• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Презентація за темою: Розвиток мовленнєво-комунікативних умінь та навичок дошкільників через інтеграцію різних видів діяльності у фізичному вихованні

Презентація за темою: Розвиток мовленнєво-комунікативних умінь та навичок дошкільників через інтеграцію різних видів діяльності у фізичному вихованні

Опис документу:
У презентації розглянуто форми фізичного виховання за допомогою яких відбувається розвиток мовленнєво-комунікативних умінь та навичок дошкільників. З досвіду роботи дошкільного закладу відображено, які заняття з фізкультури (логоритміка, вправи на звуконаслідування, народні ігри, дихальна гімнастика, артикуляційні вправи) сприяють розвитку мови вихованців.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток мовленнєво-комунікативних умінь та навичок дошкільників через інтеграцію різних видів діяльності у фізичному вихованні
Слайд № 1

Розвиток мовленнєво-комунікативних умінь та навичок дошкільників через інтеграцію різних видів діяльності у фізичному вихованні

Нормативно-правові документи: Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років. Лист Міністерства освіти і науки України від 09.11.2015 № ...
Слайд № 2

Нормативно-правові документи: Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років. Лист Міністерства освіти і науки України від 09.11.2015 № 1/11- 16163; Оновлена програма «Впевнений старт» ГРИФ «Рекомендовано МОН України» (лист МОН України № 1/11-7684 від 01.08.2017); Лист МОН України від 02.09.2016 № 456 «Щодо організації роботи з фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах»; Лист МОН України від 13.06.2019 № 1/9−386 «Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році».

Наукові обґрунтування Вплив фізичного виховання на загальний розвиток особистості Русо Ж.Ж. Коменський Я.А. Песталоцці Й.Т. Ушинський К.Д. Лесгафт ...
Слайд № 3

Наукові обґрунтування Вплив фізичного виховання на загальний розвиток особистості Русо Ж.Ж. Коменський Я.А. Песталоцці Й.Т. Ушинський К.Д. Лесгафт П. Русова С. Тихеєва Є.

Наукові обґрунтування Г.М.Андрєєва, А.М.Богуш, Н.М.Дятленко, Г.І.Капселя, О.Л.Кононко, С.В.Корницька, К.Л.Крутій, В.У.Кузьменко, Т.О.Піроженко, Ю.О...
Слайд № 4

Наукові обґрунтування Г.М.Андрєєва, А.М.Богуш, Н.М.Дятленко, Г.І.Капселя, О.Л.Кононко, С.В.Корницька, К.Л.Крутій, В.У.Кузьменко, Т.О.Піроженко, Ю.О.Приходько, Т.О.Рєпіна, А.Г. Рузська, Н.Гавриш

Комунікабельність проявляється: в умінні правильно сприймати і оцінювати людей, а саме: індивідуальні характерологічні особливості, цілі, мотиви, н...
Слайд № 5

Комунікабельність проявляється: в умінні правильно сприймати і оцінювати людей, а саме: індивідуальні характерологічні особливості, цілі, мотиви, наміри, стани; в умінні правильно оцінювати життєві ситуації і діяти з їх урахуванням; в умінні обирати такі стилі, засоби, прийоми спілкування, які б з мінімальними затратами приводили до бажаної мети спілкування; в умінні співчувати людям; у пластичності мислення, що допомагає у виборі ефективних засобів переконання і здійснення впливу на співрозмовника.  

Форми фізичного виховання ранкова гімнастика та гімнастика після денного сну (масаж з віршованими текстами, самомасаж); заняття з фізкультури (лого...
Слайд № 6

Форми фізичного виховання ранкова гімнастика та гімнастика після денного сну (масаж з віршованими текстами, самомасаж); заняття з фізкультури (логоритміка, вправи на звуконаслідування, народні ігри, дихальна гімнастика, артикуляційні вправи); самостійна рухова діяльність; піші переходи, прогулянки; свята та розваги; тижні здоров’я; фізкультхвилинки та динамічні паузи (артикуляційні вправи, рухливі ігри з мовним супроводом); рухливі ігри (з мовним супроводом, з елементами театралізації, ігри-діалоги, ігри-смішинки, хороводні ігри); пальчикові ігри.

Алгоритм роботи зі збагачення словника 1. Уведення нових слів на основі набутих у процесі фізичного виховання знань, умінь і навичок. 2. Сприйняття...
Слайд № 7

Алгоритм роботи зі збагачення словника 1. Уведення нових слів на основі набутих у процесі фізичного виховання знань, умінь і навичок. 2. Сприйняття слова з наступним його втіленням за допомогою різноманітних рухів, дій з предметами і без них у фізичних вправах, рухливих іграх під час різноманітних форм роботи з фізичного виховання. 3. Проведення рухливих ігор та вправ різних видів з метою закріплення, активного застосування нововведеної лексики в процесі фізичного виховання.

Типи фольклорних занять з фізкультури: рухливо-творчі заняття (потішки або сюжет 1−2 казок); сюжетні заняття з вкрапленням елементів фольклору; теа...
Слайд № 8

Типи фольклорних занять з фізкультури: рухливо-творчі заняття (потішки або сюжет 1−2 казок); сюжетні заняття з вкрапленням елементів фольклору; театралізовані заняття (з виконанням мімічних, пантонімічних вправ);

Рухливо-творчі заняття за сюжетами казок
Слайд № 9

Рухливо-творчі заняття за сюжетами казок

Сюжетні заняття з вкрапленням елементів фольклору
Слайд № 10

Сюжетні заняття з вкрапленням елементів фольклору

Театралізовані заняття Пальчикова гімнастика
Слайд № 11

Театралізовані заняття Пальчикова гімнастика

Ранкова гімнастика Масаж з віршованими текстами
Слайд № 12

Ранкова гімнастика Масаж з віршованими текстами

Ранкова гімнастика Самомасаж за допомогою гофрованих м’ячів
Слайд № 13

Ранкова гімнастика Самомасаж за допомогою гофрованих м’ячів

Народні ігри зі словесним текстом Гра «Передай Колодієвий напій»
Слайд № 14

Народні ігри зі словесним текстом Гра «Передай Колодієвий напій»

День Здоров’я
Слайд № 15

День Здоров’я

Свята та розваги
Слайд № 16

Свята та розваги

Свята та розваги
Слайд № 17

Свята та розваги

Свята та розваги
Слайд № 18

Свята та розваги

Дякую за увагу!
Слайд № 19

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!