• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Різне
  • Презентація з методичним коментарем на тему "Арт-терапія в навчанні дітей з ООП. Інклюзивне навчання."
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
8
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація з методичним коментарем на тему "Арт-терапія в навчанні дітей з ООП. Інклюзивне навчання."

Опис документу:
Для сучасної психолого – педагогічної науки залишається пріоритетним пошук ефективних технологій, завдяки яким можна оптимізувати процеси виховання особистості, формування її системи цінностей, готовності до самореалізації в суспільстві. Однією із таких перспективних технологій є арт – педагогіка, що передбачає широке використання в навчально - виховному процесі різних засобів мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Арт - терапія у навчанні дітей з ООП
Слайд № 1

Арт - терапія у навчанні дітей з ООП

Слайд № 2

Слайд № 3

ГОЛОВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ Головні цілі арт-терапії - самовираження,розширення особистого досвіду,самопізнання,внутрішня інтеграція особи...
Слайд № 4

ГОЛОВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ Головні цілі арт-терапії - самовираження,розширення особистого досвіду,самопізнання,внутрішня інтеграція особистості. Завдання арт-терапії: лікування ; зцілення; психокорекція; реабілітація; психопрофілактика; розвиток; діагностика.

Проблеми,які вирішує арт-терапія: корекції тривожності, агресивності, страхів, сором’язливості та гіперактивності учнів; навчальні,комунікативні,ем...
Слайд № 5

Проблеми,які вирішує арт-терапія: корекції тривожності, агресивності, страхів, сором’язливості та гіперактивності учнів; навчальні,комунікативні,емоційні,сімейні труднощі; внутрішні і міжособистісні конфлікти; кризові стани; екзистенційні та вікові кризи; травми; втрати; післястресові,невротичні та психосоматичні розлади; розвиток цілісної особистості.

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Можливості використання малюнка у груповій роботі Малюнок по колу; Загальний малюнок на задану або вільну тему; “Триптих” (Я – який є, Я – очима ін...
Слайд № 24

Можливості використання малюнка у груповій роботі Малюнок по колу; Загальний малюнок на задану або вільну тему; “Триптих” (Я – який є, Я – очима інших, Я – яким хочу бути); Портрети та автопортрети; Вільний малюнок на тему: “Я у групі (класі)”; Вільний малюнок “Мій клас”; “Пошта”, діалог малюнками; Каракулі; Малювання віршів,музики; “Я бачу тебе таким…”; “Подарунки”; “Настрій”; Метафоричний портрет (Я…посуд,зброя,прикраса,рослина); Малювання сновидінь,фантазій,страхів; Вільний малюнок “Я – зима, літо, весна, осінь”; Моє минуле, теперішнє ,майбутнє; Чого я боюся у групі (класі)?

У нашій школі навчається троє дітей з особливими освітніми потребами. Усі вони мають різні нозології: -порушення зору; -затримка психічного розвитк...
Слайд № 25

У нашій школі навчається троє дітей з особливими освітніми потребами. Усі вони мають різні нозології: -порушення зору; -затримка психічного розвитку; -порушення опорно-рухового апарату. Ці діти навчаються в інклюзивних класах .Серед них є учень 9-б класу, де я викладаю зарубіжну літературу. Але не всі із наведених вище терапій підходять у роботі з цим учнем. Застосування методів арт-терапії для різних вікових груп має свої особливості. Важливо використання універсальних і спеціальних методів, актуальних для певного сензетивного періоду . Підлітковий вік є важким, тому доцільно застосовувати не нав'язливі методи арт-терапії для гармонізації психосоматичного стану підлітків. Актуальними методами роботи є драматерапія, ізотерапія, пісочна терапія і всі інші види, з якими дитині цікаво працювати.

Продуктом арт-терапії є почуття задоволення школяра, що виникає в результаті виявлення прихованих талантів та їхнього розвитку. Крім того, це здоро...
Слайд № 26

Продуктом арт-терапії є почуття задоволення школяра, що виникає в результаті виявлення прихованих талантів та їхнього розвитку. Крім того, це здоров’язбережувальна технологія, а здоров’я дитини для нас, учителів, завжди має бути головним пріоритетом у навчально-виховному процесі. Що ж до дитиницентризму, то вся педагогічна робота - це присвята дитині, підтримка і розвиток її здібностей, формування людяності на прикладі художніх творів. Отже, використання арт-терапії на уроках не тільки зцілює, а й інтегрує дітей з ООП у суспільстві.

  • 18.10.2019
  • Різне
  • Дошкільнята, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Презентація
  • 78
  • 0
  • 9
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.