Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Cтворення лепбуку: етапи, способи, інструменти
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

РОБОЧИЙ ЗОШИТ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ

Вміст матеріалу: показано 23 з 114 сторінок

+Показати ще (11)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Робочий зошит асистента вчителя на 113 сторінок містить нормативно правову базу;

  1. ЗАВДАННЯ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ (розроблені на основі посадової інструкції)

  2. Функції роботи асистента вчителя

  3. документацію, рекомендовану МОН;

  4. Посадова інструкція асистента вчителя

  5. Графік Роботи асистента вчителя

  6. Склад психолого-педагогічного консиліуму

  7. Графік засідань психолого-педагогічного консиліуму

  8. Зразок журналу щоденно обліку роботи

  9. Розклад навчальних та корекційних занять на 20__/20__ н.р

  10. ЖУРНАЛ ЩОДЕННОГО ОБЛІКУ РОБОТИ

  11. Зразок протоколу :Порядок денний засідання (робочої )групи

  12. ЖУРНАЛ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ( з навідними запитаннями)

  13. Журнал обліку консультацій та просвітницької діяльності

  14. річний план роботи

  15. ПОСИЛАННЯ НА ПОСІБНИКИ

- Індивідуальна програма розвитку (посібник)

- Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання (Науково-методичний посібник)

- Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі

- ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

- Дитина з аутизмом в закладі освіти

- ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА У КЛАСІ

- Спільне викладання в інклюзивному класі

- ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ ВИКЛАДАННЯ ВИКЛАДАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

- Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів

-Асистент учителя в інклюзивному класі

-Індивідуальна програма розвитку

-Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання

-Школа для кожного

-Асистент вчителя: основні функції, посадові обов’язки, нормативно-правова база діяльності

-Інклюзивна освіта в Україні: шляхи від теорії до практики

-Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика

-Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання

-Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі

-Інклюзивна освіта: навчальний посібник

-Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти

-Психологічний супровід інклюзивної освіти

-Інклюзивна освіта: досвід і перспективи

-Дитина з аутизмом в закладі освіти

-Гіперактивна дитина в класі

-Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку

-Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога

-Спільне викладання в інклюзивному класі

-Основи інклюзивно їосвіти

-Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад

-Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл

-Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклююзивному класі

-Диференційоване викладання в інклюзивному класі

-Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій

-Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах

-Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком»

-Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі

-Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів

-Попередження та корекція графічних відхилень у першокласників

-Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністю

-Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади

-Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі

-Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами

-Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів

-Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами

-Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі

-Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі

-Програма курсу «Основи інклюзивної освіти»

-Психологія дітей із затримкою психічного розвитку

-"Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку" - ПОСІБНИК Схвалено 2020 р.