Матеріал:

Презентація "Методика навчання читанню та письму за М. Монтессорі"

zip
27.07.2022
2 0
Дорослі

1307

0

придбати матеріал
Ціна:

30 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Методика навчання читанню та письму за М. Монтессорі

2 слайд:

Особисту педагогіку розробила італійська освітянка Марія Монтессорі понад сто років тому. Основа навчання за Монтессорі — акцент на зацікавленні дитини певною діяльністю. Вважається, що малюк сам відчуває «зону зростання», допитливість штовхає його до тих завдань, які йому вже до снаги, але не надто прості, розвивають. Різноманітні справи учень знаходить у спеціально підготовленому навчальному середовищі. Вчитель не проводить занять, а консультує за потреби, а дитина самонавчається. Її система складається з 5 зон: сенсорна, космічна, практична, математична та мовна. Ми поговоримо про мовну. Тепер переходимо до методики навчання.

3 слайд:

Методика Монтессорі не передбачає «зазубрення» алфавіту. ЇЇ принципи базуються на порівнянні почутого та побаченого, на постійному повторенні букв/слів. Також розвиток мовлення відбувається за рахунок регулярного читання вголос та усного мовлення. М. Монтессорі вважає, що простіше буде навчити дітей виразного читання, якщо спочатку навчити їх писати. Звичайно, все відбувається в легкій і цікавій ігровій формі: діти вирізають букви з шорсткою папери, малюють їх на манній крупі, обводять різні яскраві трафарети, а незабаром вже пишуть цілі слова і пропозиції. Свій метод Марія Монтессорі визначила як «метод письма», оскільки засвоєння грамоти започаткувала з письма, а не з читання.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
1. Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручн. / О.Я. Савченко. – К. : Грамота, 2012. – С. 55 – 61, 173 – 178.
2. Методика навчання української мови в початковій школі : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За наук. ред. М. С. Вашуленка. — К. : Літера ЛТД, 2011. — 364 с.
3. Марія Монтессорі: «Дітей вчить те, що їх оточує» : метод.-бібліогр. матеріал / Терноп. обл. б-ка для дітей, наук.-метод. від., інформ.-бібліогр. від.; уклад. Н. З. Тимчук, Г. В. Ракоча. – Тернопіль, 2020. – 23 с.
Вміст матеріалу: показано 8 з 21 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

0.
zip
Доповідь Методика мови за Монтессорі.zip
9,0 Мб
придбати матеріал
Ціна:

30 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Батьківські збори у 2 класі «Організація дистанційного навчання»

zip
Батьківські збори у 2 класі «Організація дистанційного навчання»

2830

Аватар профіля Рудницька Ганна Максимівна
Педагогіка
2 клас

30 грн

Завдання з Педагогічної інноватики з Теми №5 "Проєктне навчання"

zip
Завдання з Педагогічної інноватики з Теми №5 "Проєктне навчання"

19

Аватар профіля Рудницька Ганна Максимівна
Педагогіка
I—VI курси

55 грн

Завдання з Педагогічної інноватики з Теми №10 "Особливості інклюзивного навчання"

zip
Завдання з Педагогічної інноватики з Теми №10 "Особливості інклюзивного навчання"

16

Аватар профіля Рудницька Ганна Максимівна
Педагогіка
II курс

55 грн

Презентація: Методика М. Монтессорі Гра "Бізікуб".

pptx
Презентація: Методика М. Монтессорі Гра "Бізікуб".

133

Аватар профіля Галяс Анжеліка Дамірівна
Логопед
дорослі

150 грн

Презентація на тему "Феофан Прокопович"

zip
Презентація на тему "Феофан Прокопович"

1085

Аватар профіля Рудницька Ганна Максимівна
Педагогіка
I—IV курси

20 грн

Схожі матеріали

Методика реалізації практичного компоненту навчальної програми на уроках географії

doc
Методика реалізації практичного компоненту навчальної програми на уроках географії

3456

Аватар профіля Озарчук Андрій Валерійович
Педагогіка

ГРУПОВА РОБОТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

docx
ГРУПОВА РОБОТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

8452

Аватар профіля Антоненко Любов Степанівна
Педагогіка

ВІД ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ЗНАЧЕННЯ КАЗКИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КАЗКОТЕРАПН В ПРАКТИКУ РОБОТИ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

docx
ВІД ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ЗНАЧЕННЯ КАЗКИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КАЗКОТЕРАПН В ПРАКТИКУ РОБОТИ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

2210

Аватар профіля Антоненко Любов Степанівна
Педагогіка

Майстерність вчителя в умовах реформування освіти

docx
Майстерність вчителя в умовах реформування освіти

3012

Аватар профіля Кравченко Діана Олександівна
Педагогіка
1 клас

Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти”

doc
Мовленнєві заняття в системі  сучасної дошкільної освіти”

3138

Аватар профіля Ашахман Дар'я Олександрівна
Педагогіка
5—6 років