Презентація "Тайм-менеджмент сучасного педагогічного працівника"

Опис документу:
Час… Який він? Свій чи чужий? Трохи свій, частіше ми кажемо, що він наш … Він постійно кудись тікає, інколи збігає безслідно, але деколи тягнеться довго-предовго. Мабуть ніхто ніколи не чув стільки нарікань у свою сторону, як Час…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тайм-менеджмент сучасного педагогічного працівника Бутмарчук С.В. практичний психолог КЗ КОР «Фастівський ліцей-інтернат»
Слайд № 1

Тайм-менеджмент сучасного педагогічного працівника Бутмарчук С.В. практичний психолог КЗ КОР «Фастівський ліцей-інтернат»

Тайм–менеджмент – це ефективне планування робочого часу для досягнення цілей, знаходження тимчасових ресурсів, розстановка пріоритетів і контроль в...
Слайд № 2

Тайм–менеджмент – це ефективне планування робочого часу для досягнення цілей, знаходження тимчасових ресурсів, розстановка пріоритетів і контроль виконання запланованого.

Час – найцінніший з наших активів, і незважаючи на це, ми марнуємо його, вбиваємо його і витрачаємо безглуздо. Замість того, щоб витрачати з розумо...
Слайд № 3

Час – найцінніший з наших активів, і незважаючи на це, ми марнуємо його, вбиваємо його і витрачаємо безглуздо. Замість того, щоб витрачати з розумом. Джим Рон

А що ти хочеш? Я хочу вбити час… Час дуже не любить, коли його вбивають… Льюїс Керрол «Аліса в Країні Чудес»
Слайд № 4

А що ти хочеш? Я хочу вбити час… Час дуже не любить, коли його вбивають… Льюїс Керрол «Аліса в Країні Чудес»

Експрес-самооцінка навичок ефективного використання часу
Слайд № 5

Експрес-самооцінка навичок ефективного використання часу

Вправа «Відчуття часу»
Слайд № 6

Вправа «Відчуття часу»

Вправа «Мій час»
Слайд № 7

Вправа «Мій час»

Звичайна людина думає про те, як провести час. Розумна людина думає про те, як використовувати час.
Слайд № 8

Звичайна людина думає про те, як провести час. Розумна людина думає про те, як використовувати час.

Правильно використовуй час, який тобі відведено для життя.
Слайд № 9

Правильно використовуй час, який тобі відведено для життя.

НЕХАЙ ЦІ СЛОВА ДОПОМОЖУТЬ ТОБІ ЦІНУВАТИ КОЖНУ МИТЬ: Щоб зрозуміти цінність одного року, спитай учня, що завалив іспити. Щоб зрозуміти цінність одно...
Слайд № 10

НЕХАЙ ЦІ СЛОВА ДОПОМОЖУТЬ ТОБІ ЦІНУВАТИ КОЖНУ МИТЬ: Щоб зрозуміти цінність одного року, спитай учня, що завалив іспити. Щоб зрозуміти цінність одного місяця, спитай матір, що народила недоношену дитину. Щоб зрозуміти цінність одного тижня, спитай редактора тижневика. Щоб зрозуміти цінність одного дня, спитай робітника-поденника, який годує шістьох дітей. Щоб зрозуміти цінність однієї години, спитай закоханих, які чекають побачення. Щоб зрозуміти цінність однієї хвилини, спитай людину, яка спізнилася на поїзд. Щоб зрозуміти цінність однієї секунди, спитай людину, яка вижила в катастрофі. Щоб зрозуміти цінність однієї мілісекунди, спитай срібного призера Олімпійських ігор.

Час — це гроші
Слайд № 11

Час — це гроші

Слайд № 12

Рисунковий експрес-тест «Годинник»
Слайд № 13

Рисунковий експрес-тест «Годинник»

Рухлива розминка «Поміняйтеся місцями ті, хто...»
Слайд № 14

Рухлива розминка «Поміняйтеся місцями ті, хто...»

