Презентація "Сучасна освітня технологія Веб-Квест"

Опис документу:
Розділи, які розглядаються у презентації: - Актуальні завдання - Веб-квест у освіті та навчанні - Моделі навчання Веб-квесту - Веб-квест структура - Веб - квест завдання - Етапи роботи учнів (студентів) - Переваги та недоліки технології - Компетенції - Критерії оцінювання - Як створити власний веб-квест ? - Гра за презентацією

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
WEB-QUeST ТЕХНОЛОГІЯ Андрій Крижик ФПО-51
Слайд № 1

WEB-QUeST ТЕХНОЛОГІЯ Андрій Крижик ФПО-51

підвищити мотивацію до навчання розширити світогляд учнів розвинути творче і критичне мислення надати розвиток індивідуального досвіду сформувати н...
Слайд № 2

підвищити мотивацію до навчання розширити світогляд учнів розвинути творче і критичне мислення надати розвиток індивідуального досвіду сформувати навички пошукової та дослідницької діяльності навчити користуватися важливими для навчання Інтернет-ресурсами розвинути вміння знаходити кілька способів вирішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір дати учням стимул до самоосвіти

Слайд № 3

– одна з форм дистанційного навчання студентів
Слайд № 4

– одна з форм дистанційного навчання студентів

Веб-квест - ПОЧАТОК Розробниками веб-квесту як навчального завдання є Берні Додж, професори освітніх технологій університету сан-дієго і Том Марч (...
Слайд № 5

Веб-квест - ПОЧАТОК Розробниками веб-квесту як навчального завдання є Берні Додж, професори освітніх технологій університету сан-дієго і Том Марч (США) 1995 р. Сьогодні ця технологія використовується як найбільш вдалий спосіб використання інтернету на уроках та поза-урочний час. Берні Додж Том Марч

Що таке веб-квест Веб-квест — це ситуація з чіткими ролями всіх учасників. Веб-квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох м...
Слайд № 6

Що таке веб-квест Веб-квест — це ситуація з чіткими ролями всіх учасників. Веб-квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, які ведуть до певних цілей. Веб-квест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.

Веб-квест в освіті Веб-квест - це приклад організації інтерактивного освітнього середовища. Освітній веб-квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюю...
Слайд № 7

Веб-квест в освіті Веб-квест - це приклад організації інтерактивного освітнього середовища. Освітній веб-квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюють і навчаються, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу. Веб-квест - одна із найбільш ефективних моделей використання Інтернету в навчальному процесі.

Веб-квест у навчанні Веб-квест (web-quest) - це проблемне завдання з елементами рольової гри. Веб-квест - це формат уроку орієнтований на розвиток ...
Слайд № 8

Веб-квест у навчанні Веб-квест (web-quest) - це проблемне завдання з елементами рольової гри. Веб-квест - це формат уроку орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету. Веб-квест – це дидактична структура, в рамках якої викладач удосконалює пошукову діяльність учнів, задає їм параметри цієї діяльності і визначає її час.

Моделі навчання: ПАСИВНА - учень виступає в ролі "об'єкта" навчання (слухає і дивиться); АКТИВНА - учень виступає "суб'єктом" навчання (самостійна ...
Слайд № 9

Моделі навчання: ПАСИВНА - учень виступає в ролі "об'єкта" навчання (слухає і дивиться); АКТИВНА - учень виступає "суб'єктом" навчання (самостійна робота, творчі завдання); ІНТЕРАКТИВНА - учень стає суб'єктом взаємодії, він сам бере активну участь у процесі навчання, йдучи своїм індивідуальним маршрутом.

Навіщо потрібна ця технологія? Перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації навчальної діяльності. Навчання має роз...
Слайд № 10

Навіщо потрібна ця технологія? Перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації навчальної діяльності. Навчання має розвивати критичне і творче мислення. З цією метою вчителі вже давно використовують проектну технологію, залучаючи ресурси мережі Інтернет. Але велика кількість інформації в мережі та її якість не тільки не спрощують процес роботи над проектом, але й ускладнюють його. Одне з можливих рішень даної проблеми це технологія веб-квест.

Вступ Завдання Порядок роботи і необхідні ресурси Оцінка Висновок Використані матеріали Коментарі для викладача Рефлексія WEB-QUEST структура
Слайд № 11

Вступ Завдання Порядок роботи і необхідні ресурси Оцінка Висновок Використані матеріали Коментарі для викладача Рефлексія WEB-QUEST структура

Формулюваня проблемної задачі Опис форми подання кінцевого результату Опис послідовності дій і ресурсів, необхідних для виконання завдання Допоміжн...
Слайд № 12

Формулюваня проблемної задачі Опис форми подання кінцевого результату Опис послідовності дій і ресурсів, необхідних для виконання завдання Допоміжні матеріали Знайомство з темою Постановка проблеми

Короткий опис того, чому зможуть навчитися учні, виконавши даний веб-квест Опис критеріїв і параметрів оцінки виконання веб-квесту Посилання на рес...
Слайд № 13

Короткий опис того, чому зможуть навчитися учні, виконавши даний веб-квест Опис критеріїв і параметрів оцінки виконання веб-квесту Посилання на ресурси, що використовувалися для створення веб-квесту

Методичні рекомендації для викладачів, які будуть використовувати веб-квести Звернення уваги учня на допущення ним помилки та неточності, їх переос...
Слайд № 14

Методичні рекомендації для викладачів, які будуть використовувати веб-квести Звернення уваги учня на допущення ним помилки та неточності, їх переосмислення

Переказ Планування та проектування Самопізнання Компіляція Творче завдання Аналітична задача Детектив, головоломка, таємнича історія Досягнення кон...
Слайд № 15

Переказ Планування та проектування Самопізнання Компіляція Творче завдання Аналітична задача Детектив, головоломка, таємнича історія Досягнення консенсусу Журналістське розслідування Оцінка Переконання Наукові дослідження

Демонстрація розуміння теми на основі подання матеріалів з різних джерел в новому форматі: створення презентації, плаката, розповіді. Розробка план...
Слайд № 16

Демонстрація розуміння теми на основі подання матеріалів з різних джерел в новому форматі: створення презентації, плаката, розповіді. Розробка плану або проекту на основі заданих умов. Будь-які аспекти дослідження особистості. Трансформація формату інформації, отриманої з різних джерел: створення книги кулінарних рецептів, віртуальної виставки, капсули часу, капсули культури. Творча робота в певному жанрі - створення п'єси, вірші, пісні, відеоролика. Творча робота в певному жанрі - створення п'єси, вірші, пісні, відеоролика.

Висновки на основі суперечливих фактів. Вироблення рішення по гострій проблемі. Об'єктивний виклад інформації (поділ думок і фактів). Схиляння на с...
Слайд № 17

Висновки на основі суперечливих фактів. Вироблення рішення по гострій проблемі. Об'єктивний виклад інформації (поділ думок і фактів). Схиляння на свою сторону опонентів або нейтрально налаштованих осіб. Вивчення різних явищ, відкриттів, фактів на основі унікальних онлайн джерел. Обґрунтування певної точки зору.

Етапи роботи учнів Початковий Рольовий Заключний
Слайд № 18

Етапи роботи учнів Початковий Рольовий Заключний

ПОЧАТКОВИЙ Учні знайомляться з завданням та базовою інформацією з даної теми. Обирають собі ролі.
Слайд № 19

ПОЧАТКОВИЙ Учні знайомляться з завданням та базовою інформацією з даної теми. Обирають собі ролі.

Учасники одночасно виконують завдання у відповідності з ролями: Виконання завдання: збір інформації, пошук відповідей на поставлені запитання, Офор...
Слайд № 20

Учасники одночасно виконують завдання у відповідності з ролями: Виконання завдання: збір інформації, пошук відповідей на поставлені запитання, Оформлення результатів: відбір найбільш значущої інформації, представлення її у вигляді звіту Рольовий (індивідуальний)

Формулюються висновки. Результати робіт розміщують в Інтернеті на сайті. Проводиться презентація робіт та їх оцінювання. Заключний (командний)
Слайд № 21

Формулюються висновки. Результати робіт розміщують в Інтернеті на сайті. Проводиться презентація робіт та їх оцінювання. Заключний (командний)

Переваги Великий вибір готових веб-квестів Великий вибір шаблонів для створення Студенти економлять час на пошуку інформації Недоліки Відсутність д...
Слайд № 22

Переваги Великий вибір готових веб-квестів Великий вибір шаблонів для створення Студенти економлять час на пошуку інформації Недоліки Відсутність доступу до Інтернету Невисокий рівень комп’ютерних вмінь Викладачу потрібно багато часу для створення веб-квесту ПЕРЕВАГИ

Wiki Blogger Wix.com WordPress Jimbo UCOZ Гугл-сайт Moodle
Слайд № 23

Wiki Blogger Wix.com WordPress Jimbo UCOZ Гугл-сайт Moodle

Що дає використання цієї технології? Веб-квест сприяє: пошуку в мережі інформації, яку доручає учням вчитель, розвитку мислення учнів на стадії ана...
Слайд № 24

Що дає використання цієї технології? Веб-квест сприяє: пошуку в мережі інформації, яку доручає учням вчитель, розвитку мислення учнів на стадії аналізу, узагальнення та оцінки інформації, розвитку комп'ютерних навичок учнів і підвищенню їх словникового запасу, заохоченню учнів навчатися незалежно від вчителя, розвитку дослідницьких і творчих здібностей учнів, підвищенню особистісної самооцінки.

Компетенції: використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань; самонавчання і самоорганізація; робота в команді; вміння знах...
Слайд № 25

Компетенції: використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань; самонавчання і самоорганізація; робота в команді; вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обгрунтовувати свій вибір; навик публічних виступів.

Критерії Оцінювання 6балів 5бали 4бали Розуміння завдання Точнерозуміннязавдання. Розміщеніматеріали,якімаютьбезпосереднєвідношеннядо теми, так іза...
Слайд № 26

Критерії Оцінювання 6балів 5бали 4бали Розуміння завдання Точнерозуміннязавдання. Розміщеніматеріали,якімаютьбезпосереднєвідношеннядо теми, так ізайві. Розміщеніматеріали,якінемаютьбезпосередньоговідношеннядо теми,зібранаінформаціянеаналізується. Виконання завдання Висновкиаргументовані,маютьбезпосереднєвідношеннядо теми,використовуювикосучаснізасобивізуалізаціїінформації. Частинаінформаціїнесистематизована,поверхова, немаєвідношеннядо теми. Випадковийнабірінформації,неповнівідповіді,відсутністьаналізуінформації. Результат роботи Чіткийілогічнийвикладінформації,структурованість,відредагованість,критичністьаналізу,привабливийвигляд. Точність,структурованість,недостатньовиявленавласнаоцінкаінформації Матеріаллогічноневибудуваний,непривабливооформлений, сутьпитаннярозкританеповністю,проблемніпитаннязалишилисьпозаувагою. Творчий підхід Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору групи. Демонструєтьсяодна точказоруна проблему;проводятьсяпорівняння, але нероблятьсявисновки. Ученьпростокопіюєінформаціюззапропонованихджерел, нема критичногопоглядуна проблему.

Як створити власний веб-квест Крок 1: визначте теми. Крок 2: виберіть сайт. Крок 3: надайте завдання. у вигляді презентації; у вигляді тексту; візу...
Слайд № 27

Як створити власний веб-квест Крок 1: визначте теми. Крок 2: виберіть сайт. Крок 3: надайте завдання. у вигляді презентації; у вигляді тексту; візуальний матеріал. Крок 4: придумайте систему оцінювання. Крок 5: знайдіть джерела інформації, якими користуватимуться учні для пошуку відповідей. Крок 6: маючи на аркуші приблизний план і основну інформацію приступайте до розміщення веб-квесту на сайті.

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!
Слайд № 28

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
5
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!