Презентація уроку "Конфлікти та способи їх подолання" (Громадянська освіта, 10 клас)

Опис документу:
До уваги вчителів, які викладають громадянську освіту в 10 класі, пропонується презентація уроку з елементами тренінгу на тему "Конфлікти та способи їх подолання". Вона є доповненням до конспекта уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Конфлікти та способи їх подолання
Слайд № 1

Конфлікти та способи їх подолання

Мета: Сформувати поняття про конфлікт, його види, причини виникнення і способи подолання
Слайд № 2

Мета: Сформувати поняття про конфлікт, його види, причини виникнення і способи подолання

Вправа “Дешифратор” ПЕТИСОЕРТ
Слайд № 3

Вправа “Дешифратор” ПЕТИСОЕРТ

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ОНЗБАИБО
Слайд № 4

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ОНЗБАИБО

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ НЕУЯЕДРПЕНЖ
Слайд № 5

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ НЕУЯЕДРПЕНЖ

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ УПЕРЕДЖЕННЯ ІДЯИСІИКАНЦМР
Слайд № 6

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ УПЕРЕДЖЕННЯ ІДЯИСІИКАНЦМР

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ УПЕРЕДЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЯ ЬОНЛРЕАНСТІТ
Слайд № 7

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ УПЕРЕДЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЯ ЬОНЛРЕАНСТІТ

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ УПЕРЕДЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЯ ТОЛЕРАНТНІСТЬ ТОКФНІЛК
Слайд № 8

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ УПЕРЕДЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЯ ТОЛЕРАНТНІСТЬ ТОКФНІЛК

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ УПЕРЕДЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЯ ТОЛЕРАНТНІСТЬ К О Н Ф Л І К Т
Слайд № 9

Вправа “Дешифратор” СТЕРЕОТИП ЗАБОБОНИ УПЕРЕДЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЯ ТОЛЕРАНТНІСТЬ К О Н Ф Л І К Т

Вправа “Скринька очікувань”
Слайд № 10

Вправа “Скринька очікувань”

Поняття «конфлікт» Що таке «конфлікт»? Зіткнення сторін, поглядів, сил Конфлікт – це зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів; серйозні роз...
Слайд № 11

Поняття «конфлікт» Що таке «конфлікт»? Зіткнення сторін, поглядів, сил Конфлікт – це зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів; серйозні розбіжності; гостра суперечка. Чи можемо ми обійтись без конфліктів? Чому? Конфлікт – це добре чи погано?

Три групи конфліктів: Конфлікт цілей Конфлікт пізнання Емоційний конфлікт сторони по-різному бачать стан об’єкта в майбутньому сторони мають різні ...
Слайд № 12

Три групи конфліктів: Конфлікт цілей Конфлікт пізнання Емоційний конфлікт сторони по-різному бачать стан об’єкта в майбутньому сторони мають різні погляди, ідеї та думки щодо проблеми в основі міжособистісних стосунків – різні почуття та емоції

Моделі поведінки: Співробітництво (або співпраця) – поведінка, зорієнтована на виграш обох сторін. Конкуренція (або суперництво) – поведінка, коли ...
Слайд № 13

Моделі поведінки: Співробітництво (або співпраця) – поведінка, зорієнтована на виграш обох сторін. Конкуренція (або суперництво) – поведінка, коли люди прагнуть за будь-яку ціну довести свою правоту. Компроміс – поведінка, орієнтована на взаємні поступки чи перемир’я. Пристосування – поведінка, за якої люди діють не відстоюючи своїх інтересів, тобто це взаємне пристосування партнерів. Уникнення – поведінка, що свідчить про намір ухилитися від вирішення проблеми.

Перегляд відеоролика «Притча про взаємодопомогу»
Слайд № 14

Перегляд відеоролика «Притча про взаємодопомогу»

Запитання для обговорення: Як можна охарактеризувати поведінку людей на початку відео? Як люди розв’язали конфліктну ситуацію? Як вони змінилися пі...
Слайд № 15

Запитання для обговорення: Як можна охарактеризувати поведінку людей на початку відео? Як люди розв’язали конфліктну ситуацію? Як вони змінилися після цього? Як змінився світ навколо них?

Вправа «Способи вирішення конфлікту» Співробітництво, уникнення, пристосування, компроміс, конкуренція
Слайд № 16

Вправа «Способи вирішення конфлікту» Співробітництво, уникнення, пристосування, компроміс, конкуренція

Вправа «Способи вирішення конфлікту» Який із поданих способів подолання конфлікту ви вважаєте найоптимальнішим? Чому?
Слайд № 17

Вправа «Способи вирішення конфлікту» Який із поданих способів подолання конфлікту ви вважаєте найоптимальнішим? Чому?

Рефлексія Доповніть фразу «Я сьогодні довідався про конфлікт те, що…»
Слайд № 18

Рефлексія Доповніть фразу «Я сьогодні довідався про конфлікт те, що…»

Вправа “Дерево сподівань”
Слайд № 19

Вправа “Дерево сподівань”

Домашнє завдання: Опрацювати § 19. Скласти кросворд на основі понять теми.
Слайд № 20

Домашнє завдання: Опрацювати § 19. Скласти кросворд на основі понять теми.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
9
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!