ХРОНОФАГИ - ПОГЛИНАЧІ ЧАСУ
Слайд № 15

ХРОНОФАГИ - ПОГЛИНАЧІ ЧАСУ

Психологічне селфі. Коко-тест «Горнятко кави»
Слайд № 16

Психологічне селфі. Коко-тест «Горнятко кави»

У своєму житті треба залишати місце і для свого життя. Ніби така проста істина, а можна вік прожити і не знати. А секунди летять. Отак можна вмерти...
Слайд № 17

У своєму житті треба залишати місце і для свого життя. Ніби така проста істина, а можна вік прожити і не знати. А секунди летять. Отак можна вмерти й нічого не встигнути. Встигаєш тільки втомитися. Інколи мені здається, що я не живу, а одбуваю життя. У нас всі так живуть. Сьогодні абияк, в надії, що завтра буде краще. А воно завтра та й завтра, і все уже позавчора. А життя як не було, так і нема. Ліна Костенко «Записки українського самашедшого»

Слайд № 18

Звичайна людина думає про те, як провести час. Розумна людина думає про те, як використовувати час. Тест «Визначте ефективність планування»
Слайд № 19

Звичайна людина думає про те, як провести час. Розумна людина думає про те, як використовувати час. Тест «Визначте ефективність планування»

Дуайт Девід Ейзенхауер відомий, перш за все, як 34-й президент США (1953-1961). До того, як стати президентом, він був генералом і командував союзн...
Слайд № 20

Дуайт Девід Ейзенхауер відомий, перш за все, як 34-й президент США (1953-1961). До того, як стати президентом, він був генералом і командував союзними військами під час Другої світової війни. У 1950-му році Ейзенхауер став першим верховним головнокомандувачем об’єднаних збройних сил НАТО в Європі.

Специфічна професійна діяльність постійно змушувала Ейзенхауера приймати жорсткі рішення і щодня фокусуватися на різних завданнях. Щоб оптимізувати...
Слайд № 21

Специфічна професійна діяльність постійно змушувала Ейзенхауера приймати жорсткі рішення і щодня фокусуватися на різних завданнях. Щоб оптимізувати процес, він створив свій метод, який став широко відомий як матриця Ейзенхауера. Сьогодні нею можуть користуватися не лише генерали, а й звичайні люди — він допомагає розставляти пріоритети в поточних завданнях і наводити порядок у справах.

Утримаєш в руках сьогоднішній день - менше будеш залежати від завтрашнього. Сенека МАТРИЦЯ ЕЙЗЕНХАУЕРА ТЕРМІНОВО НЕ ТЕРМІНОВО ВАЖЛИВО A. ВАЖЛИВО І ...
Слайд № 22

Утримаєш в руках сьогоднішній день - менше будеш залежати від завтрашнього. Сенека МАТРИЦЯ ЕЙЗЕНХАУЕРА ТЕРМІНОВО НЕ ТЕРМІНОВО ВАЖЛИВО A. ВАЖЛИВО І ТЕРМІНОВО.     ОДРАЗУ САМОСТІЙНО ВИКОНАТИ (Робите в першу чергу, своїми руками. Відкладати не можна.) B. ВАЖЛИВО, АЛЕ НЕ ТЕРМІНОВО.   ЗАПЛАНУВАТИ ЧАС ВИКОНАННЯ ЗАДАЧІ ТА ВИКОНАТИ ЇЇ ОСОБИСТО (Робите спокійно, не поспішаючи) НЕ ВАЖЛИВО C. НЕ ВАЖЛИВО, АЛЕ ТЕРМІНОВО.   ДЕЛЕГУВАТИ ЗАДАЧУ КОМПЕТЕНТНІЙ ОСОБІ (Делегуйте, якщо, звичайно, є кому. Інакше – теж своїми руками, але тільки після пункту А.)   D. НЕ ВАЖЛИВО І НЕ ТЕРМІНОВО.   НЕ РОБИТИ, ВІДКИНУТИ (А ви все ще впевнені, що це взагалі потрібно робити?)

Загадка
Слайд № 23

Загадка

Вправа «Сила звички» Спочатку ми формуємо звички, потім звички формують нас. Джон Драйден
Слайд № 24

Вправа «Сила звички» Спочатку ми формуємо звички, потім звички формують нас. Джон Драйден

«Казка про втрачений час» Євгенія Шварца – одна з тих історій, які запам’ятовуються дуже надовго, адже вона по-справжньому добра. Розповідь про діт...
Слайд № 25

«Казка про втрачений час» Євгенія Шварца – одна з тих історій, які запам’ятовуються дуже надовго, адже вона по-справжньому добра. Розповідь про дітей, які часто втрачали час даремно, погано вчилися і вважали, що вони все встигнуть, які ставилися до свого часу зневажливо, і майже втратили його – варто читати учням обов’язково. Це добра казка зі щасливим завершенням, хоча і з більш ніж серйозними піднятими темами. Прочитавши її, є над чим подумати; вона як ніколи актуальна (кіно, соціальні мережі, комп’ютерні ігри …), незважаючи на те, що написана в минулому тисячолітті (Шварц написав п’єсу ще в 1940 році). БІБЛІОТЕРАПІЯ ПРО ЧАС

«КЛІК: З ПУЛЬТОМ ПО ЖИТТЮ» - 2006 р. Жанр: комедія/фантастика/драма Режисер: Френк Корачі У головних ролях: Адам Сендлер, Кейт Бекінсейл, Крістофер...
Слайд № 26

«КЛІК: З ПУЛЬТОМ ПО ЖИТТЮ» - 2006 р. Жанр: комедія/фантастика/драма Режисер: Френк Корачі У головних ролях: Адам Сендлер, Кейт Бекінсейл, Крістофер Вокен, Девід Хассельхофф Тривалість: 107 хв. Країна: США Короткий опис: Головний герой стрічки - успішний архітектор, кар'єра якого на першому місці і не залишає часу для його коханої дружини і двох дітей. Коли він здобуває універсальний пульт, що дозволяє йому «швидко вперед» прокручувати неприємні або безпосередньо нудні деталі свого життя, він незабаром дізнається, що ці, здавалося б, погані моменти насправді є надзвичайно важливими частинами уроків життя. КІНОТЕРАПІЯ ПРО ЧАС

Шон Кові – американський письменник, всесвітньовідомий мотиваційний тренер. Його книга «7 звичок високоефективних підлітків» стала для мільйонів пі...
Слайд № 27

Шон Кові – американський письменник, всесвітньовідомий мотиваційний тренер. Його книга «7 звичок високоефективних підлітків» стала для мільйонів підлітків школою самоповаги та успіху. Я впевнена у тому, що його поради варто взяти до уваги не тільки підліткам, а й дорослим. У книзі є поради від Шона Кові про те, як навчитися розпоряджатися власним часом та розставляти пріоритети. Це покроковий путівник для підлітків, який допоможе їм дійти із того місця, де вони є зараз, туди, де хочуть опинитися в майбутньому. Їхні цілі, мрії, плани – усе це здійсненне й досяжне. Просто потрібно знати, що допоможе правильно рухатися обраним шляхом. І ця книга Шона Кові стала для мільйонів підлітків школою самоповаги та успіху.

«ЧАС» - 2011 р. Жанр: фантастика/трилер/кримінал. Країна: США. Режисер: Ендрю Ніккол. Тривалість: 115 хв. У головних ролях: Джастін Тімберлейк, Ама...
Слайд № 28

«ЧАС» - 2011 р. Жанр: фантастика/трилер/кримінал. Країна: США. Режисер: Ендрю Ніккол. Тривалість: 115 хв. У головних ролях: Джастін Тімберлейк, Аманда Сейфрід, Кілліан Мерфі, Олівія Уайлд... Короткий опис: В недалекому майбутньому буде світ, в якому ген старіння переможено, а заради профілактики перенаселенння час життя став валютою і платою за розкіш і задоволення своїх потреб. Багаії можуть жити вічно, а біднякам доводиться боротися за виживання. КІНОТЕРАПІЯ ПРО ЧАС

Слайд № 29

Слайд № 30

Бенджамін Франклін — впливовий американський політик, дипломат, вчений, винахідник, журналіст, бізнесмен, один з засновників США та авторів Констит...
Слайд № 31

Бенджамін Франклін — впливовий американський політик, дипломат, вчений, винахідник, журналіст, бізнесмен, один з засновників США та авторів Конституції. Його вважають національним героєм США. Портрет Франкліна бачив кожен, хто хоч раз тримав у руках 100-доларову купюру. Саме він став автором крилатої фрази: «Час — це гроші».

Ви любите життя? Тоді не витрачайте марно часу, бо це матеріал, із якого зроблене життя. - Бенджамін Франклін
Слайд № 32

Ви любите життя? Тоді не витрачайте марно часу, бо це матеріал, із якого зроблене життя. - Бенджамін Франклін

ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ ЗА СИСТЕМОЮ ФРАНКЛІНА Франклін ще в юності склав план досягнень і намагався його виконувати. Суть полягала в наступному: глобальне ...
Слайд № 33

ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ ЗА СИСТЕМОЮ ФРАНКЛІНА Франклін ще в юності склав план досягнень і намагався його виконувати. Суть полягала в наступному: глобальне завдання розбивалося на більш дрібні, а ті, в свою чергу, на під-задачі. Це — основна ідея піраміди Франкліна.

Метод «П'ять пальців» ВЕЛИКИЙ ПАЛЕЦЬ – ВДЯЧНІСТЬ. ВКАЗІВНИЙ ПАЛЕЦЬ – ВТІХА І ВІДРАДА. СЕРЕДНІЙ ПАЛЕЦЬ – САМОПОЧУТТЯ. БЕЗІМЕННИЙ – БЛИЗЬКІ ЛЮДИ. МІЗ...
Слайд № 34

Метод «П'ять пальців» ВЕЛИКИЙ ПАЛЕЦЬ – ВДЯЧНІСТЬ. ВКАЗІВНИЙ ПАЛЕЦЬ – ВТІХА І ВІДРАДА. СЕРЕДНІЙ ПАЛЕЦЬ – САМОПОЧУТТЯ. БЕЗІМЕННИЙ – БЛИЗЬКІ ЛЮДИ. МІЗИНЕЦЬ – МІЙ ДОСВІД, МОЇ ДУМКИ. Набувайте позитивного досвіду з усього,  що відбувається навколо.

Знаходьте час для РОБОТИ – це умова успіху. Знаходьте час для РОЗДУМІВ – це джерело сили. Знаходьте час для ГРИ – це секрет молодості. Знаходьте ча...
Слайд № 35

Знаходьте час для РОБОТИ – це умова успіху. Знаходьте час для РОЗДУМІВ – це джерело сили. Знаходьте час для ГРИ – це секрет молодості. Знаходьте час для ЧИТАННЯ – це основа знань. Знаходьте час для ДРУЖБИ – це умова щастя. Знаходьте час для МРІЇ – це шлях до зірок. Знаходьте час для ЛЮБОВІ – це справжня радість життя..

Рефлексія «Тут і тепер» Які загальні враження про тренінг? Що запам’яталося найбільше? Що було корисним/цікавим для вас на тренінгу? Що давалося ле...
Слайд № 36

Рефлексія «Тут і тепер» Які загальні враження про тренінг? Що запам’яталося найбільше? Що було корисним/цікавим для вас на тренінгу? Що давалося легко/важко? Що нового для себе дізналися під час тренінгу? Що нового довідалися про інших? Які інструменти, техніки, прийоми «берете з собою»? Що хотіли б змінити в собі за підсумками роботи в групі? Яким чином? Як будете застосовувати отриманий на тренінгу досвід у життєвому просторі? Наскільки ефективно використано тренінговий час?

Дякую за ваш час
Слайд № 37

Дякую за ваш час

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»