Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Протоколи психолога : індивідуальні, групові, діагностичні.

Психологія

17.04.2021

908

129

0

Опис документу:
ПРОТОКОЛИ психологічної консультації. ПРОТОКОЛ групового соціально-педагогічного вивчення Дата (терміни) проведення: 16.10.2019 р. Клас: Мета : визначення внутрішньогрупових взаємодій між учнями класу, а та¬кож визначення статусу й ролі кожного учня в класному колективі початкової школи. Предмет вивення: згуртування класного колективу. Діагностичний інструментарій: методика Д.Морено. Характеристика вибірки: (кількість, вік, гендерна характеристика тощо)
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРОТОКОЛ
групової психологічної діагностики

Дата (терміни) проведення:

Мета діагностики: визначення рівня тривожності учнів.

Проблема (зміст):згідно плану роботи;

Діагностичний інструментарій: мет Філіпса.

Характеристика вибірки: (кількість, вік, гендерна характеристика тощо).учні 10 класу;

Результати діагностики:

Рівні тривожності

Усього

учнів

%

Дівчатка

( ПІБ)

%

Хлопчики

%

Високий рівень тривожності

1

50 %

.

50%

-

-

Вище середнього рівня

-

-

-

-

-

-

Середній рівень тривожності

1

50%

50 %

-

Нище середнього рівня

-

-

-

-

-

-

Низький рівень тривожності

-

-

-

-

-

Висновки:встановлено ,що більшість учнів мають високий та середній тривожності .

Рекомендації:

Класному керівникові:

1.Дотримуйтесь позитивної моделі виховання.

2.Враховуйте підвищену чутливість до зовнішнього оцінювання.

3.Сприяйте підвищенню самооцінки дитини.

4.Залучайте тривожних дітей до корекційних занять з психологом.

5.Забезпечуйте підтримку перед травматичними подіями і під час них.

Психологу:

1.Здійснювати корекційно – розвивальну та відновлювальну роботу з ученицею на зниження рівня тривожності.

2.Надавати психологічні рекомендації вчителям, батькам.

3.Надавати консультативну допомогу.

Практичний психолог

______________________________________                                                        ____
              (прізвище, ініціали)                                                                                     (підпис)

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРОТОКОЛ
групового соціально-педагогічного вивчення

Дата (терміни) проведення: 16.10.2019 р.

Клас:

Мета : визначення внутрішньогрупових взаємодій між учнями класу, а також визначення статусу й ролі кожного учня в класному колективі початкової школи.

Предмет вивення: згуртування класного колективу.

Діагностичний інструментарій: методика Д.Морено.

Характеристика вибірки: (кількість, вік, гендерна характеристика тощо)

Брали участь: учнів 2 класу ( 5 хлопчиків, 1 дівчинка),

Результати вивчення:

У соціометричній структурі класного колективу лідерів 16.7%, переважаючих 33.3%,аутсайдерів 50%,ізольованих 0 %.

Висновки

1. У соціометричній структурі класного колективу лідер Г., переважаючі - І.,аутсайдери – ізольовані – відсутні .

3.Універсальний лідер класу –

Рекомендації:

  • сприяти розвитку дружніх взаємодій;

  • спланувати роботу по подальшому згуртуванню класного колективу;

  • створювати ситуацію успіху;

  • не порівнювати досягнення учнів з іншими , робити акцент на поліпшені власних досягнень;

  • дозволяйте самостійно оцінювати свою поведінку та її наслідки;

  • давайте учням виплескувати енергію ( фізкультхвилинки, ігри на перервах);

  • хваліть за найменші досягнення;

  • давайте учням можливість висловлювати свої думки, підкресліть цінність почутого;

  • враховуйте вікові особливості учнів;

  • не наполягайте на відповідях біля дошки тих учнів , які виявляють тривожність. Краще об`єднати в групи , що працюватимуть разом;

  • спланувати роботу з «аутсайдерами» класу.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

 ПРОТОКОЛ
групового соціально-педагогічного вивчення

Дата (терміни) проведення:

Клас:

Мета : вивчення творчої обдарованості учнів.

Предмет вивченя: згідно плану роботи;

Діагностичний інструментарій: тест Торранса, опитувальник Девіса.

Характеристика вибірки: (кількість, вік, гендерна характеристика тощо):_______

Результати вивченя:

:

№№ з/п

Методика Торранса

Опитувальник Девіса

Прізвища учнів

Стать

Всього балів

Норм. діап.

Оригінальність

Гнучкість

Креативність

Норм.

діап.

11.

22.

33.

44.

55.

66.

Висновки:

Оригінальність

Вище за норму %, норма %, нижче за норму % учнів.

