Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Реалізація компетентністного підходу через зв'язок урочної та позаурочної діяльності

Реалізація компетентністного підходу через зв'язок урочної та позаурочної діяльності

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №RW435203
За публікацію цієї методичної розробки Плєшкова Наталія Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №RW435203
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Реалізація компетентнісного підходу через зв'язок урочної та позаурочної діяльності.

Стародавня мудрість говорить: «Якщо твої плани розраховані на рік – сій хліб, якщо твої плани розраховані на десятиріччя – посади дерево, якщо твої плани розраховані на віки – навчай дітей».

У сучасних умовах вчитель повинен на високому рівні володіти не лише сучасними формами та методами навчання, а й новітніми виховними технологіями, не лише вивчати педагогічні напрацювання видатних педагогів і науковців, а й створювати свої програми з навчання та виховання, досліджувати, аналізувати, інтерпретувати індивідуальні здібності та уподобання молодших школярів.

Ефективність компетентнісного підходу у навчанні й вихованні дітей молодшого шкільного віку залежить від форм і методів його організації як у навчальний, так і у позаурочний час. Тому вчителі кафедри початкових класів протягом І семестру 2017 – 18 н. р. велику увагу приділяли не лише навчанню учнів, а й позакласній діяльності гімназистів.

У гімназії стали популярними проведення родинних свят і зустрічей. У такий спосіб відбувається і зміцнюється зв'язок між поколіннями. Батьки пізнають своїх дітей, мають можливість поглянути на них під іншим кутом зору. А вони, у свою чергу, навчаються розуміти значення сім'ї в житті людини. Найкращий спосіб прищепити дитині сімейні цінності — це родинні зібрання, де панують любов, повага та вдячність. Багато цікавих заходів провели класоводи для своїх вихованців. Марченко Р. І. для батьків і дітей 2 – В класу організувала спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сімя». Андрусіва Т. В. (класовод 1 – А кл.) та Пакета О. О.(класовод 1 – В кл.) провели у своїх класах родинне свято «Миколай, ти у гості до нас завітай». Провести ці свята допомогли батьки, які були акторами і виконували певні ролі. Сьомченко І. Я. (класовод 3-Б кл.) під час проведення родинного свята «Миколай у кожній сімї» також залучила батьків, які виконували роль журі у змаганні. В 3 – В класі Платонова О. І. провела цікавий і змістовний захід «Подорож у країну Здоровя» разом з батьками учнів, гімназійним лікарем, агітбригадою «Берегиня».

Відомо, що вплив родини сильніший порівняно зі школою, вулицею, засобами масової інформації. Спільно з батьками, вчителями та адміністрацією гімназії вирішуються питання щодо організації змістовного дозвілля учнів початкової школи під час канікул. Батьки разом із класними керівниками готують та розробляють сценарії свят, ігор, організовують пізнавальні екскурсії, походи. Так, учні 3 – В, 3 – А та 4 – А класів (класоводи Платонова О. І., Волошина С. А та Крат Н. М) здійснили екскурсію у місто Дніпро, де відвідали фабрику «АВК», телевізійний центр та прогулялися Набережною. У місті Запоріжжі учні цих класів побували на виставі «Квиток у Новий рік» у ПК «Дніпроспецсталь», музей авіації Мотор Січ та музей ретро автомобілів «Фаєтон».

З 17 по 20 жовтня 2017 року пройшов тиждень початкових класів. В перших класах відбулася телевікторина «В гостях у казки». Трушова Л. М. провела виховний захід для 2 – их класів «Голова усьому – хліб у кожнім домі» із залученням гостей із Оріхівського хлібозаводу. Треті класи показали цікаву інсценізацію власної казки (авторами якої є вчителі 3 – іх класів) «Портфелик – теремок». У четвертих класах пройшов КВЕСТ «Козацькому роду нема переводу». Крім цього, протягом тижня була організована виставка учнівських виробів з природного матеріалу "Осінні фантазії". Участь взяли не лише діти, але й батьки. На виставці можна було побачити цікаві, захоплюючі, незвичайні задуми, які вилилися в композиції, аплікації з природного матеріалу, фруктів,овочів та пластиліну.

