Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Навчаємось за новим правописом: особливості розвитку мовної компетентності учнів і учениць
»
Взяти участь Всі події

Протокол команди супроводу_Про визначення рівня підтримки_5 кл_Порушення слуху

Інклюзивна освіта

Для кого: 5 Клас

19.01.2022

772

105

0

Опис документу:

Порядок денний:

  1. Про визначення рівня підтримки в освітньому процесі з урахуванням особливих освітніх потреб (далі – ООП) дитини, учня 5 класу

  2. Про перегляд та встановлення Індивідуального плану розвитку (далі – ІПР) учня 5 класу ПІБ, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2021р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комунальний заклад «Переїзнянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів»

Званівської сільської ради Бахмутського району Донецької області


ПРОТОКОЛ

Засідання Команди психолого-педагогічного супроводу

дитини з особливими освітніми потребами


14.01.2022 № 3/5


Голова засідання –ПІБ, заступник директора з НВР.

Секретар засідання –Паво Вікторія Вікторівна, асистент вчителя 5 класу.

Присутні:

ПІБ, вчитель математики та інформатики,

ПІБ, вчитель української мови та літератури,

ПІБ, вчитель зарубіжної літератури та історії

ПІБ, вчитель англійської мови,

ПІБ, вчитель хімії та біології,

ПІБ, вчитель фізичної культури та основ здоров’я,

ПІБ, практичний психолог, вчитель мистецтва,

ПІБ, директор Сіверського ІРЦ (онлайн),

ПІБ, вчитель-дефектолог, фахівець (консультант) Сіверського ІРЦ (онлайн),

ПІБ, мама дитини з ООП.

Відсутні: --


Порядок денний:

  1. Про визначення рівня підтримки в освітньому процесі з урахуванням особливих освітніх потреб (далі – ООП)дитини, учня 5 класу ПІБ

Доповідач: ПІБ

  1. Про перегляд та встановлення Індивідуального плану розвитку (далі – ІПР) учня 5 класу ПІБ, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2021р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»

Доповідач: ПІБ


І. СЛУХАЛИ:

ПІБ голову засідання, заступника директора з навчально-виховної роботи,яка ознайомила присутніх з постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», яка набуває чинності з 01.01.2022р. тазгідно якої проводиться засідання Команди психолого-педагогічного супроводу для визначення рівня підтримки дитини з особливими освітніми потребами, учня 5 класу ПІБ.


ВИСТУПИЛИ:

ПІБ, класний керівник 5класу, яка ознайомила присутніх з загальними відомостями учня 5 класу ПІБ та особливостями навчально-пізнавальної діяльності дитини.

ПІБ, керівник МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вказала на сильні сторони та потреби учня. Рекомендувала в роботі з ним брати до уваги потребу в адаптації навчальних підходів, модифікації програми до потреб та можливостей дитини: збільшення часу на виконання завдань та вправ, зміна темпу, чергування видів діяльності тощо.

ПІБ, керівник МО вчителів природничо-математичного циклу, акцентувала увагу, що через особливості стану здоров`я учневі важко даються завдання на слух. Обсяг навчального матеріалу уроку засвоює на 70-80%. Має довільну зорову та слухову пам'ять. На уроках працює не в повну міру своїх сил.

ПІБ, асистент вчителя 5 класу, поділилася своїми спостереженнями за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, вподобань, інтересів та потреб. Адаптація та модифікація змісту освіти до пізнавальних можливостей учня: зменшення обсягу матеріалу, його спрощення за характером і структурою (відповідно до функціональних (слухових та мовленнєвих) можливостей дитини). Потребує повторень інструкцій, активізації, стимуляції діяльності.

ПІБ, практичний психолог ознайомила щодо психічного розвитку дитини, формування психологічної готовності до взаємодії в класі: завжди проявляє позитивні емоції на корекційних заняттях, увага та пізнавальний інтерес розвинені на достатньому рівні, постійно вимагає зовнішньої підтримки з боку дорослого. Об’єм оперативної та довготривалої пам’яті відповідає віковим нормам. Недостатня рухомість до мовленнєвого мислення, залежність продуктивності уваги від образності матеріалу.

ПІБ, директор Сіверського ІРЦ, яка довела до відома членів Команди психолого-педагогічного супроводу рекомендації ІРЦ щодо визначення рівня підтримки, ознайомилаз категоріями (типами) особливих освітніх потреб (труднощів) дітей з ООП. Вказала на освітні труднощі учня 5 класу ПІБ – функціональні (слухові) тяжкого ступеня прояву.

ПІБ, вчитель-дефектолог, фахівець Сіверського ІРЦ, надала рекомендації вчителям щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання.

УХВАЛИЛИ:

  1. Забезпечити виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2021р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти».

  2. Погодити визначений рівень підтримки в освітньому процесі дитини зособливими освітніми потребами, учня 5 класу ПІБ як четвертий рівень (труднощі тяжкого ступеня прояву).


Результати голосування: «за» - ­­__, «проти» - __, «утримались»-__.


ІІ. СЛУХАЛИ:

ПІБ, голову засідання, заступника директора з навчально-виховної роботи, про перегляд та оновлення ІПР учня 5 класу ПІБ, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2021р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» та визначеного четвертого рівня підтримки (функціональні (слухові) труднощі тяжкого ступеня прояву), спираючись на додаток 3 до Порядку.


УХВАЛИЛИ:

  1. Паво В.О., асистенту вчителя 5 класу, переглянути та оновити ІПР учня 5 класу ПІБ згідно вимог Кабінету Міністрів України від 15.09.2021р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» та визначеного четвертого рівня (функціональні (слухові) труднощі тяжкого ступеня прояву), спираючись на додаток 3 до Порядку.


Голова


ПІБ

Секретар


ПІБ

Члени Команди:


ПІБ



ПІБ



ПІБ



ПІБ



ПІБ



ПІБ



ПІБ



ПІБ



ПІБ



ПІБ


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.