Презентація "Знайомимося з програмою Афлатот"

Опис документу:
Презентація знайомить педагогів дошкільних закладів із модулями та завданням програми соціальної та фінансововї омвіти "Афлатот" у презентації розкривають проблеми впровадження та перспективи подальшого розвитку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
“Соціально-економічне виховання дошкільнят “
Слайд № 1

“Соціально-економічне виховання дошкільнят “

МЕТА: - створення довгострокових перспектив соціальної інтеграції; - формування навичок соціальної участі; - зростання прав та можливостей дошкільн...
Слайд № 2

МЕТА: - створення довгострокових перспектив соціальної інтеграції; - формування навичок соціальної участі; - зростання прав та можливостей дошкільнят; - повноцінний розвиток дошкільника На виконання наказу МОН України від 22.01.2016 № 46 «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку» наш дитячий садок працює над втіленням в практику роботи з дітьми програми «Афлатот»

Програма Афлатот складається з п'яти частин: Ти, я і Афлатун: Розвиток позитивного і сприятливого сприйняття своєї особистості; Я і моя сім'я: Турб...
Слайд № 3

Програма Афлатот складається з п'яти частин: Ти, я і Афлатун: Розвиток позитивного і сприятливого сприйняття своєї особистості; Я і моя сім'я: Турбота про людей, яких ми любимо; Я і мої друзі: Допомагаючи один одному; Я і суспільство: Живемо і працюємо разом; Я і гроші: Витрачаємо, накопичуємо і ділимося.

«Афлатун» - це програми:
Слайд № 4

«Афлатун» - це програми:

Емблема програми “Афлатун” з одного боку помаранчева дитяча долонька, яка символізує міжнародність проекту, дружність дітей різних націй; з іншого ...
Слайд № 5

Емблема програми “Афлатун” з одного боку помаранчева дитяча долонька, яка символізує міжнародність проекту, дружність дітей різних націй; з іншого боку – зірочка Афлатун – іскорка, вогник, що прийшов з Космосу.

Емблема програми – Афлатун: Афлатун надихає дітей досліджувати навколишній світ і взаємодіяти з ним за допомогою дій, оповідань та ігор. Девіз афла...
Слайд № 6

Емблема програми – Афлатун: Афлатун надихає дітей досліджувати навколишній світ і взаємодіяти з ним за допомогою дій, оповідань та ігор. Девіз афлатуна: “Відрізняй правду від вимисла. Досліджуй, думай, вивчай та дій”

Розширення прав і можливостей за допомогою основних понять Афлатот Кожна з частин є логічним продовженням попередньої. В програмі відбувається пост...
Слайд № 7

Розширення прав і можливостей за допомогою основних понять Афлатот Кожна з частин є логічним продовженням попередньої. В програмі відбувається поступове ускладнення відповідно до вікових особливостей дітей та тематики частин і модулів.

КЛЮЧОВІ ЕЛЕМЕНТИ
Слайд № 8

КЛЮЧОВІ ЕЛЕМЕНТИ

Шляхи реалізації програми : Ознайомлення педагогів ДНЗ із програмою «Афлатот» Проведення навчального тренінгу для вихователів із питань упровадженн...
Слайд № 9

Шляхи реалізації програми : Ознайомлення педагогів ДНЗ із програмою «Афлатот» Проведення навчального тренінгу для вихователів із питань упровадження програми Створення розвивального предметно-ігрового середовища Розробка дидактичних ігор для дітей різного віку Створення картотеки занять та дидактичних ігор соціально-економічного спрямування

П'ять ключових елементів програми Афлатот несуть в собі соціальні та економічні розширення прав і можливостей людини Перший ключовий елемент: особи...
Слайд № 10

П'ять ключових елементів програми Афлатот несуть в собі соціальні та економічні розширення прав і можливостей людини Перший ключовий елемент: особисте розуміння і дослідження - Дітей спонукають до більшого самопізнання і впевненності у собі. Другий ключовий момент: права та обов'язки - Афлатот втілює принципи Конвенції ООН про права дитини (1990)

Третій ключовий елемент: заощадження і витрати - Діти вчаться цінувати і захищати як матеріальні, так і нематеріальні Четвертий ключовий елемент: п...
Слайд № 11

