Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність на уроках математики»

Математика

Для кого: Дорослі

28.02.2021

739

51

1

Опис документу:
Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях. Більш детально розкривається наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність»
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність на уроках математики» Підготувала: вчитель математики НВК «ЗОШ І-ІІ...
Слайд № 1

Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність на уроках математики» Підготувала: вчитель математики НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» с. Жиричі Максимук С.П.

ЧИМ ГЛИБША ПРІРВА МІЖ РІЗНИМИ ТИПАМИ ЗНАНЬ, ПОТРІБНИМИ ДЛЯ ЖИТТЯ І ТИМИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ШКОЛОЮ, ТИМ МЕНШИЙ ВПЛИВ ШКОЛИ НА МАЙБУТНЄ УЧНІВ. СОФІЯ РУСОВА
Слайд № 2

ЧИМ ГЛИБША ПРІРВА МІЖ РІЗНИМИ ТИПАМИ ЗНАНЬ, ПОТРІБНИМИ ДЛЯ ЖИТТЯ І ТИМИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ШКОЛОЮ, ТИМ МЕНШИЙ ВПЛИВ ШКОЛИ НА МАЙБУТНЄ УЧНІВ. СОФІЯ РУСОВА

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про освіту» СТАТТЯ 12. ПОВНА ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціа...
Слайд № 3

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про освіту» СТАТТЯ 12. ПОВНА ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності. Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:

Ключові компетентності — ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевл...
Слайд № 4

Ключові компетентності — ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування, які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя [1].

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно врахову...
Слайд № 5

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях. Мета наскрізних змістових ліній: «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності. Навчання за наскрізними лініями реалізується насамперед через: організацію навчального середовища — зміст та цілі наскрізних тем враховуються при формуванні духовного, соціального і фізичного середовища навчання; навчальні предмети — виходячи із наскрізних тем при вивченні предмета проводяться відповідні трактовки, приклади і методи навчання, реалізуються надпредметні, міжкласові та загальношкільні проекти; предмети за вибором; роботу в проектах; позакласну навчальну роботу і роботу гуртків.

Наскрізні змістові лінії
Слайд № 6

Наскрізні змістові лінії

Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидк...
Слайд № 7

Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо) навчання молодого покоління українців ощадливості, раціонального використання коштів, планування витрат, стимулювання лідерських ініціатив.

Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» передбачає: опанування практичних навичок у розв’язанні фінансових питань; розвиток лідер...
Слайд № 8

Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» передбачає: опанування практичних навичок у розв’язанні фінансових питань; розвиток лідерських ініціатив, підприємливості, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі з урахуванням або без урахування досягнення комерційної мети; сформовані навички раціонального мислення, що дасть змогу ухвалювати ефективні рішення працівникам та роботодавцям як активним учасникам світової економіки та відповідальним громадянам; особистий розвиток, активне громадянство, соціальне включення та професійні навички. Розкриття наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвитку лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі [1]

Сучасні методи навчання, які допоможуть краще розкрити наскрізну лінію «Підприємливість і фінансова грамотність»: методи, що зосереджуються на вмін...
Слайд № 9

Сучасні методи навчання, які допоможуть краще розкрити наскрізну лінію «Підприємливість і фінансова грамотність»: методи, що зосереджуються на вміннях критичного мислення, умовиводах, аналізі, оцінюванні й узагальненні фактів: «Мозковий штурм», SWOT-аналіз, ПНЦ (переваги, недоліки й те, що цікаве), лекцію з презентацією та роботу з текстом-джерелом; методи, що сприяють формуванню відповідальності, проведенню й оцінюванню вибору, а також ухваленню рішень з повним усвідомленням наслідків: «дерево ухвалення рішень», методи дискусії (дебати, «Шість капелюхів», «Критерійний покер», дискусія на бали, метаплан); методи, що розвивають уяву, ґрунтуються на емоціях і переживаннях учня, а також створюють нагоду до дії: драма, моделювання, рольова гра, «Асоціативний кущ», ментальні карти; методи, що добре відомі й часто застосовуються: лекція з презентацією, робота з текстом-джерелом, співпраця й робота в малих групах, експертні групи, зупинки із завданнями, проект. [2].

