Робочий зошит асистента вчителя на 113 сторінок містить нормативно правову базу;
ЗАВДАННЯ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ (розроблені на основі посадової інструкції)
Функції роботи асистента вчителя
документацію, рекомендовану МОН;
Посадова інструкція асистента вчителя
Графік Роботи асистента вчителя
Склад психолого-педагогічного консиліуму
Графік засідань психолого-педагогічного консиліуму
Зразок журналу щоденно обліку роботи
Розклад навчальних та корекційних занять на 20__/20__ н.р
ЖУРНАЛ ЩОДЕННОГО ОБЛІКУ РОБОТИ
Зразок протоколу :Порядок денний засідання (робочої )групи
ЖУРНАЛ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ( з навідними запитаннями)
Журнал обліку консультацій та просвітницької діяльності
річний план роботи
ПОСИЛАННЯ НА ПОСІБНИКИ
- Індивідуальна програма розвитку (посібник)
- Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання (Науково-методичний посібник)
- Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
- ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Дитина з аутизмом в закладі освіти
- ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА У КЛАСІ
- Спільне викладання в інклюзивному класі
- ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ ВИКЛАДАННЯ ВИКЛАДАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
- Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів
-Асистент учителя в інклюзивному класі
-Індивідуальна програма розвитку
-Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання
-Школа для кожного
-Асистент вчителя: основні функції, посадові обов’язки, нормативно-правова база діяльності
-Інклюзивна освіта в Україні: шляхи від теорії до практики
-Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика
-Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання
-Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
-Інклюзивна освіта: навчальний посібник
-Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти
-Психологічний супровід інклюзивної освіти
-Інклюзивна освіта: досвід і перспективи
-Дитина з аутизмом в закладі освіти
-Гіперактивна дитина в класі
-Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку
-Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога
-Спільне викладання в інклюзивному класі
-Основи інклюзивно їосвіти
-Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад
-Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл
-Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклююзивному класі
-Диференційоване викладання в інклюзивному класі
-Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій
-Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах
-Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком»
-Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі
-Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів
-Попередження та корекція графічних відхилень у першокласників
-Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністю
-Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади
-Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі
-Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами
-Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів
-Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
-Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі
-Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі
-Програма курсу «Основи інклюзивної освіти»
-Психологія дітей із затримкою психічного розвитку
-"Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку" - ПОСІБНИК Схвалено 2020 р.