До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
5
міс.
2
7
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація"Формування ключових (життєвих) компетентностей засобами історичної освіти"

Опис документу:
створення умов для розвитку та самореалізації учнів; задоволення запитів та потреб школярів; засвоєння продуктивних знань, умінь, навичок; розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя; виховання для життя в цивілізованому громадському суспільстві.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Компетентнісний підхід в освіті. Формування ключових (життєвих) компетентностей засобами історичної освіти
Слайд № 1

Компетентнісний підхід в освіті. Формування ключових (життєвих) компетентностей засобами історичної освіти

“Виживає не найсильніший, і не найрозумніший, а той, хто найшвидше відгукується на зміни.” Чарльз Дарвін «Краща школа – це життя, кращий вчитель – ...
Слайд № 2

“Виживає не найсильніший, і не найрозумніший, а той, хто найшвидше відгукується на зміни.” Чарльз Дарвін «Краща школа – це життя, кращий вчитель – це помилка, а краща освіта – це досвід.» Алішер Файз

Історичні предметні компетенції: Хронологічна – вміння орієнтуватися в історичному часі (періодизація, співвідношення подій і явищ). Просторова – в...
Слайд № 3

Історичні предметні компетенції: Хронологічна – вміння орієнтуватися в історичному часі (періодизація, співвідношення подій і явищ). Просторова – вміння орієнтуватися в історичному просторі (за географічним положенням та природними умовами, регіональними особливостями). Аксіологічна – вміння давати оцінки і версії історичного розвитку … Інформаційно – змістова – вміння працювати з джерелом історичної інформації, аналізувати та систематизувати отриману інформацію. Мовленнєва – вміння будувати усні та письмові висловлювання. Логічна – вміння визначити та застосувати теоретичні поняття, положення, концепції для аналізу і пояснення фактів…

Шляхи формування компетентностей учнів: створення умов для розвитку та самореалізації учнів; задоволення запитів та потреб школярів; засвоєння прод...
Слайд № 4

Шляхи формування компетентностей учнів: створення умов для розвитку та самореалізації учнів; задоволення запитів та потреб школярів; засвоєння продуктивних знань, умінь, навичок; розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя; виховання для життя в цивілізованому громадському суспільстві.

Діяльність учителя та учнів під час формування компетентності
Слайд № 5

Діяльність учителя та учнів під час формування компетентності

Учитель Учень Соціальна Полікультурна Комунікативна Інформаційна Саморозвиток Компетентність творчої діяльності Різнорівневі, проблемні, варіативні...
Слайд № 6

Учитель Учень Соціальна Полікультурна Комунікативна Інформаційна Саморозвиток Компетентність творчої діяльності Різнорівневі, проблемні, варіативні завдання Самооцінка, вміння працювати в групі Толерантність Толерантне сприйняття різних культур Дискусії, інтерактивні методи Вміння творчо і науково висловлювати та аргементувати свою думку Розвиток критичного мислення Критичний аналіз інформації Керівництво самоосвітою Вміння самостійно здобувати та застосовувати знання Організація творчої, дослідницької діяльності Проблемний підхід до планування своєї діяльності

Система завдань : розвивати нове гуманістичне бачення історії; сприяти розвитку інтересу та поваги до подій історії, культурних надбань; виховувати...
Слайд № 7

Система завдань : розвивати нове гуманістичне бачення історії; сприяти розвитку інтересу та поваги до подій історії, культурних надбань; виховувати загальнолюдські ціннісні орієнтації, комунікативні здібності, якості громадянина; формувати розвинене критичне мислення, здатність виробити власний погляд і бути толерантним, виявляючи повагу до поглядів інших.

Організація уроків
Слайд № 8

Організація уроків

5 -6 класи Інтерес! Мотивація має емоційно зацікавлений характер
Слайд № 9

5 -6 класи Інтерес! Мотивація має емоційно зацікавлений характер

7 – 9 класи Проблема + пошук! Пошуково – дослідницька діяльність
Слайд № 10

7 – 9 класи Проблема + пошук! Пошуково – дослідницька діяльність

10 – 11 класи Творчість! Науково – дослідницька діяльність
Слайд № 11

10 – 11 класи Творчість! Науково – дослідницька діяльність

  • 10.08.2019
  • Історія України
  • 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Презентація
  • 206
  • 0
  • 14
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн