Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сенсорна інтеграція як метод в структурі корекційної роботи з дошкільниками з ООП. Практикум
»
Взяти участь Всі події
Матеріал:

Презентація: "Історія розвитку транспорту"

zip
03.11.2022
8 2
придбати матеріал
Ціна:

40 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Транспорт (від лат. transportare, утвореного від trans — «через» + portare — «носити») — сукупність засобів, призначених для переміщення людей, вантажів, сигналів та інформації з одного місця в інше.

Виникнення транспорту відноситься до найдавніших років. В умовах первісного господарства, коли виникають зачатки суспільного розподілу праці, потреба у транспорті невелика. Тому тут існували лише примітивні засоби транспортування – катки для особливих вантажів, в’юнки, видовбані стовбури дерев, плоти, пізніше човни.

Але у період рабовласницького суспільства виникає потреба у розвитку транспорту. Також цього вимагала і військова справа. У Китаї, Римі, Персії будують кілометри мощеної дороги.

Це стало величезним поштовхом до розвитку міжнародної торгівлі.

У кінці 18 ст. почали поширюватися парові машини. Найвідомішою була машина Джейма Уатта. Таким чином і з'являються перші паровози, пароплави, локомобілі.

У1770 році француз Нікола Жозеф Кюньо сконструював перший паровий візок, який поступово заміняв коней.

Але парова машина мала серйозні недоліки. Вона була громіздкою, складною в експлуатації, неекономічною.

Нерідко при неполадках котли машин вибухали подібно бомбам. XIX століття, продовжував користуватися народжений в попередньому столітті паровою машиною і всесвітньо удосконалювати її. Однак створювалися і нові варіанти двигунів - електромотор, і двигун внутрішнього згоряння, скорочено - ДВС.

Поштові карети, винайдені в Угорщині в XV ст., стали попередниками автобусів. Перші автобуси були винайдені в Англії в 1830 р. Вони призначалися для перевезення невеликих груп пасажирів, наводилися в рух паровим двигуном і називалися омнібус. Коріння цього слова йдуть від латинської мови, де воно означало "транспорт для усіх".

У 1885 р. в Німеччині був споруджений восьмимісний автобус з одноциліндровим двигуном потужністю 6 кінських сил. Однак до 1915 р. автобус став доступним громадським міським транспортом у багатьох містах світу.

В США перший автобус класичної конструкції був побудований в 1922 р. В післявоєнні роки автобусобудування стало активно розвиватися і перетворилося на потужну самостійну індустрію. Для автобусів стали використовуватись дизельні та бензинові двигуни потужністю від 200 кінських сил і більше. Автобуси виготовлялися великої місткості - до 50 осіб.

В Англії була винайдена конструкція двоповерхового автобуса. До 1980 р. у світі експлуатувалося більше З млн автобусів. З'явилися автобусні фірми-гіганти. Так, компанія "Greyhound» (США) володіла більш ніж 12 тис. однотипних комфортабельних пасажирських і туристських автобусів.

Початок морського туризму можна віднести до середини XIX ст. Перші повідомлення про спеціально організовані рейси морських пасажирських судів із метою відпочинку відносяться до 1835 р., коли в Англії були оголошені регулярні прогулянкові рейси між північними островами Британії й Ісландією.

У 1837 р. була заснована судновласницька компанія "Р&0".

На початку XX ст. утворилася неабияка конкуренція, що змушувало судовласників постійно покращувати умови проживання на судні, оздоблення кают і всієї системи обслуговування пасажирів у рейсі, що швидко перетворило судна у висококомфортабельні круїзні готелі. У 1907 р. на воду були спущені трансатлантичні лайнери "Сіріус", "Лузітанія", "Мавританія" водотоннажністю по 30 тис. тон і швидкістю 26 вузлів в годину. В 1912 р. - "Титанік", 52 тис. тон; в 1914 р. - "Імператор" і "Фатерланд", по 50 тис. тон, які перетинали океан практично за тиждень. Почав здійснювати регулярні рейси "Куін Мері", водотоннажність якого дорівнювало 80 тис. тон, а швидкість становила 30 вузлів на годину.

Історія радянського морського туризму починається з 1957 р., коли Всесоюзне акціонерне товариство "Інтурист" почало здійснювати на орендованих пасажирських судах "Перемога" та "Грузія" морські подорожі з Одеси в Ленінград навколо Європи, а на "Петрові Великому" - по Чорному морю для туристів з соцкраїн. У 1960 р. був організований перший круїз із радянськими туристами на "Адміралі Нахімові" уздовж Кримсько-Кавказького узбережжя; в 1962 р. - на теплоході "Григорій Орджонікідзе" вздовж Далекосхідного узбережжя тривалістю 20 діб. В цей же період морський туризм почав розвиватися і на Балтиці.

Поява залізниць справило справжню революцію в подорожах. Великі мережі залізниць Північної Америки і Європи зробили залізничні станції центрами сусідніх районів. Кінь (як саме поширений засіб пересування до 1830 р.) не могла зрівнятися з "залізним конем" у швидкості та вартості перевезень. Успіх залізниць був моментальним і поширювався всюди.

Піонером і найбільшою фірмою у світі, що має більш ніж вікову історію і професійно займається залізничним туризмом до цього часу, є компанія "International Company of Wagons-Lit", заснована братами Пульман в 1872 р. у США.

Однак до середини XX ст. інтенсивність залізничних перевезень в світі різко скорочується із-за збільшення числа автомобілів і розвитку авіаперевезень. Проте ця сфера все одно розвивається.

Повітряні змії в Китаї існували кілька сотень років до нашої ери і вважаються найбільш ранніми прикладами польоту за допомогою технічних засобів. Деякі змії були здатні здійняти людину в повітря. Стародавні китайці запускали в небо також маленькі ліхтарики, заповнені гарячим повітрям і бамбукові вертольоти — іграшки з обертовими роторами.

Зусилля з вивчення атмосфери в 17-му — 19-му столітті привели до відкриття таких газів, як водень, який в свою чергу став основою до винаходу повітряної кулі, яка заповнювалася воднем. Різні теорії в механіці, що були створені фізиками в той самий період часу, зокрема в гідродинаміці і закони Ньютона, призвели до появи сучасної науки аеродинаміки. Прив'язані повітряні аеростати, заповнені гарячим повітрям, використовувались в першій половині 19-го століття для спостереження з висоти і використовувались в декількох війнах середини століття, особливо в громадянській війні у США, де повітряні кулі використовувались в спостереженнях при облозі Перерсбергу.

Термін авіація був придуманий в 1863 французьким піонером авіації Гійом Джозеф Габріель де Лаландель.

Експерименти з планерами створили умови для появи літаків важчих за повітря, а на початку 20-го століття розвиток двигунів і аеродинаміки зробило можливими перші керовані, польоти на літаках з двигунами.

У 1863 році у Лондоні була побудована перша лінія метро (3,6 км). У 1868 році метрополітен діє у Нью-Йорку. Згодом у Будапешті, Відні, Парижі, Мадриді, Барселоні, Осло, Токіо та ін.

Отже, транспорт - найважливіша ланка у сфері економічних відносин, одна із провідних галузей матеріального виробництва. Він бере участь у

створенні продукції та доставці її споживачам, здійснює зв'язок між виробництвом та споживанням, між різними галузями господарства,

між країнами та регіонами. Транспорт є необхідною умовою виникнення і розвитку інтенсивного обміну товарами між окремими територіями, що беруть

участь у цьому поділі. Розвиток транспорту почався ще в первісні часи, продовжувався і не закінчується й досі.

Вміст матеріалу: показано 11 з 33 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

0.
zip
Історія транспорту.zip
20,2 Мб
придбати матеріал
Ціна:

40 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Презентація: "Історія розвитку ядерної техніки"

zip
Презентація: "Історія розвитку ядерної техніки"

1061

Аватар профіля Шишова Волошина Оксана Ігорівна
Історія: Україна і світ
змішані

40 грн

Презентація: "Історія розвитку квітникарства"

mp4
Презентація: "Історія розвитку квітникарства"

778

Аватар профіля Шишова Волошина Оксана Ігорівна
Позашкільна освіта
5—12 клас та дорослі

20 грн

Презентація: "Міжнародний жіночий день: історія свята"

pdf
Презентація: "Міжнародний жіночий день: історія свята"

289

Аватар профіля Шишова Волошина Оксана Ігорівна
Виховна робота
змішані

33 грн

Конспект заняття: "Історія розвитку ботаніки. Ботанічні знання шумерів, вавилонян, китайців, єгиптян, давніх греків і римлян"

docx
Конспект заняття: "Історія розвитку ботаніки. Ботанічні знання шумерів, вавилонян, китайців, єгиптян, давніх греків і римлян"

115

Аватар профіля Шишова Волошина Оксана Ігорівна
Позашкільна освіта
6 клас та дорослі

33 грн

Система розвитку позашкільної освіти та її перспективи

zip
Система розвитку позашкільної освіти та її перспективи

476

Аватар профіля Шишова Волошина Оксана Ігорівна
Позашкільна освіта
дорослі

50 грн

Схожі матеріали

Фішбоун "Історична память та політика пам'яті"

pdf
Фішбоун "Історична память та політика пам'яті"

11

Аватар профіля Горох Світлана Анатоліївна
Історія: Україна і світ
I—III курси

Міжнародні відносини кінця ХІХ - поч. ХХ ст

pptx
Міжнародні відносини кінця ХІХ - поч. ХХ ст

13

Аватар профіля Романець Оля Петрівна
Історія: Україна і світ
7 клас

Королівство Руське

docx
Королівство Руське

14

Аватар профіля Романець Оля Петрівна
Історія: Україна і світ
7 клас

Презентація Королфівство Руське

pptx
Презентація Королфівство Руське

18

Аватар профіля Романець Оля Петрівна
Історія: Україна і світ
7 клас

Садиба Попова

docx
Садиба Попова

17

Аватар профіля Солонцова Наталія Василівна
Історія: Україна і світ