Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти"
Ця презентація присвячена важливій темі організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у загальноосвітніх школах. У ній висвітлюються ключові аспекти, необхідні для створення сприятливих умов навчання, які дозволяють кожній дитині розкрити свій потенціал, незважаючи на особливості розвитку.
Презентація охоплює наступні теми:
Визначення та категорії особливих освітніх потреб.
Основи нормативно-правової бази інклюзивної освіти.
Роль і завдання команди супроводу, включаючи психолога, вчителя, асистента вчителя та інших спеціалістів.
Процес розробки та реалізації індивідуальної програми розвитку (ІПР) для дітей з ООП.
Адаптація навчальних матеріалів і методів викладання відповідно до потреб учнів.