Працювати добре всім –

І великим, і малим!

Творять руки всі дива,

й на очах все ожива

І дерева, і трава,

Сонце, небо і хмаринки,

Ще й із ґудзиків тваринки!

Метою виставки є розвиток творчості серед вихованців початкових класів. Такі творчі виховні заходи допомагають пробудити в душі дитини любов до рідної природи, почуття художника, бажання випробувати свої сили, сприяють вихованню творчої особистості.

Життя  росте  лише  з  любові,
Краса  людей  навчає  жить.
А  нас  уява  надихає
Дивитись,  бачить  і  творить!

Цьогорічна виставка залишила неабияке враження і захоплення.

Вчителі початкових класів викладали щоденний фотозвіт про заходи на сайті гімназії . На першому поверсі дієвим є стенд «Маленькими сходами до найвищих вершин». На стенді кожного місяця зявляється газета початкових класів «Барвінкові вісті». Саме в ній можна прочитати інформацію про події , які відбулися, побачити фотозвіт про змагання, виховні години чи екскурсійні поїздки. Дозвілля учнів відіграє важливу роль у формуванні стійких моральних і духовних орієнтирів у період дорослішання. Коли вільний час дитини заповнений цікавою, пізнавальною, розвивальною діяльністю, адже кожна людина має захоплення, тож і в майбутньому вона стане організованою, успішною, отримуватиме задоволення від своїх досягнень. Тому на стенді для учнів вивішуються найрізноманітніші дидактичні ігри (ребуси, вікторини, кросворди, загадки тощо) з метою підвищення пізнавальних інтересів у школярів. Ці завдання не лише містять пізнавальний матеріал, збагачують учнів новими знаннями, вміннями, формують уважність, кмітливість, винахідливість, сприяють розвитку мислення та почуттів дитини, але й допомагають корисно відпочити на перервах.

Щомісяця (інколи частіше) в класах проходить операція «Чистий клас», де учні із задоволенням прибирають класну кімнату. Також учні початкових класів активні учасники благодійних акцій, акції «Чисте довкілля» тощо.

В цьому році суттєво змінився куточок живої природи, який уже давно облаштований на першому поверсі. Куточок живої природи в початковій школі - одна з необхідних умов наочного і дійового ознайомлення школярів з природою. Спостереження на екскурсіях або заняттях в кімнаті короткочасні. А в куточку живої природи учні можуть протягом усього дня підходити до тварин і рослин, розглядати їх, вести за ними тривалі спостереження. У дітей розширюються конкретні знання про природу. При ознайомленні з живими об'єктами розвиваються спостережливість, інтерес до природи. Під час догляду за мешканцями куточка природи формуються трудові навички і такі цінні якості, як працьовитість, дбайливе ставлення до живого, відповідальність за доручену справу. В нашому куточку живої природи крім рибок, папуг, двох черепах, зявилися амадіни і горлиці. Відповідають за живий куток, тобто доглядають, прибирають, годують мешканців живого куточку учні 3 – Б класу разом з класоводом Сьомченко І. Я. Наш куточок живої природи дає можливість виховувати в гімназистів інтерес і любов до природи, до праці, прищеплювати практичні вміння і навички, збагачувати знання, розширювати світогляд, розвивати допитливість.

Завдання сучасної школи - прилучати дітей до народних традицій, виховувати патріотичні почуття, тому з дозволу та допомогою керівництва гімназії вчителі початкових класів хочуть створити народознавчий куточок. Відповідальною за створення куточку, який інколи називають ще національним, є Марченко Р. І . Перші кроки вже зроблено. Якщо в когось є цікаві задумки і шляхи їх реалізації, звертайтеся до Раїси Іванівни. Сподіваюся, що разом ми зможемо втілити цю мрію в життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Різне
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    3317
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    RW435203
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №RW435203
За публікацію цієї методичної розробки Плєшкова Наталія Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №RW435203
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти