Рекомендації за результатами соціометричного дослідження Дж. Морено

Опис документу:
Бланк протоколу групової діагностики за результатами соціометричного дослідження Дж. Морено. В розробці надані рекомендації учасникам освітнього процесу (адміністрації закладу, класному керівнику, практичному психологу/соціальному педагогу) по роботі з всіма категоріями учнів ("зірки", "яким надають перевагу", "неприйняті", "ізольовані", "аутсайдери"). Протокол складений згідно листа Мінітерства освіти і науки України від 24.07.2019 №1/9-477.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПРОТОКОЛ

групової психологічної діагностики _____ класу

Харківської гімназії № Харківської міської ради Харківської області

Дата (термін) проведення: ____________________________

Мета діагностики: визначення внутрішньо групових взаємодій між учнями класу, а також визначення статусу та ролі кожного учня в класному колективі

Проблема (зміст): встановлення та регулювання міжособистісних стосунків учасників освітнього процесу

Психодіагностичний інструментарій: соціометричне дослідження за методикою Дж.Морено

Характеристика вибірки

Клас _______

Кількість учнів _____ (за списком _____),____ дівчат (___%), хлопців ___ (____%).

Вік від ____ до _____ років. Середній вік ____ років.

Пільговики __________________________________________________________

Результати обстеження:

Статус

Позаучбова діяльність

Начальна діяльність

Емоційна сфера

Загалом

к-ть

%

к-ть

%

к-ть

%

к-ть

%

Зірки

Яким надають перевагу

Прийняті

Неприйняті

Ізольовані

Аутсайдери

Висновки:

Групова єдність-_____________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рекомендації:

  1. Адміністрації:

  • ознайомлювати батьків з функціюванням психологічної служби закладу освіти

Постійно

  • співпрацювати з психологічною службою щодо встановлення та регулювання міжособистісних стосунків учасників освітнього процесу

Постійно

  • контролювати виконання наданих рекомендацій практичним психологом класному керівнику Протягом року

  1. Класному керівнику

  • створювати атмосферу дружелюбності та щирого прагнення допомогти однокласнику. Акцентувати увагу класу на успіхах кожного, вчити радіти успіхам іншої людини, формуючи емпатію Постійно

  • вписувати дітей, які мають статус «зірки» та «яким надають перевагу» __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________використовувати їх потенціал в організації та проведені шкільних та класних заходів; залучати їх як наставників у роботі з однокласниками, у яких є проблеми у спілкуванні, навчанні тощо Протягом року

  • вписувати дітей, які мають статус «неприйняті» __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________потребують уваги, а також підтримки і ввічливому ставленні до себе. Створювати ситуацію «успіху»: хвалити при всьому класі за виконану роботу, говорити що-небудь негативне тільки віч-на-віч, порівнювати успіхи або невдачі тільки з власними результатами. Допомогти їм влитися в класний колектив, акцентуючи увагу на позитивних якостях Протягом року

  • вписувати дітей, які мають статус «ізольовані» __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

залучати їх до діяльності, яка їх цікавить; допомогти досягти успіху в тій діяльності, від якої, перш за все, залежить їх становище (подолання неуспішності тощо). Виробити упевненість в собі. Налагодити з ними контакт, вони повинні побачити, що педагог уважний до них і добре ставиться. Протягом року

  • вписувати дітей, які мають статус «аутсайдери» __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

залучати їх до класних і шкільних доручень (доручення повинні бути спрямовані на розкриття позитивних сторін учнів та їх здібностей); створювати ситуацію «успіху»; залучати до колективної роботи; при можливості похвалити перед усім класом за конкретні успіхи. Цим дітям необхідно допомогти звернути на себе увагу класу, знайти свою нішу в класному колективі. Необхідно підтримувати їх, проводити бесіди з батьками. Направити на консультацію до психолога.

Протягом року

  1. Практичному психологу

  • проводити консультації для батьків, учнів

Протягом року

  • надати консультативну допомогу класному керівнику щодо створення в групі таких умов, щоб кожен учень знайшов свою нішу, підвищив свій статус і звернув на себе увагу до «__»_____20__ р.

З висновками і рекомендаціями ознайомлений:

Директор Харківської гімназії №

Класний керівник __________________

Практичний психолог

***після заповнення протоколу текст жовтого кольору видалити

  • 29.11.2019
  • Психологія
  • 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі
  • Інші методичні матеріали
  • 234
  • 0
  • 21
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
4
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!