Мах результат серед хлопчиків , серед дівчаток

Min результат серед хлопчиків , серед дівчаток

Середній бал

Креативність

Вище за норму %, норма %, нижче за норму % учнів

Мах результат серед хлопчиків , серед дівчаток

Min результат серед хлопчиків , серед дівчаток

Середній бал

«Група ризику»

Рекомендації:

  • Сплануйте інд.роботу з обдарованими учнями.

  • хваліть за найменші досягнення;

  • давайте учням можливість висловлювати свої думки, підкресліть цінність почутого;

  • враховуйте вікові особливості учнів;

Соціальний педагог__________________________________________

                                                    

.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРОТОКОЛ*
індивідуальної психологічної консультації


Дата:

Короткий зміст звернення (запиту): провокативна поведінка .

Причина звернення (запиту): провокативна поведінка матері Захарченко Ганни, зверхнє ставлення до педагогів.

Зміст проведеної роботи:

Після вивчення запиту педагога, застосували психологічну мікротехнологію «Тлумачення і інтерпретація» .

Висновки:

Отже ,при виникнені ситуації, потрібно педагогу використовувати вивченні мікротехніки.

Рекомендації:

- демонструвати матері Захарченко Г. зацікавленість у вирішенні складних питань навчання і виховання, спиратися на необхідність керуватися нормативними документами;

- використовувати в роботі психологічну міктотехнологію «Тлумачення і інтерпретація».

Практичний психолог


              

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРОТОКОЛ*
індивідуальної психологічної консультації

Бойко О.О.

Дата:

Короткий зміст звернення (запиту): підвищений рівень тривожності ,страху.

Причина звернення (запиту): поведінкові розлади.

Зміст проведеної роботи:

Використання психологічних мікротехнік «відтворення емоційних слідів у памяті», «відтворення почуттів клієнта».

Висновки:

Під час опрацювання мікротехнік було вивлено помилкове оцінювання дитини свого стану (переживання гніву учнем оцінювалось як переживання страху).

Рекомендації:

- застосовувати техніку «емоційного відтворення», опрацьовану під час консультації;

- повторно звернутися за консультацією.

Практичний психолог


              

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРОТОКОЛ
групової психологічної діагностики

Дата (терміни) проведення:

Мета діагностики: вивчення творчої обдарованості учнів.

Проблема (зміст): згідно плану роботи;

Діагностичний інструментарій: тест Торранса, опитувальник Девіса.

Характеристика вибірки: (кількість, вік, гендерна характеристика тощо):учні 9 класу;

Результати діагностики:

№№ з/п

Методика Торранса

Опитувальник Девіса

Прізвища учнів

Стать

Всього балів

Норм. діап.

Оригінальність

Гнучкість

Креативність

Норм.

діап.

11.

22.

33.

44.

55.

66.

Висновки:

Оригінальність

Вище за норму %, норма %, нижче за норму % учнів.

Мах результат серед хлопчиків , серед дівчаток

Min результат серед хлопчиків , серед дівчаток

Середній бал

Креативність

Вище за норму %, норма %, нижче за норму % учнів

Мах результат серед хлопчиків , серед дівчаток

Min результат серед хлопчиків , серед дівчаток

Середній бал

«Група ризику»

Рекомендації:

  • Сплануйте інд.роботу з обдарованими учнями.

  • хваліть за найменші досягнення;

  • давайте учням можливість висловлювати свої думки, підкресліть цінність почутого;

  • враховуйте вікові особливості учнів;

Практичний психолог

______________________________________                                                        ____
              (прізвище, ініціали)                                                                                     (підпис)

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРОТОКОЛ
групової психологічної діагностики

Дата (терміни) проведення:

Мета діагностики: ивчення мотивації навчальної діяльності, а також мотивів навчально- трудової діяльності учнів.

Проблема (зміст): мотиви навчальної діяльності;

Діагностичний інструментарій: мет.Рокіча;

Характеристика вибірки: (кількість, вік, гендерна характеристика тощо)

Результати діагностики:

Встановлено:

№ з/п

Прізвища учнів

Вік

Стать

Мотивація на отримання знань

Кількість балів

Рівень

Примітки

11

Маслюк А.В.

110

Чч

25

С.р

22

23

24

25

26

27

28

Висновки:

Вище за норму %, норма %, нижче за норму %.

Середній бал ( рівень мотивації на отримання знань),

в тому числі серед хлопчиків , серед дівчаток

Рекомендації:

Класному керівникові класу рекомендую:

    1. Систематично вивчайте і враховуйте індивідуальні інтереси і потреби учнів. Актуалізуйте ті потреби й інтереси, які відповідають стимулам, що наявні у розпорядженні педагога.

    2. Варіюйте характер педагогічних оцінок з метою уникнення звикання до них дітей.

    3. Пам'ятайте, що підвищення мотивації навчальної діяльності учня забезпечується оцінкою вчителя. Головна функція оцінки — стимулююча, яка сприяє формуванню позитивної навчальної мотивації.

Практичний психолог________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.