• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Різне
  • Презентація "З досвіду роботи. Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури"

Презентація "З досвіду роботи. Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури"

Опис документу:
У даній презентації учитель ділиться своїм досвідом роботи з теми "Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури". Автор розповідає та ілюструє фотоматеріалами свою роботу, вказує результати навчання, участь школярів у олімпіадах, конкурсах та інше.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Булавіна Людмила Іванівна, учитель української мови та літератури вищої категорії, старший учитель Дергачівська гімназія №3 Дергачівської районної ...
Слайд № 1

Булавіна Людмила Іванівна, учитель української мови та літератури вищої категорії, старший учитель Дергачівська гімназія №3 Дергачівської районної ради Харківської області ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Знайомтесь Автопортрет учителя Прізвище Булавіна Ім'я Людмила По батькові Іванівна Рік народження 1958 Освіта вища Харківський державний педагогічн...
Слайд № 2

Знайомтесь Автопортрет учителя Прізвище Булавіна Ім'я Людмила По батькові Іванівна Рік народження 1958 Освіта вища Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди, 1980 Посада вчитель української мови та літератури Педагогічний стаж 33 роки Місце роботи Дергачівська гімназія №3 Дергачівського району Харківської області Знак зодіаку Близнюки Характер творчо – неспокійний Зміст життя бути корисною людям.

Людмила Булавіна . Вже більше тридцяти минуло, як стали рідні Дергачі, бо кожна грудочка і ямка ногам знайомі... А вночі насняться перехрестя долі:...
Слайд № 3

Людмила Булавіна . Вже більше тридцяти минуло, як стали рідні Дергачі, бо кожна грудочка і ямка ногам знайомі... А вночі насняться перехрестя долі: криниця, пам'ятники, школа та кожен учень... Бо вже п'ятий випуск полинув у світ, а зараз знову мій 5 – В... Вночі і вдень нема спокою. Сьогодні звіт мені здавати... Чи досягла в житті мети? Чи вогник з батьківської хати Змогла достойно пронести? Прийоми, методи роботи Як застосовую в житті? Чи всі проведені уроки Підпорядковані меті? В дитині кожній я бачу сонце І намагаюсь його не згасити, Бо кожна доля у серця віконці. Не уявляю життя без вас, діти! А на уроках так час плине швидко: Було очікування, а вже рефлексія... А між ними... метод “Прес”, “Мікрофон”, Робота в групах і парах, Відгадування загадок, розгадування кросвордів, Уявні подорожі, конференції, лекції… Ігрові елементи помагають мені, Казкові герої приходять на поміч... І учні цього не забудуть, ні! Бо світяться їхні цікавістю очі. Також словниками користуємось ми І довідковою літературою. Наполегливо знання здобуваємо ми, Опановуєм мовною культурою. У дитячих руках сигнальні картки Підморгують світлом зеленим. Хай кожній дитині щастить у житті. Адже це так важливо для мене... В ніч перед атестацією...

Не будь байдужим Жодного дня без доброї справи Навчати дітей думати і любити Шукай у кожному хороше Дитина – це не посудина, яку треба наповнити, а...
Слайд № 4

Не будь байдужим Жодного дня без доброї справи Навчати дітей думати і любити Шукай у кожному хороше Дитина – це не посудина, яку треба наповнити, а смолоскип, який треба запалити.

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО Успішний урок не той, що дає вичерпні відповіді , а той, що зароджує в моїх вихованців безліч запитань. Це спонукає учнів до необ...
Слайд № 5

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО Успішний урок не той, що дає вичерпні відповіді , а той, що зароджує в моїх вихованців безліч запитань. Це спонукає учнів до необхідності мислити, до пошуку, до мандрів широким життєвим полем, яке потрібно не тільки перейти, а й лишити добрий слід. У КОЖНІЙ ЛЮДИНІ Є СОНЦЕ... ТІЛЬКИ НЕ ТРЕБА ЙОГО ГАСИТИ. Для мене кожна дитина – це невеличке сонечко, яке я відкриваю для себе щодня.

