Проект "Тренінг якособлива форма педагогічної взаємодії"

Опис документу:
Презентація

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ПРОЕКТ Тренінг як особлива форма педагогічної взаємодії. Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Лабораторія управл...
Слайд № 1

ПРОЕКТ Тренінг як особлива форма педагогічної взаємодії. Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Лабораторія управління та організації освіти Івано-Франківськ - 2017

Автори проекту 1. Жигалюк Галина – КЗ “Ворохтянський обласний кістково-туберкульозний санаторій “Смерічка” 2. Тодорук Іванна - – КЗ “Ворохтянський ...
Слайд № 2

Автори проекту 1. Жигалюк Галина – КЗ “Ворохтянський обласний кістково-туберкульозний санаторій “Смерічка” 2. Тодорук Іванна - – КЗ “Ворохтянський обласний кістково-туберкульозний санаторій “Смерічка” 3. Гіренок Валерій – Надвірнянський військово-спортивний ліцей. 4. Голинська Руслана – Надвірнянський коледж НТУ 5. Паньків Лідія – Вигодський НРЦ 6. Пинів Оксана - Вигодський НРЦ

Проблема та її актуальність Спілкування та взаємодія є значимими у житті людини та її професійному розвитку. Проблема взаємодії традиційно перебува...
Слайд № 3

Проблема та її актуальність Спілкування та взаємодія є значимими у житті людини та її професійному розвитку. Проблема взаємодії традиційно перебуває в центрі уваги педагогів у зв’язку з її значимістю у всіх сферах життєдіяльності людини і соціальних груп. Людина без взаємодії не може жити серед людей, розвиватися і творити. Основний зміст взаємодії - це передача інформації, спілкування, розуміння і пізнання людьми оди одного. Важливо вміти взаємодіяти, грамотно доносити власні думки, щоб тебе могли зрозуміти. Вміння комунікувати як ключова компетентність професійного розвитку педагога. Виклики НУШ вимагають певного підходу до розвитку компетентності педагога.

Цільова група Вихователі шкіл-інтернатів Мета проекту Узагальнення досвіду вихователів щодо розробки та проведення навчального тренінгу
Слайд № 4

Цільова група Вихователі шкіл-інтернатів Мета проекту Узагальнення досвіду вихователів щодо розробки та проведення навчального тренінгу

Завдання проекту: Ознайомити з методикою проведення тренінгу. Розширити (поглибити) знання щодо використання тренінгових методик Розробити сценарій...
Слайд № 5

Завдання проекту: Ознайомити з методикою проведення тренінгу. Розширити (поглибити) знання щодо використання тренінгових методик Розробити сценарій тренінгу

Очікувані результати Вихователі навчаться взаємодіяти у колективі. Вихователі навчаться розробляти та проводити тренінг. Кінцевий результат проекту...
Слайд № 6

Очікувані результати Вихователі навчаться взаємодіяти у колективі. Вихователі навчаться розробляти та проводити тренінг. Кінцевий результат проекту Розроблений та проведений тренінг

Характеристика проекту: За способом діяльності - Практико-орієнтований За змістом – Дидактичний За складом учасників – Груповий За тривалістю - Кор...
Слайд № 7

Характеристика проекту: За способом діяльності - Практико-орієнтований За змістом – Дидактичний За складом учасників – Груповий За тривалістю - Короткотривалий(16. 10 – 27.10)2 тижні За характером взаємодії – кооперативний За реалізацією між предметних зв’язків - монопроект

Механізм реалізації проекту: № з/п Назва заходу Термін виконання Виконавці Ресурси матеріальні людські 1 Зібрати інформацію проТеренінгяк особливу ...
Слайд № 8

Механізм реалізації проекту: № з/п Назва заходу Термін виконання Виконавці Ресурси матеріальні людські 1 Зібрати інформацію проТеренінгяк особливу форму взаємодії. 16.10.17 Атори – розробники. Електронно-технічні засоби пошуку в мережіInternet Атори – розробники. 2 Провести опитання вихователів щодо визначення рівня їх обізнаності у питаннях розробки та проведення просвітницького тренінгу. 17 – 18.10.17 Атори – розробники. Матеріали для проведення опитування, канцелярське приладдя. Атори– розробники. Психолог 3 Обговорити та визначити рівень інформованості вихователів у питаннях розробки та проведення просвітницького тренінгу. 19.10.17 Атори – розробники. Не потребує Атори – розробники. Заступник з виховної роботи 4 Проведення методичного заняття з вихователями: «Метод проведення тренінгу». 20.10.17 Атори – розробники. Конспект заняття Голова методичного об’єднання вихователів 5 Проведення ділової гри: «Навчи мене». 23.10.17 Атори – розробники. План-сценарій, канцелярське приладдя. Атори – розробники. Психолог 6 Розробка сценарію тренінгу: «Шлях до партнерства». 24-26.10.17 Атори – розробники. Електронно-технічні засоби пошуку в мережіInternetКанцелярське приладдя. Атори – розробники. 7 Проведення тренінгу. 27.10.17 Атори – розробники. План-сценарій, канцелярське приладдя. Атори– розробники.

Аналіз проектних ризиків Категорія ПІДТРИМКА ОПІР Бали бали Директор 10 - 10 Заступник з навчальної роботи 10 - 10 Заступник з виховної роботи 10 -...
Слайд № 9

Аналіз проектних ризиків Категорія ПІДТРИМКА ОПІР Бали бали Директор 10 - 10 Заступник з навчальної роботи 10 - 10 Заступник з виховної роботи 10 - 10 Вихователі 7 3 10 Психолог 6 4 10 Голова методичного об’єднання вихователів 9 1 10 Р А З О М: 52 8 60

Висновки: Проект життєздатний. Рівень життєздатності проекту – вище середнього. Кінцевий продукт відповідає поставленому завданню. Проект може допо...
Слайд № 10

Висновки: Проект життєздатний. Рівень життєздатності проекту – вище середнього. Кінцевий продукт відповідає поставленому завданню. Проект може допомогти вихователям шкіл-інтернатів у розробці та проведенні тренінгів.

Література: 1. Бичкова З. З. Формування вміння спілкування з однолітками. – М.: Аркти, 2002. – 96с. 2. Галигузова Л. М. Мистецтво спілкування із ди...
Слайд № 11

Література: 1. Бичкова З. З. Формування вміння спілкування з однолітками. – М.: Аркти, 2002. – 96с. 2. Галигузова Л. М. Мистецтво спілкування із дитиною. – М.: Аркти 2004. – 159 з. 3. Горшкова Є. Учіть дітей спілкуватися. // Дошкільна виховання. 2000 №12 4. Клюєва М. У., Касаткіна Ю. У. Вчимо дітей спілкуванню. – Ярославль: Академія розвитку, 1986. 5. Кряжева М. Л. Розвиток емоційного світу дітей. – Ярославль, 1996. 6. Юдіна Є. Комуникативний розвиток дитини. // Дошкільне виховання – 1999. – №9.

Додатки: 1. Інформаційна довідка про тренінг. 2. Вступна анкета-опитування 3. Вихідна анкета-опитування 4. Ділова гра “Навчи мене” 5. Тренінг “Шлях...
Слайд № 12

Додатки: 1. Інформаційна довідка про тренінг. 2. Вступна анкета-опитування 3. Вихідна анкета-опитування 4. Ділова гра “Навчи мене” 5. Тренінг “Шлях до партнерства” 6.Заняття “Метод проведення тренінгу”

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн