковій школі , бажано керуватись рядом принципів, які покладені в основу гуманістичних концепцій виховання. Назвемо їх. Принцип рівності Принцип діалогу Принцип співробітництва

Принцип рівності За цим принципом у системі взаємовідносин "вчитель-учень" вчителеві потрібно змінити своє відношення до учня. Позиція педагога по ...
Слайд № 8

Принцип рівності За цим принципом у системі взаємовідносин "вчитель-учень" вчителеві потрібно змінити своє відношення до учня. Позиція педагога по відношенню до учня, яку можна визначити прийменником "над" або так звана позиція "п’єдестал", яка характерна для авторитарного стилю, має змінитися на позицію, яку можна визначити прийменником " разом з учнем" .За таких умов вчитель і учень будуть виступати як рівноправні учасники педагогічного процесу.

Принцип діалогу Активність діалогічного спілкування за гуманістичного підходу має забезпечуватись у двохсторонньому напрямку: не лише вчителеві ста...
Слайд № 9

Принцип діалогу Активність діалогічного спілкування за гуманістичного підходу має забезпечуватись у двохсторонньому напрямку: не лише вчителеві ставити запитання, а учням відповідати, а й заохочувати дітей ставити запитання, висловлювати свої пропозиції, вносити власні ідеї, тобто активно включатись в діалог.

Принцип співробітництва За цим принципом вчитель має організувати роботу з дітьми таким чином ,щоб учні включалися в роботу на уроці як його партне...
Слайд № 10

Принцип співробітництва За цим принципом вчитель має організувати роботу з дітьми таким чином ,щоб учні включалися в роботу на уроці як його партнери. Ефективний спосіб організації співробітництва на уроці – створення ситуації вільного вибору учнями навчального завдання.

Вибір учнями свого завдання серед аналогічних, Наприклад, учитель пропонує: " Прочитайте всю вправу. Запишіть одне речення. З ним на вибір виконайт...
Слайд № 11

Вибір учнями свого завдання серед аналогічних, Наприклад, учитель пропонує: " Прочитайте всю вправу. Запишіть одне речення. З ним на вибір виконайте одне із запропонованих завдань". Вибір учнями об’єктів для спостережень (наприклад, під час екскурсії, прогулянки). Вибір з кількох ілюстрацій однієї, яка найбільше відповідає змісту твору. Вибір свого завдання серед тих, які мають визначення рівнів складності: легко, важко, найважче. Для цього вчителеві потрібні, наприклад, картонні планшети, у прорізи яких вставляються картки з різними за складністю завданнями. Вибір учнями завдання серед варіантів, написаних на дошці, під час самостійної роботи тренувального характеру. Зрозуміло, їх треба розташовувати так, щоб очевидною була відмінність.

Гуманний вчитель вірить в можливості учня, підтримує його зусилля в складних ситуаціях, виражає впевненість в досягненні позитивного результату
Слайд № 12

Гуманний вчитель вірить в можливості учня, підтримує його зусилля в складних ситуаціях, виражає впевненість в досягненні позитивного результату

При гуманізації педагогічного спілкування змінюються пріоритети в оцінці особистісних вчинків учня. Педагог спрямовує свої зусилля на підтримку , з...
Слайд № 13

При гуманізації педагогічного спілкування змінюються пріоритети в оцінці особистісних вчинків учня. Педагог спрямовує свої зусилля на підтримку , зміцнення і розвиток всього того позитивного, доброго, розумного, що є в кожного учня, а не на боротьбу з поганим, негативним..

Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителе...
Слайд № 14

Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем. Ш. Амонашвілі

На шляху до гуманізації педагогічного процесу в початковій школі слушними будуть поради Ш.О.Амонашвілі, автора гуманно-особистісної школи, школи жи...
Слайд № 15

На шляху до гуманізації педагогічного процесу в початковій школі слушними будуть поради Ш.О.Амонашвілі, автора гуманно-особистісної школи, школи життя: провокуйте дискусію з дітьми. Подякуйте опісля; вводьте на уроках миттєвості мовчання, думання (про себе, про рідних, про добро і зло, вміння відчувати серцем); виявляйте своє оптимістичне ставлення до можливостей учня. Особливо коли його спіткала невдача ; залучайте батьків до шкільного життя, пропонуйте їм відвідувати уроки; спілкуйтеся з дитиною як з дорослою людиною; смійтеся разом з дітьми, веселіться, грайтеся; навчіться вибачатись перед дитиною; допускайте на уроці помилки. Надавайте дітям можливість виявити їх і виправити. Подякуйте за сприяння; не ставте у приклад одного учня іншому, ні за старанністю, ні за поведінкою.

Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель. Л. Толстой Людина завжди навчається лише у тих, кого любить. Ті, у...
Слайд № 16

Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель. Л. Толстой Людина завжди навчається лише у тих, кого любить. Ті, у яких ми вчимося, правильно називаються вчителями, але не всякий, хто вчить нас, заслуговує це ім’я. Й. Гете

Кожна дитина - художник. Труднощі в тому, щоб залишитися художником, вийшовши з дитячого віку. Пабло Пікассо Діти повинні жити у світі краси, гри, ...
Слайд № 17

Кожна дитина - художник. Труднощі в тому, щоб залишитися художником, вийшовши з дитячого віку. Пабло Пікассо Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості. Василь Олександрович Сухомлинський

Яким жахливим був би світ, якби не народжувалися постійно діти, що несуть з собою невинність і можливість всякої досконалості! Джон Раскін
Слайд № 18

Яким жахливим був би світ, якби не народжувалися постійно діти, що несуть з собою невинність і можливість всякої досконалості! Джон Раскін

Педагоги відкривають нові перспективи для виховання творчої, мислячої, гуманної особистості учня з розвинутою особистою гідністю і повагою до інших...
Слайд № 19

Педагоги відкривають нові перспективи для виховання творчої, мислячої, гуманної особистості учня з розвинутою особистою гідністю і повагою до інших людей.

Слайд № 20

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00