Психологія ділового спілкування. Брошура

Опис документу:
Брошура висвітлюються науково-методологічніпроблеми психології спілкування розглядаються основні характеристики та функції ділового спілкування .Призначена для підготовки та самопідготовки опанування основ психології спілкування. Психологія спілкування досліджує особливості взаємозв’язків людини з суб’єктами спілкування допомагає глибше пізнати себе і оточуючих ефективно взаємодіяти з ними.Психологічні знання та вміння необхідні кожній людині,а працівнигу галузі освіти особливо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Старосільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Нижньосироватської сільської ради

Сумського району Сумської області

вул. Набережна, 1б, с.Старе Село, Сумського району Сумської області, 42353

тел. (0542) 696-392,е-mail:chervoneshkola@gmail.com Код ЄДРПОУ 33362258

______________________________________________________________________

Дейл Карнегі, який займається питанням психології людського спілкування,

вивів шість простих правил, які дозволяють розташувати до себе людей.


1. Проявляйте щирий інтерес до інших людей - і ви будете всюди радо прийняті. Якщо ви хочете мати друзів, то при зустрічі з людьми будьте привітні і душевні.

2. Посміхайтеся - це найпростіший спосіб зробити хороше враження. Вітайте посмішкою ваших друзів і знайомих, вкладаючи душу в кожне рукостискання. І не бійтеся бути незрозумілим, і назавжди забудьте про ваші недоброзичливців.



3. Звук свого імені в людини є найважливішим звуком в людської мови. Люди дуже пишаються своїм ім'ям, деякі навіть намагаються увічнити його. Тому намагайтеся запам'ятовувати імена тих, з ким доводиться спілкуватися. І не важливо, буде це ваш товариш по службі або прибиральниця, що прибирає ваш офіс щодня. Безпосереднє звернення до людини по імені дозволяє знайти у нього повагу. У той же час не повага до його імені, забули по ряду причин, може призвести до неприємностей у спілкуванні.


4.Станьте гарним слухачем, заохочуйте людей розповідати про себе. Пам'ятайте, що говорить з вами людина, в першу чергу цікавиться сам собою, своїми проблемами та бажаннями, ніж вашими. Це один з найбільш простих способів стати хорошим співрозмовником.

5.Необхідність вести розмову, що знаходиться в колі інтересів співрозмовника. Переговори будуть більш успішними, якщо ви будете володіти інформацією про свого співрозмовника, про його рід діяльності, сім'ї і т.д. Володіння питанням, на рівні, дозволить привернути до себе людину.


6.Позвольте людині відчути його значущість і робіть це щиро. Якщо ви, хочете отримати схвалення, у тих з ким спілкуєтеся, стати більш значущим в своєму маленькому світі? Хочете, щоб вас цінували по - справжньому? Те, дотримуйтесь «Золоте правило спілкування» - давайте людям те, що хотіли б отримати для себе. І починати потрібно не завтра, а прямо сьогодні і зараз. І успіх вам гарантований.

Успішні співрозмовники

  • Успішні співрозмовники порівну розподіляють час у розмові.

  • Успішні співрозмовники не дозволяють собі надто довгих монологів.

  • Успішні співрозмовники розпізнають і враховують сигнали, що говорять про необхідність дати слово іншому учаснику розмови. Патерни, тони голосу, такі як більш тихий голос або зниження тону, а також використання жестів, які вочевидь указують на те, що питання вичерпане, — це найбільш виразні сигнали для закінчення репліки. ·

  • Успішні співрозмовники спрямовують розмову своєю поведінкою і реагують на аналогічну поведінку інших.

  • Успішні співрозмовники рідко переривають інших.

Підготувала практичний психолог Каблюк Віта Віталіївна

2019

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
2
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!