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ Рівень навчальних досягнень учнів Дергачівської гімназії №3 з української мови
Слайд № 6

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ Рівень навчальних досягнень учнів Дергачівської гімназії №3 з української мови

Рівень навчальних досягнень учнів Дергачівської гімназії №3 з української літератури РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ
Слайд № 7

Рівень навчальних досягнень учнів Дергачівської гімназії №3 з української літератури РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ

ТЕМА ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Слайд № 8

ТЕМА ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

МЕТА ДОСВІДУ Довести, що дидактична гра є одним із необхідних засобів літературної освіти Гра формує активне читацьке сприйняття школярів Гра розви...
Слайд № 9

МЕТА ДОСВІДУ Довести, що дидактична гра є одним із необхідних засобів літературної освіти Гра формує активне читацьке сприйняття школярів Гра розвиває творчі інтереси та здібності Гра сприяє розвитку мовлення учнів Ігрова діяльність сприяє становленню літературно-художніх поглядів учнів

ПРОВІДНА ІДЕЯ ДОСВІДУ Активній взаємодії усіх учнів Набуттю навичок співпраці Формуванню навичок спілкування для позитивної самореалізації Розвиває...
Слайд № 10

ПРОВІДНА ІДЕЯ ДОСВІДУ Активній взаємодії усіх учнів Набуттю навичок співпраці Формуванню навичок спілкування для позитивної самореалізації Розвиває критичне мислення Обговоренню проблеми кожним учнем ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОПОМАГАЄ:

НАУКОВІСТЬ ДОСВІДУ ДОСВІД БАЗУЄТЬСЯ НА ПРОВІДНИХ ІДЕЯХ Глазової О.П., Радишевської М.І., Федоренка В.Л.. За допомогою гри учні засвоюють навчальну ...
Слайд № 11

НАУКОВІСТЬ ДОСВІДУ ДОСВІД БАЗУЄТЬСЯ НА ПРОВІДНИХ ІДЕЯХ Глазової О.П., Радишевської М.І., Федоренка В.Л.. За допомогою гри учні засвоюють навчальну інформацію на 70 %

АКТУАЛЬНІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ДОСВІДУ СПРИЯЄ ФОРМУВАННЮ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ВИХОВУЄ ВПЕВНЕНІСТЬ У ВЛАСНИХ СИЛАХ СТВОРЮЄ ПОЗИТИВНУ ЕМОЦІЙНУ АТМОСФЕРУ...
Слайд № 12

АКТУАЛЬНІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ДОСВІДУ СПРИЯЄ ФОРМУВАННЮ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ВИХОВУЄ ВПЕВНЕНІСТЬ У ВЛАСНИХ СИЛАХ СТВОРЮЄ ПОЗИТИВНУ ЕМОЦІЙНУ АТМОСФЕРУ АКТИВІЗУЄ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ПОСИЛЮЄ ХУДОЖНЄ СПРЯМУВАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ПРИЙОМІВ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ПЕРЕВАГУ НАДАЮ МЕТОДАМ НАВЧАННЯ ПРИЙОМАМ НАВЧАННЯ ФОРМАМ НАВЧАННЯ Усний виклад Аналіз Списування Бесіда Порівняння, узагальнення Колективне письмо ...
Слайд № 13

ПЕРЕВАГУ НАДАЮ МЕТОДАМ НАВЧАННЯ ПРИЙОМАМ НАВЧАННЯ ФОРМАМ НАВЧАННЯ Усний виклад Аналіз Списування Бесіда Порівняння, узагальнення Колективне письмо Метод вправ Мовний розбір Мовний аналіз Проблемне навчання Лінгвістичний експеримент Взаємоопитування Пошуково-дослідницькі Визначення головної думки Рецензування Конференції Складання плану Робота із словниками Семінари Побудова тексту Робота з довідковою літературою

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ РОБОТИ “ПРЕС” “МОЗКОВИЙ ШТУРМ” “РОБОТА В ПАРАХ” “МІКРОФОН” “ОБЕРИ ПОЗИЦІЮ” “КОЛО ІДЕЙ” “ДІАЛОГ” “ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ” “МІНІ-ЛЕКЦІЇ”
Слайд № 14

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ РОБОТИ “ПРЕС” “МОЗКОВИЙ ШТУРМ” “РОБОТА В ПАРАХ” “МІКРОФОН” “ОБЕРИ ПОЗИЦІЮ” “КОЛО ІДЕЙ” “ДІАЛОГ” “ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ” “МІНІ-ЛЕКЦІЇ”

ІГРОВІ ФОРМИ НАВЧАННЯ РОЛЬОВА ГРА РОЗГАДУВАННЯ КРОСВОРДІВ ІНСЦЕНІЗАЦІЯ “УПІЙМАЙ ПОМИЛКУ” АУКЦІОН УСНЕ МАЛЮВАННЯ “УГАДАЙ СЛОВО”
Слайд № 15