Розкриття наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» позитивно вплине на:
Слайд № 10

Розкриття наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» позитивно вплине на:

Реалізація наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» 1.Для 2 кімнат квадратної форми ,площа яких дорівнюють 6,25 кв.м і 9кв.м потр...
Слайд № 11

Реалізація наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» 1.Для 2 кімнат квадратної форми ,площа яких дорівнюють 6,25 кв.м і 9кв.м потрібно придбати плінтуси . У будівельному супермаркеті продають плінтуси,що розрізняються довжиною і вартістю. Плінтуси завдовжки 4м продають по ціні – 6,5грн за 1м,а плінтуси завдовжки – 5м по ціні – 5,5 грн за 1м.Скільки яких плінтусів потрібно придбати,щоб було якомога менше відходів? Знайдіть вартість покупки. 2. Від однієї сторони сталевого листа квадратної форми відрізали смугу завширшки 10см, а від другої,сусідньої сторони, відрізали смугу завширшки – 15см.Після цього вийшов лист прямокутної форми площею 0,225 кв.м. Скільки фарби потрібно ,щоб пофарбувати цей лист, якщо на фарбування листа до обрізки було витрачено 54г фарби?

3. Сім’я має річний бюджет 120 000 гривень. На прожиття вона витрачає 7000 гривень щомісяця. Чи має можливість ця сім’я придбати товари: газову пли...
Слайд № 12

3. Сім’я має річний бюджет 120 000 гривень. На прожиття вона витрачає 7000 гривень щомісяця. Чи має можливість ця сім’я придбати товари: газову плиту вартістю 10200 грн., сімейну оздоровчу путівку ціною 35000 грн.? 4. Прожитковий мінімум в Україні становить 1684 грн. Родина складається з 5 осіб, з яких працюють лише двоє: мати отримує 4500 грн., батько – 6000 грн. Скільки коштів необхідно заробити додатково для забезпечення нормального існування родини? 5. Витрата корму на кожну бджолину сім'ю в грудні становить 850г, в січні - на 200г більше, ніж у грудні, у лютому на 310г більше, ніж у січні, а в березні на 1кг700г більше, ніж у грудні. Скільки меду потрібно для годівлі однієї бджолиної сім'ї на 4 місяці?

6.Норма висіву ярої пшениці 0,18т на 1га. Скільки пшениці потрібно буде для засіву прямокутної ділянки, розмір якої на плані з масштабом 1:10000 до...
Слайд № 13

6.Норма висіву ярої пшениці 0,18т на 1га. Скільки пшениці потрібно буде для засіву прямокутної ділянки, розмір якої на плані з масштабом 1:10000 дорівнюють 10см×8см? 7.Банк нараховує 10% рiчних. Якщо вкласти 2000гривень, скільки буде через 2роки? 5 років? 8.Господар квартири кожного місяця платив за електроенергію 280грн. Він вирішив економити, щоб плата була меншою на 50грн порівнюючи з попереднім. Скільки всього грошей він заплатить за рік? Скільки грошей зекономить господар за рік?

Розв’язування запропонованих задач фінансового змісту ознайомлюють учнів з можливими методами застосування шкільного курсу математики до розв’язува...
Слайд № 14

Розв’язування запропонованих задач фінансового змісту ознайомлюють учнів з можливими методами застосування шкільного курсу математики до розв’язування прикладних задач у сфері фінансів та банківській справі, розкривають можливості математики забезпечити краще розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань, бути здатними розв’язувати практичні задачі щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, розвивати їх лідерські ініціативи, формувати економне ставлення до природних ресурсів та успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі. Щоб підготовити дитину до життя, сформувати компетентну особу, фінансово грамотну, необхідно спонукати її і до самоосвіти. Отже, компетентнісно-орієнтовані завдання допомагають виховувати у молодого покоління самостійність у фінансових рішеннях. Дитина повинна звикати до думки, що гроші — важливий аспект життя, і розпоряджатися ним слід із розумом. Лише тоді існуватиме гармонія і лад як в родині, так і в державі.

УСПІХІВ ТА НАТХНЕННЯ!
Слайд № 15

УСПІХІВ ТА НАТХНЕННЯ!

Нова українська школа, веб-ресурс — http://nus.org.ua/ Уроки з підприємницьким тлом: Навчальні матеріали / за заг. ред. Е. Бобінської, Р. Шияна, М....
Слайд № 16

Нова українська школа, веб-ресурс — http://nus.org.ua/ Уроки з підприємницьким тлом: Навчальні матеріали / за заг. ред. Е. Бобінської, Р. Шияна, М. Товкало. — Варшава: Сова, 2014. ‒ 398 с. https://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita-2/navchalni-prohramy-5-9-klasy-naskrizni-zmistovi-liniji/ https://mathab.com.ua/uchitelyu/pidpriyemlivist-ta-finansova-gramotnist.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-vikladannya-novo-navchalno-programi-z-matematiki-v-2018-roci-60293.html ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.