Психологія. Теорія дитячих ігор

Опис документу:
У статті розглянуто підходи до класифікації дитячих ігор дошкільників і молоших школярів. Проаналізовано думки вітчизняних психологів та педагогів. Роботу доцільно використовувати для проведення навчальних занять зі студентами педагогічних технікумів або коледжів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Теорії дитячих ігор

Гра має багатовікову історію, вона виникла на основі праці іще у первісних людей.

Пошуком відповідей на питання про походження, формування і функції гри займаються багато науковців, але однозначних відповідей досі не знайдено.

Тема «Теорія дитячих ігор» є актуальною насамперед, тому що гра займає багато часу у дитинстві, це провідна діяльність дитини дошкільного віку, яка і зумовлює цілий ряд новоутворень. Якщо зрозуміти, яким чином розвивається гра, чим вона є, то можна наблизитися до відкриття нових таємниць людської психіки.

Це питання досліджували такі відомі вчені, як Д. Б. Ельконін, С. Новосьолова, К. Гарвей, К. Гроос, Ф. Бойтендайк, Г.-С. Холл, З. Фрейд, П. Лесгафт, Г. Спенсер, У. Л. Штерн, а також визначний педагог К. Д. Ушинський.

Гра посідає важливе місце у житті дитини взагалі і, зокрема, дошкільника, є його провідною діяльністю, зумовлюючи ряд новоутворень.

Ряд дослідників створили теорії щодо розвитку дитячої гри, кожна з яких має свої позитивні і негативні сторони.

Велике значення надавав грі К.Д. Ушинський. Він першим довів думку про те, що гра є способом проникнення дітей у дійсне життя, це посильний для дитини спосіб увійти до всієї складності життя дорослих, що оточує її. Але він повністю заперечував можливість керування дитячою грою з боку дорослих, а при правильному підході це необхідно.

Якщо дорослий, особливо вихователь, правильно, професійно керує дитячою грою, це іде на користь дітям, розвиває їх як інтелектуально, так і морально, збагачує їх досвід. При правильному керуванні гра стає засобом всестороннього розвитку дітей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.