ІГРОВІ ФОРМИ НАВЧАННЯ РОЛЬОВА ГРА РОЗГАДУВАННЯ КРОСВОРДІВ ІНСЦЕНІЗАЦІЯ “УПІЙМАЙ ПОМИЛКУ” АУКЦІОН УСНЕ МАЛЮВАННЯ “УГАДАЙ СЛОВО”

Допомагають вчителеві проводити уроки довідкова, методична література, фахові журнали, роздатковий дидактичний матеріал, тестові завдання
Слайд № 16

Допомагають вчителеві проводити уроки довідкова, методична література, фахові журнали, роздатковий дидактичний матеріал, тестові завдання

Електронні посібники, мультимедійні програми з української мови та літератури роблять уроки цікавими і захоплюючими.
Слайд № 17

Електронні посібники, мультимедійні програми з української мови та літератури роблять уроки цікавими і захоплюючими.

На уроках у середніх класах використовуємо систему карток - сигналів. Яскраві та інформативні, вони призначені для того, щоб діти заздалегідь знали...
Слайд № 18

На уроках у середніх класах використовуємо систему карток - сигналів. Яскраві та інформативні, вони призначені для того, щоб діти заздалегідь знали, якої наступної дії від них вимагатиме учитель

Використання ППЗ на уроках української літератури ІНСЦЕНІЗАЦІЯ “Українські звичаї та обряди”
Слайд № 19

Використання ППЗ на уроках української літератури ІНСЦЕНІЗАЦІЯ “Українські звичаї та обряди”

Власні розробки уроків, позакласних заходів та матеріалів, поданих на виставку - ярмарок
Слайд № 20

Власні розробки уроків, позакласних заходів та матеріалів, поданих на виставку - ярмарок

Участь у виставці – ярмарку педагогічних ідей 2004 рік – Розробка виховного заходу на тему: “Людина з планети Старість” (нагороджена грамотою за ІІ...
Слайд № 21

Участь у виставці – ярмарку педагогічних ідей 2004 рік – Розробка виховного заходу на тему: “Людина з планети Старість” (нагороджена грамотою за ІІ місце в обласній виставці – ярмарку). 2005 рік – Розробка уроку з української мови на тему:”Просте речення та його члени” для 11 класу 2006 рік – Розробка уроку з української мови для 5 класу на тему: “Види речень за метою висловлювання” із застосуванням елементів новітніх технологій викладання. 2008 рік – Розробка уроку з української літератури в 11 класі на тему: “Роман Уласа Самчука “Марія” із застосуванням інноваційних технологій. 2009 рік – Розробка уроку з української літератури для 5 класу на тему: ”Подорож у країну Казковію” із застосуванням ігрових елементів. 2010 рік. - Розробка уроку української літератури для 6 класу на тему: «Ліна Костенко. Розповідь про письменницю. «Дощ полив» з використанням ППЗ та комп’ютерних технологій. (Нагороджена дипломом ІІІ ступеня Харківської обласної виставки – ярмарку педагогічних ідей та технологій.)

Нагороди
Слайд № 22

Нагороди

Нагороди 2000 рік – Грамота Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю. 2001 рі...
Слайд № 23

Нагороди 2000 рік – Грамота Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю. 2001 рік – Грамота Дергачівської державної адміністрації Дергачівської районної ради за успіхи у справі навчання і виховання підростаючого покоління. 2001 рік – Грамота Дергачівської міської ради за багаторічну працю в народній освіті. 2004 рік – Диплом і Грамота Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації за ІІ місце в обласній виставці – ярмарку педагогічних ідей. 2004 рік – Почесна грамота Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю та високий рівень професійної майстерності. 2007 рік – Грамота Головного управління освіти і науки за підготовку переможця ІІІ етапу VІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика 2007 рік – Грамота адміністрації та профспілкового комітету Дергачівської гімназії №3 за багаторічну плідну роботу та керівництво методичним об'єднанням класних керівників. 2008 рік – Грамота адміністрації та профспілкового комітету Дергачівської гімназії №3 за багаторічну плідну роботу та підготовку кабінету до нового навчального року. 2008 рік – Грамота Дергачівського районного відділу освіти за ІІ місце в районному конкурсі “Класний керівник року” 2010 рік – Диплом ІІІ ступеня ХVІІ Харківської обласної виставки – ярмарку педагогічних ідей та технологій за роботу : «Розробка уроку з української літератури у 6 класі на тему: «Ліна Костенко. Розповідь про письменницю. «Дощ полив» з використанням ППЗ та комп’ютерних технологій». 2010 рік - Грамота Дергачівської районної державної адміністрації , відділу освіти за сумлінну працю, високий рівень професійної майстерності та з нагоди Дня працівників освіти.

Робота в групах Презентація на уроці літератури
Слайд № 24

Робота в групах Презентація на уроці літератури

Вправа “Закінчіть речення” СЕМІНАР З ЕЛЕМЕНТАМИ ІНСЦЕНІЗАЦІЇ
Слайд № 25

Вправа “Закінчіть речення” СЕМІНАР З ЕЛЕМЕНТАМИ ІНСЦЕНІЗАЦІЇ

Робота в групах Використання ТЗН на уроках літератури Діалог Інтерактивна вправа “Пошук ідей”
Слайд № 26

Робота в групах Використання ТЗН на уроках літератури Діалог Інтерактивна вправа “Пошук ідей”

Міні-лекція для учнів 5 класів Інтерактивна вправа “ Очікування” “Брейн-ринг”
Слайд № 27

Міні-лекція для учнів 5 класів Інтерактивна вправа “ Очікування” “Брейн-ринг”

Словники та довідкова література поповнюють знання учнів Учні із задоволенням користуються різними видами новітніх словників та довідковою літературою
Слайд № 28

Словники та довідкова література поповнюють знання учнів Учні із задоволенням користуються різними видами новітніх словників та довідковою літературою

Робота в групах Презентація казок учнями
Слайд № 29

Робота в групах Презентація казок учнями

Рольова гра НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ РАЙОННОГО КОНКУРСУ “ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК 2008“ ІІ місце у номінації “ Класний керівник 5-7 класів”
Слайд № 30

Рольова гра НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ РАЙОННОГО КОНКУРСУ “ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК 2008“ ІІ місце у номінації “ Класний керівник 5-7 класів”

У кабінеті проводяться різні види уроків української мови та літератури, факультативні заняття, засідання гуртків, конкурси, позакласні заходи, зас...
Слайд № 31

У кабінеті проводяться різні види уроків української мови та літератури, факультативні заняття, засідання гуртків, конкурси, позакласні заходи, засідання творчих груп, шкільні методоб'єднання вчителів - філологів

Позакласні заходи
Слайд № 32

Позакласні заходи

ВІДОМІ ПЕДАГОГИ ПРО ГРУ У ГРІ ЛЮДИНА ЗАЗНАЄ ТАКОЇ Ж НАСОЛОДИ ВІД ВІЛЬНОГО ВИЯВЛЕННЯ СВОЇХ ЗДІБНОСТЕЙ, ЯКОЇ МИТЕЦЬ ЗАЗНАЄ ПІД ЧАС ТВОРЕННЯ. Ф. ШІЛЛЕ...
Слайд № 33

ВІДОМІ ПЕДАГОГИ ПРО ГРУ У ГРІ ЛЮДИНА ЗАЗНАЄ ТАКОЇ Ж НАСОЛОДИ ВІД ВІЛЬНОГО ВИЯВЛЕННЯ СВОЇХ ЗДІБНОСТЕЙ, ЯКОЇ МИТЕЦЬ ЗАЗНАЄ ПІД ЧАС ТВОРЕННЯ. Ф. ШІЛЛЕР ГРА МАЄ БУТИ ЗАСОБОМ УСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЗОКРЕМА РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО. В. СУХОМЛИНСЬКИЙ УСІ МИ В ДИТИНСТВІ ТАЛАНОВИТІ.ЗАСВОЄННЯ МОВИ, ОСЯГНЕННЯ СВІТУ, НАВІТЬ НАЙПРОСТІШІ ДИТЯЧІ ІГРИ—ВСЕ ЦЕ ТВОРЧІСТЬ. О. КОНДРАТОВ

КЛЮЧ ДО УСПІХУ Перетворіть гру на навчальний досвід і переконайтесь, що навчання — це здебільшого приємність Д. Марцолло, Д. Ллойд
Слайд № 34

КЛЮЧ ДО УСПІХУ Перетворіть гру на навчальний досвід і переконайтесь, що навчання — це здебільшого приємність Д. Марцолло, Д. Ллойд

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.