Концептуальні положення технології; Провідні положення; Мета, завдання, зміст технології
Шкільний період; Вимоги до особистості педагога, Принципи основні; Переваги та недоліки;
Інформаційні джерела; Висновки.
Бібліотека методичних матеріалів
50 грн
Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Концептуальні положення технології; Провідні положення; Мета, завдання, зміст технології
Шкільний період; Вимоги до особистості педагога, Принципи основні; Переваги та недоліки;
Інформаційні джерела; Висновки.
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.
Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:
50 грн
Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Методика реалізації практичного компоненту навчальної програми на уроках географії
3456
ГРУПОВА РОБОТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
8451
ВІД ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ЗНАЧЕННЯ КАЗКИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КАЗКОТЕРАПН В ПРАКТИКУ РОБОТИ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
2210
Майстерність вчителя в умовах реформування освіти
3010
Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти”
3138