Третій ключовий елемент: заощадження і витрати - Діти вчаться цінувати і захищати як матеріальні, так і нематеріальні Четвертий ключовий елемент: планування і бюджетування - Діти починають розуміти, що надії і мрії здійсненні П'ятий ключовий елемент: дитяча соціальна і фінансова ініціативність - Дітей націлюють сприймати себе, як активного учасника та члена суспільства

СІМ’Я – ЦЕ ПЕРШИЙ ПЕДАГОГ, ЯКИЙ МАЄ ВЕЛИЧЕЗНИЙ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЗНАНЬ ДИТИНИ, ЇЇ ПОВЕДІНКУ. Батьки розглядаються як важливі дійові ос...
Слайд № 12

СІМ’Я – ЦЕ ПЕРШИЙ ПЕДАГОГ, ЯКИЙ МАЄ ВЕЛИЧЕЗНИЙ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЗНАНЬ ДИТИНИ, ЇЇ ПОВЕДІНКУ. Батьки розглядаються як важливі дійові особи та помічники педагога у формуванні фінансових понять Важлива складова програми – залучення батьків до економічної освіти дошкільнят

Чому раннє дитинство ідеальний час для початку соціального і фінансового навчання? Раннє дитинство є найбільш сензитивним періодом для позитивного ...
Слайд № 13

Чому раннє дитинство ідеальний час для початку соціального і фінансового навчання? Раннє дитинство є найбільш сензитивним періодом для позитивного впливу. Розвиток дітей у цей період сильно залежить від навколишнього їхнього середовища, а ефект від навчання в цей період залишається на все життя. Вкрай важливо, що освітні програми та навчальні курси з придбання життєвих навичок, такі як Афлатот, також розроблені для цієї вікової групи дітей.

Оскільки знання, вміння та навички, сформовані у дошкільному віці мають стати фундаментом для становлення громадянина – людини, щиро зацікавленої в...
Слайд № 14

Оскільки знання, вміння та навички, сформовані у дошкільному віці мають стати фундаментом для становлення громадянина – людини, щиро зацікавленої в розвитку та економічному розквіті своєї держави, дуже важливою є продумана та послідовна робота з економічної освіти найменших громадян нашого суспільства. Крім того, дошкільний віковий період найсприятливіший для формування різних якостей особистості, насамперед бережливості та економності як структурних компонентів процесу соціалізації.

Система економічного виховання Форми організації роботи з дітьми: Заняття Екскурсії Сюжетно-рольові ігри Ігрові імпровізації Ділові ігри, тренінги ...
Слайд № 15

Система економічного виховання Форми організації роботи з дітьми: Заняття Екскурсії Сюжетно-рольові ігри Ігрові імпровізації Ділові ігри, тренінги Гурткова робота Перезентації індивідуальних проектів Драматизація казок Продуктивна діяльність Різни види праці

ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ
Слайд № 16

ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ

Дитячий заклад – це, можна сказати, умовна ситуація. Тут діти не беруть ніякої участі у розподіленні благ. Їм дано все для щасливого дитинства. Але...
Слайд № 17

Дитячий заклад – це, можна сказати, умовна ситуація. Тут діти не беруть ніякої участі у розподіленні благ. Їм дано все для щасливого дитинства. Але в різноманітних іграх, заняттях діти обмінюються, ,,продають”, ,,купують”, ,,трудяться”, ,,піклуються про своїх дітей (ляльок)”, тобто дитячий садок – це ситуація, в якій дитина реалізує придбаний у сім’ї в соціумі ,,економічний досвід”.

Перспективи подальшої діяльності Упровадження програми з дітьми 6-го року життя (2016-2017н.р.) Упровадження програми з дітьми дошкільного віку (20...
Слайд № 18

Перспективи подальшої діяльності Упровадження програми з дітьми 6-го року життя (2016-2017н.р.) Упровадження програми з дітьми дошкільного віку (2017-2018 н.р.) Співпраця з батьками Організація та проведення заходів до тижня соціальної і фінансової освіти (щороку, березень) Організація та проведення заходів до Дня заощаджень (щороку, жовтень)

Дякую за увагу
Слайд № 19

Дякую за увагу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»